جمعه 10 فروردین 1403

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

پلتفرم خوش نام کونوس یکی از امن ترین و قابل اعتماد ترین زیرساخت ها برای عملیات استیکینگ است که شرایط بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است؛ ویژگی مهم استیکینگ هوشمند کونوس امکان دسترسی راحت به رمزارزها در طول مدت سرمایه گذاری، امکان برداشت زودتر از موعد مقرر و امنیت بسیار بالای آن است. در این مقاله به چگونگی انجام فرآیند استیکینگ در این پلتفرم می پردازیم. پلتفرم کونوس برای ارائه خدمات متنوع به سرمایه گذاران خود از مکانیسم استیکینگ رمزارز استفاده می کند. به این ترتیب سرمایه گذاران می توانند با خرید رمزارزهای کونوس و سپس قفل کردن بخشی از سرمایه ارزی خود در بستر بلاک چین این شرکت، از پاداش های این شبکه بهره مند شوند. بستر بلاک چین شبکه کونوس استیکینگ در واقع یکی از راه‌های اصلی سوددهی در بازار رمز ارز‌ها و دنیای ارز‌های دیجیتال است. استیکینگ در پلتفرم کونوس مانند سودی است که بانک سالانه در قبال سرمایه‌ای که در بانک قرار داده‌اید به شما می‌پردازد. پلتفرم کونوس از جمله شناخته شده ترین پلتفرم های جامع خدمات رمزارز در سطح بین المللی محسوب می شود. پلتفرم کونوس در صدد ایجاد یک جامعه فعال و متعهد برای استفاده از خدمات کونوس می باشد و با معرفی رمزارزهای دارای پشتوانه و سرویس های متنوعی که در پلتفرم خود ارائه کرده است به دنبال رفع کلیه نیازهای فعالان حوزه رمزارز است.

مزایای استیکینگ هوشمند کونوس

۱. شرایط ساده و غیر سخت گیرانه برای شروع استیکینگ. ۲. امکان انتخاب انواع برنامه های 3 ماهه تا سالانه برای استیکینگ رمزارز و کسب درآمد از این راه. ۳. دسترسی کامل به موجودی و امکان برداشت قبل از موعد مقرر. ۴. مهمترین ویژگی و مزیت این سرمایه گذاری این است که در طول دوره استیکینگ، سکه های شما در کیف پولی ذخیره می شوند که فقط شما کلید خصوصی آن را دارید و امکان هیچ گونه سرقت و خطرات امنیتی برای دارایی شما وجود ندارد. مزایا علاوه بر مزایای گفته شده، سپرده گذاری رمزارز در بستر بلاک چین شبکه کونوس بسیار ساده است، این فرآیند در ادامه مقاله به طور کامل آموزش داده شده است. برنامه های متنوعی برای انتخاب نحوه سرمایه گذاری متناسب با نیازهای کاربران در این پلتفرم در نظر گرفته شده است. هر یک از برنامه های سپرده گذاری رمزارز پلتفرم کونوس موعد سررسید ویژه خود را دارند.

موعد سررسید به میزان زمانی گفته می شود که سکه ها باید در شبکه باقی بمانند تا حائز شرایط سپرده گذاری (استیکینگ) در شبکه شوند. البته امکان دسترسی راحت و برداشت زودتر از موعد برای کاربران در این سیستم در نظر گرفته شده است.

هم اکنون موعد سررسید سپرده های رمزارز پلتفرم کونوس بین ۳ ماه تا یک سال برنامه ریزی شده است. پس از انتخاب تعداد سکه و همچنین برنامه سپرده گذاری، سیستم هوشمند پلتفرم کونوس به شما ۲۴ ساعت زمان می دهد تا میزان سکه مشخص شده را به آدرس کیف پولی که شبکه کونوس به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد واریز کنید.

باید توجه داشته باشید که آدرس کیف پول سپرده به صورت انحصاری در اختیار شما قرار می گیرد، بنابراین سعی کنید از کلیدهای خصوصی که امکان دسترسی به محتوای کیف پول رمزارز شما را فراهم می کند، به دقت محافظت کنید.

پس از سررسید زمان مشخص شده، پلتفرم کونوس میزان سود حاصل از استیکینگ رمزارز را به حساب شما واریز می کند. سکه کونوس ایکس به دلیل برخورداری از پشتوانه قدرتمند مالی دارای قیمت خرید و فروش پایدار است، به این ترتیب سرمایه گذاران می توانند مطمئن باشند که سرمایه آنها گرفتار نوسانات شدید بازار رمزارزها نخواهد شد. در حال حاضر امکان استیکینگ رمزارز کونوس ایکس (CCXX) و کونوس کوین (CCA) در این شبکه فراهم شده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، سه برنامه استیکینگ برای کونوس ایکس و یک برنامه برای کونوس کوین برای کاربران قابل انتخاب است. یکی از برنامه های استیکینگ در نظر گرفته شده برای کونوس ایکس، به صورت دستی و دلخواه کاربر با سود ۵ درصد است. برنامه ۶ ماهه با سود ۰.۵ درصد و برنامه ۳ ماهه با سود ۰.۲ درصد در نظر گرفته شده است. استیکینگ برنامه استیکینگ کونوس کوین نیز به صورت یک برنامه دستی و دلخواه کاربر با سود ۲.۵ درصد قابل انتخاب است. استیکینگ

آموزش استیکینگ هوشمند کونوس

مرحله ۱. مرحله اول، شما باید یک حساب در سیستم استیکینگ کونوس داشته باشید. اگر قبلاً برای استفاده از خدمات کونوس در این پلتفرم ثبت نام کرده اید، می توانید از همان اطلاعات برای ورود به سیستم استفاده کنید. استیکینگ مرحله ۲. برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. استیکینگ مرحله۳. مبلغ مورد نظر خود برای سپرده گذاری را مشخص کنید. استیکینگ مرحله۴. کیف پول جدیدی برای شما ایجاد شده است و شما 24 ساعت فرصت دارید تا مبلغ مشخص شده را به آن آدرس منتقل کنید. استیکینگ مرحله ۵. کلید خصوصی کیف پول جدید به شما نشان داده می شود و می توانید یک نسخه کپی از آن تهیه کنید. استیکینگ مرحله۶. سیستم به طور خودکار آدرس این کیف پول را مانیتور می کند، اگر می خواهید در پایان برنامه بازده استیکینگ خود را دریافت کنید، از این آدرس برای هیچ هدف دیگری (واریز یا برداشت) استفاده نکنید. استیکینگ مرحله ۷. در موعد تعیین شده توسط شما، سود استیکینگ کلیه آدرس هایی که شرایط را رعایت کرده اند شارژ می شود.

کد خبر: 1400011804TSMCMF

مطالب مرتبط:

کیف پول کونوس

کونوس U چیست؟

کونوس بیت (CBit) چیست؟

ارز دیجیتال کونوس H چیست؟

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

کیف پول موبایل کونوس

نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس منتشر شد. نسخه جدید کیف پول الکترونیک کونوس 1.9.2 همراه با رفع برخی باگ ها و همچنین یک تغییر هیجان انگیز در مقایسه با نسخه های قبلی خواهد بود

مطالب داغ هفته