سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آيا نقدینگی بسیار بالایی در حال ورود به بازارهای رمزارز است؟

شانپنگ ژائو، مدیر ارشد اجرایی بایننس در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری روسیه عنوان کرد می توان شاهد نشانه هایی از وجود حباب در بازارهای رمزارز بود اما با این اوصاف صنعت امور مالی غیر متمرکز کماکان در طولانی مدت پایداری خود را در بازار سرمایه حفظ خواهد کرد.

نقدینگی بسیار بالایی در حال ورود به بازارهای رمزارز است

نقدینگی بسیار بالایی در حال ورود به بازارهای رمزارز است

آقای ژائو در صحبت های خود به ظرفیت بالای تکنولوژی بلاک چین و صنعت امور مالی غیر متمرکز اشاره کرد و گفت بسیاری از شرکت های بزرگ تجاری در حال ارائه نسخه های اولیه توکن های خود هستند و همین موضوع نشان می دهد نقدینگی بسیار بالایی در حال ورود به بازارهای رمزارز است.

آیا می دانید بلاک چین چیست؟

نگرانی بابت تکرار تاریخ؛ آیا واقعه فروپاشی حباب قیمت ها در سال 2017 امروز دوباره تکرار خواهد شد؟

نگرانی بابت تکرار تاریخ؛ آیا واقعه فروپاشی حباب قیمت ها در سال 2017 امروز دوباره تکرار خواهد شد؟

اننشار انبوه سکه های رمزارز در سال 2017 باعث شد بسیاری از متخصصان نسبت به فروپاشی احتمالی بازارهای رمزارز هشدار دهند. همین موضوع نیز در آخر به سقوط قیمت ها در بازارهای رمزارز منتهی شد.

حالا و پس از گذشت 3 سال از کاهش چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال، شرایط سیاسی و اقتصادی باعث شده است قیمت ها در بازارهای رمزارز دوباره به شکل تصاعدی افزایش پیدا کند. همین موضوع واکنش بسیاری از اقتصاددانان را برانگیخته تا نسبت به فروپاشی دوباره قیمت ها به جامعه هدف بازارهای رمزارز هشدار دهند.

شانپنگ ژائو: شاهد وقوع اتفاقی نظیر فروپاشی حباب قیمت ها در سال 2017 نخواهیم بود

شانپنگ ژائو: شاهد وقوع اتفاقی نظیر فروپاشی حباب قیمت ها در سال 2017 نخواهیم بود

آقای ژائو اعتقاد دارد علیرغم وجود نشانه هایی بابت وجود قیمت های کاذب در بازارهای رمزارز با این اوصاف شاهد وقوع اتفاقی نظیر فروپاشی حباب قیمت ها در سال 2017 نخواهیم بود. مدیر ارشد اجرایی بایننس در ادامه صحبت های خود تصریح کرد صنعت امور مالی غیر متمرکز به دلیل ایجاد تحولات بنیادین در مناسبات اقتصادی، همچنان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سیستم مالی جهان، پایداری خود را حفظ خواهد کرد.

آقای ژائو در ادامه گفت ارزهای دیجیتال بهترین شکل پول محسوب می شوند زیرا با از میان برداشتن محدودیت های جغرافیایی، حذف بروکراسی های طاقت فرسای اداری و مراجع ثالث، به همه مردم این امکان را می دهد تا در چرخه سرمایه مشارکت داشته باشند. ژانپنگ ژائو اعتقاد دارد ارزهای دیجیتال این ظرفیت را دارند که تا 100 هزار درصد توسعه پیدا کنند به صورتیکه فراگیری آنها از تراز و شاخص پول های کاغذی پیشی بگیرد.

منبع: کوین تلگراف.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته