جمعه 10 فروردین 1403

تبادل رمزارز در صرافی غیرمتمرکز کونوس دکس

با توجه به آپدیت های اخیر صرافی غیرمتمرکز کونوس دکس که باعث بالا رفتن امنیت و سرعت این صرافی شده است، روش های خرید و فروش رمزارز را در گذشته به شما به صورت متنی و تصویری آموزش دادیم. در این مقاله به تبادل رمزارزها با یکدیگر می پردازیم. شما می توانید در صرافی غیر متمرکز دکس یک درخواست فروش گذارید و فرد مقابل ( خریدار ) نیز با توجه به رمزارز مورد نظر شما درخواست شما را قبول کند. در این مقاله برای مثال خرید بیت کوین را با cca  مثال خواهیم زد. شما در 10دقیقه می توانید این مقاله را بخوانید و به راحتی هر رمزارزی را به رمزارز دیگر در این سایت تبدیل کنید.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید با بیت کوین خود cca  بخرید باید حتما یک درخواست فروش cca  به بیت کوین در سایت وجود داشته باشد. اگر این درخواست وجود نداشت می توانید درخواست خود را برای فروش بیت کوین به cca  ثبت کنید.

برای ثبت درخواست و یا خرید رمزارز مورد نظر فقط به صورت تبادل رمزارز شما نیازی به احراز هویت ندارید. سیستمی که در صرافی غیرمتمرکز دکس استفاده شده است، همان قرارداد هوشمند در اسکرو می باشد.

*در آپدیت های قبلی معامله شما در اسکرو انجام میشد اما الان همان سیستم در صرافی دکس استفاده شده است و تمامی مراحل در دکس انجام میگیرد.

تصویر به تصویر این مقاله را دنبال کنید تا بتوانید به تبادل رمزارز در صرافی دکس بپردازید و رمزارزهای خود را با دیگران تبادل کنید. روش های مختلفی برای درخواست خرید و یا ثبت درخواست فروش در صرافی دکس وجود دارد اما ما با یکی از این روش ها که اصولی ترین و راحت ترین راه است شما را راهنمایی خواهیم کرد.

( در آپدیت های جدید ممکن است تغییراتی در سرویس صرافی غیرمتمرکز دکس ایجاد شود که به شما اطلاع رسانی خواهد شد )

ورود به اکانت

شما می توانید با کلیک کردن بر روی sign in  به اکانت خود وارد شوید، در صورتی که در سیستم sso  کونوس اکانت ندارید می توانید برای ساخت اکانت جدید اقدام نمایید. ساخت اکانت جدید با سیستم پروموشن می تواند برای شما سکه رایگان کونوس کوین به همراه داشته باشد و پس از احراز هویت شما می توانید در لاتاری 10 هزار دلاری هر 6 ماه یکبار و 100 هزار دلاری هر 3 سال یکبار شرکت کنید. پس اگر اکانت دارید به آن وارد شوید و در غیر این صورت برای ساخت اکانت جدید اقدام نمایید.

 

ورود به اکانت در دکس

 

بازار

برای اینکه بتوانید درخواست خود را پیدا کنید به بازار ( market) وارد شوید. پس از اینکه به بازار وارد شدید به دنبال بازار مورد نظر خود باشید( در این مقاله قرار شد که بیت کوین پرداخت کنیم و cca  بخریم، پس به همین خاطر به دنبال بازار مورد نظر می گردیم) پس از اینکه بازار های مورد نظر را انتخاب کردید بر روی دکمه search  کلیک کنید تا سایت به دنبال درخواست های مورد نظر شما جهت تبادل رمزارز های انتخابی بگردد.

 

بازار در صرافی غیرمتمرکز کونوس دکس

انتحاب کونوس کوین در بازار دکس

 

پس از اینکه بازار مورد نظر خود را یافتید می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه buy برای وارد شدن به معامله انتخابی و خرید cca با پرداخت بیت کوین وارد معامله با فرد مقابل شوید.

 

خرید بیت کوین با کونوس کوین

 

مقدار مورد نظر cca کونوس کوین را انتخاب کنید تا سیستم به صورت اتوماتیک مقدار قابل پرداخت را به شما نشان دهد. سپس بر روی دکمه get started  کلیک کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه chat  با فروشنده چت کنید و پیشنهاد های دیگر خود را به ایشان بگویید.

 

اطلاعات معامله در دکس

 

اطلاعات معامله به شما نشان داده خواهد شد: مقدار درخواستی شما- مقدار قابل پرداخت و …

پس از خواندن دقیق این اطلاعات می توانید وارد معامله مورد نظر شوید( بر روی دکمه go to contract  کلیک کنید)

پرداخت

پس از اینکه قرارداد هوشمند تشکیل شد شما باید مقدار مشخص شده را در والت مولتی سیگ کونوس واریز کنید، این والت در سیستم بلاکچین قراردارد و غیر متمرکز است، به همین خاطر امنیت پول شما توسط ناظر معامله تضمین شده می باشد.

برای پرداخت مبلغ مورد نظر بر روی دکمه payment کلیک کنید.

 

پرداخت بیت کوین در صرافی دکس

 

اطلاعت پرداخت برای شما نشان داده خواهد شد تا شما بتوانید برای پرداخت اقدام نمایید. اطلاعات نشان داده شده را به دقت بخوانید و مبلغ پرداختی را با استفاده از اسکن qr code  که به شما نشان داده خواهد شد بپردازید و یا مبلغ قرارداد هوشمند را به آدرسی که نشان داده می شود واریز کنید و منتظر کانفیرم مبلغ ارسالی باشید.

 

اسکن کد و پرداخت رمزارز

 

پس از اینکه تراکنش شما کانفیرم خورد و مبلغ تراکنش را پرداخت کردید، پرداخت خود را تایید کنید تا فروشنده برای پرداخت مبلغ شما وارد قرارداد هوشمند شود. باید صبر کنید تا فروشنده و طرف قرارداد هوشمند نیز به آدرس کیف پول مولتی سیگ کونوس مبلغ مورد نظر را واریز نماید ( توجه داشته باشید که شما فقط 30 دقیقه وقت دارید تا پرداخت را کامل کنید)

برداشت پس از واریز فروشنده

پس از اینکه فروشنده پرداخت خود را انجام داد سیستم به صورت اتوماتیک به شما و فروشنده اجازه برداش را خواهد داد.

به همین راحتی با بالاترین امینت ممکن و بالاترین سرعت در تراکنش های مالی شما رمزارز مورد نظر خود را تبادل کردید!!

پس از اینکه پرداخت فروشنده تایید شد می توانید پول خود را از والت مولتی سیگ کونوس برداشت کنید. یک ادرس کیف پول مربوط به رمزارز مورد نظر خود در سیستم اضافه کنید و پس از وارد کردن رمز نمونیک مبلغ خود را برداشت کنید.

این سیستم به صورتی طراحی شده است که شما با چند کلیک ساده بتوانید پول خود را برداشت کنید و به تبادل و خرید و فروش رمزارز خود بپردازید، سیستم صرافی غیر متمرکز دکس با بالاترین امنیت ممکن و با استفاده از فناوری کونوس اسکرو محیطی را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید با آرامش خاطر و در سریع ترین راه به تبادل رمزارز بپردازید .

 

منبع: counos.io 

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته