شنبه 1 اردیبهشت 1403

خرید بیت‌ کوین تاکنون در 98.2 درصد مواقع سودآور بوده است

می‌توان دید که از ابتدای به وجود آمدن بیت‌کوین تا به امروز، خرید بیت‌ کوین در 98.2 درصد مواقع سودآور بوده است. اگر به 3830 روز گذشته، یعنی چهارم ژانویه 2009، یک روز پس از هش شدن اولین بلاک بیت‌ کوین بازگردیم، داده‌های سایت holdcalc نشان می‌دهد که در 3671 روز از این روزها، خرید بیت‌ کوین سودآور بوده است.

[mcrypto id=”2949″]

فقط در 69 روز از این بازه زمانی، خرید بیت‌ کوین به‌صرفه نبوده که عمده آن نیز به دسامبر 2017 و ژانویه 2018 بازمی‌گردد. بعدازآن هم، بازه زمانی 25 الی 29 ژوئن 2019 قرار دارد که قیمت بیت‌ کوین بین 11170 تا 12907 دلار در تغییر بود.
در کنار این داده‌ها، مطالعه شرکت CL نیز نشان می‌دهد که بیت‌ کوین وارد فاز خاموشی روند صعودی جدید خود شده است.
بررسی‌های این مطالعه حاکی از آن است که بیت‌ کوین میانگین متحرک 50 هفته‌ای و 50 روزه خود را رد کرده است و ارزش حقیقی آن (میانگین وزن‌دار خروجی‌های خرج نشده تراکنش؛ UXTO) در شرایط خوبی قرار دارد.
علاوه بر آن، داده‌های غیرمالی مثل نرخ هش شبکه، تعداد کیف پول‌های فعال و تعداد تراکنش‌هایی که در روز انجام می‌شوند، در حال رکوردشکنی هستند و همه این بهبودها حکایت از عملکرد مثبت بیت‌ کوین دارد.
با نگاه به نمودار لگاریتمی قیمت بیت‌کوین و میزان تمایل افراد به بیت‌ کوین (با استفاده از ابزار گوگل ترندز)، می‌توان اثبات کرد که بیت‌کوین وارد فاز خاموش رشد خود شده است.

خرید بیت کوین تا کنون در 98.2 درصد مواقع سودآور بوده است

همچنین، در این مطالعه استدلال شده که عموم مردم نتوانسته‌اند میزان رشد بیت‌ کوین را به‌خوبی درک کنند زیرا علیرغم بازگشت قیمت این رمزارز به 10 هزار دلار، ارزش آن در سال 2013، فقط 1000 دلار بود.
بااین‌حال، CryptoKea یکی از تحلیل‌گران معروف بیت‌ کوین در توییتر، اعلام کرده قیمت بیت‌ کوین به عددی بین 6600 تا 8000 دلار خواهد رسید و برخی دیگر هم معتقدند که افت قیمت در حدود 9500 دلار متوقف خواهد شد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته