شنبه 1 اردیبهشت 1403

اهميت حفظ حريم خصوصی شهروندان در صدور ارزهای ديجيتال

رابرت بنچ، رئیس مرکز پژوهش های کاربردی بانک ذخیره فدرال بوستون در مصاحبه اخیر خود ضمن تمجید از ظرفیت های گسترده ارزهای دیجیتال بانک مرکزی اعلام کرد محافظت از حریم خصوصی شهروندان باید به عنوان مهم ترین رکن صدور ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود.

رابرت بنچ معتقد است از نظر فنی و ساختاری، حفاظت از حریم خصوصی و تلاش برای حفظ چارچوب های شخصی در بازار سرمایه باید همیشه مورد توجه نهادهای مالی غیر متمرکز قرار داشته باشد.

باید پیش از طراحی و صدور ارزهای دیجیتال نسبت به حفظ موازین قانونی حریم شخصی شهروندان اطمینان حاصل کرد

آقای بنچ اظهار کرد باید پیش از طراحی و صدور ارزهای دیجیتال نسبت به حفظ موازین قانونی حریم شخصی شهروندان اطمینان حاصل کرد.

آقای بنچ در صحبت های خود به معماری بازارهای رمزارز نیز اشاره کرد و گفت باید پیش از طراحی و صدور ارزهای دیجیتال نسبت به حفظ موازین قانونی حریم شخصی شهروندان اطمینان حاصل کرد. حفاظت از امنیت روانی سرمایه گذاران و جلوگیری از نشت اطلاعات محرمانه ایشان در محیط های غیر متمرکز، یکی از مهم ترین وظایف قانونگذاران محسوب می شود.

قانونگذاران حیطه ارزهای دیجیتال باید با تصویب لوایح قضایی، مانع از بروز هر گونه تخلفات مالی در حیطه صنعت رمزارزها شوند،

قانونگذاران ارزهای دیجیتال باید با تصویب لوایح قضایی، مانع از بروز هر گونه تخلفات مالی در حیطه صنعت رمزارزها شوند.

در صنعت امور مالی سنتی که به صورت تاریخی در ذیل حوزه اختیارات بانک های مرکزی قرار دارد، اسکناس های کاغذی نوعی امنیت ویژه و اطمینان خاطر به سرمایه گذاران می دهد، در صورتیکه در صنعت امور مالی غیر متمرکز، به دلیل اینکه ماهیت پول اصولاً به یک مفهوم انتزاعی و رایانه ای تبدیل می شود، ممکن است امنیت روانی سرمایه گذاران کمی با خطر فروپاشی روبرو شود. در این میان وظیفه قانونگذاران حیطه ارزهای دیجیتال این است که با تصویب لوایح قضایی، مانع از بروز هر گونه تخلفات مالی در حیطه صنعت رمزارزها شوند.

کرگ سلارز، هم بنیانگذار رمزارز پایدار USDT اعتقاد دارد ارزهای دیجیتال نباید تنها به عنوان هم ارز اسکناس های کاغذی عمل کنند، بلکه باید با ایجاد یک محیط امنیتی فوق هوشمند، عملکرد بهتری نسبت به پول های سنتی در بازار سرمایه از خود نشان دهند

کرگ سلارز، هم بنیانگذار رمزارز پایدار USDT اعتقاد دارد ارزهای دیجیتال نباید تنها به عنوان هم ارز اسکناس های کاغذی عمل کنند.

سلارز اعتقاد دارد در جهان ارزهای دیجیتال، اسکناس های کاغذی کماکان اهمیت زیادی خواهند داشت زیرا سنت سرمایه داری غرب بر مبنای زیرساخت اقتصادی دارایی های فیزیکی پی ریزی شده است. کرگ سلارز معتقد است ایالات متحده آمریکا می تواند با ایجاد یک ارز دیجیتال شبیه اسکناس های کاغذی، پل ارتباطی جدیدی بین سنت قدیم و بافت جدید صنعت امور مالی غیر متمرکز ایجاد کند.

سازمان خدمات درآمد داخلی ایالات متده آمریکا اخیراً در راستای ایجاد یک سپر هوشمند امنیت سایبری، دو شرکت تحلیلی رمزارز را فراخوانده تا برای حفاظت از حریم خصوصی شهروندان، تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

منبع: کوین تلگراف.

 

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته