جمعه 31 فروردین 1403

کوین بیس کارت به ۶ کشور اروپایی دیگر گسترش یافت

صرافی رمزارز کوین بیس که از محبوبیت زیادی بین کاربران کریپتو برخوردار است، اعلام کرده که افراد ساکن در شش کشور اروپایی دیگر نیز می‌توانند از امروز به دبیت کارت این صرافی دسترسی داشته باشند.

کوین بیس اکنون به کاربران مستقر در آلمان، اسپانیا، هلند، ایتالیا، فرانسه و ایرلند خدمات می‌دهد و این کاربرها می‌توانند در فروشگاه‌های و آنلاین و فیزیکی‌ای که این کارت را قبول می‌کنند، با رمزارز خرید انجام دهند.

دبیت کارت کوین بیس، حساب کاربر در این صرافی را به کارت او متصل می‌کند. هر بار که کاربر خریدی انجام می‌دهد، رمزارز موجود در کیف پول او، به ارزش فیات تبدیل شده و تراکنش کامل می‌شود.

در کنار این دبیت کارت، اپلیکیشنی ارائه شده که به کاربر اجازه می‌دهد کیف پولی که به کارت متصل می‌شود را انتخاب کند. این کارد اولین بار در آوریل 2019 برای کاربران ساکن انگلستان شروع به کار کرد. مدیر کوین بیس در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرده که هزار دبیت کارت اول به صورت رایگان صادر می‌شدند و کاربران در عرض مدت بسیار کوتاهی برای دریافت این 1000 کارت ثبت نام کردند.

منبع : bitcoinmagazine

بیشتر بخوانید

سقوط سهام کوین بیس و شرکت های مرتبط با رمزارز

COIN (کوین بیس)، MARA (هلدینگ ماراتون دیجیتال)، RIOT (رایوت بلاک چین)، و سایر سهام مرتبط با بلاک چین همچنان به ریزش ادامه می دهند،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته