پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پشتیبانی کیف پول کوین‌بیس از ریپل در قالب‌های موبایلی مختلف

در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۹، کوین‌بیس اعلام کرد اپلیکیشن کیف پول آن برای کاربران اندروید و آی‌اواس، از ریپل پشتیبانی خواهد کرد. کوین‌بیس در پیامی به شرح و توصیف تفاوت میان کوین‌بیس دات کام (coinbase.com) و کوین‌بیس‌ ولت (coinbase wallet) پرداخته است. دلایل قانع‌کننده‌ای برای استفاده از کیف پول یا کوین‌بیس ولت در ادامه مطرح شده است.

کوین‌بیس و خدمات قدیمی و جدید آن

کوین‌بیس دات کام، نوعی کارگزاری برای رمزارزها است که می‌توان به کمک آن، رمزارزها را خرید و فروش کرده یا آنها را با ارزهای غیرمجازی مانند دلار تعویض کنید. امکان ذخیره‌سازی و پس‌انداز رمزارزها در پایگاه کوین‌بیس هم وجود دارد. کیف پول کوین‌بیس هم خدمتی است که با آن می‌توانید مدیریت دارایی‌های مجازی خود را در دست بگیرید. برای استفاده از کیف پول کوین‌بیس، لازم نیست حتما حسابی در کوین‌بیس دات کام داشته باشید. از هر نقطه دنیا می‌توانید، کیف پول کوین‌بیس را دانلود کنید و از امکانات آن برای مدیریت دارایی‌ها و عملیاتی که در حوزه رمزارزها انجام می‌دهید، بهره‌مند شوید.

کیف پول کوین‌بیس چیست و چه مزایایی در استفاده از آن وجود دارد؟

کیف پول کوین‌بیس، نرم‌افزاری است که به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از نوآوری‌های غیرمتمرکز را ارائه می‌کند. به کمک آن می‌توانید از فروشگاه‌هایی که رمزارز می‌پذیرند، خرید کنید، به اپلیکیشن‌هایی دسترسی داشته باشید که در سیستم و بستری غیرمتمرکز ارائه می‌شوند و از خدمات مختلفی بهره ببرید که در پلت‌فرم‌های غیرمتمرکز معرفی می‌شوند.

کیف پول کوین‌بیس، نوعی اپلیکیشن موبایلی است که در ابتدا از میان رمزارزهای مختلف فقط اتریوم و توکن‌های اتریوم را پشتیبانی می‌کرد، اما به تدریج، این اپلیکیشن از بیت‌کوین و لایت‌کوین هم پشتیبانی می‌کند. اخیرا هم این برنامه، از ریپل حمایت و پشتیبانی خود را اعلام کرده است. در نتیجه، کاربرانی که اپلیکیشن کیف پول کوین‌بیس را دانلود کرده باشند، امکان ذخیره مستقیم اکس‌پی‌آر (xpr) را روی کیف خود خواهند داشت. برای فعال‌سازی کیف پول کوین‌بیس جهت ذخیره اکس‌پی‌آر، فقط نیاز به داشتن حداقل ۲۰  اکس‌پی‌آر خواهید داشت و به هیچ‌ چیز دیگری احتیاج نیست. همان‌طور که شرح داده شد، امکانات جدیدی در حال اضافه شدن به دنیای رمزارزها هستند. به زودی شاهد آسان‌تر شدن فعالیت‌ها و عملیات مختلف در این زمینه خواهیم بود.

در آخر

پشتیبانی از اکس‌پی‌آر در کیف پول کوین‌بیس هم برای موبایل‌هایی با سیستم اندروید قابل استفاده است و هم برای دستگاه‌های آی‌اواس. کوین‌بیس اعلام کرده است، در آینده، رمزارزهای متعدد دیگری هم تحت پوشش کیف پول کوین‌بیس قرار خواهند گرفت. با وجود کیف پول کوین‌بیس از بابت امنیت مدیریت حساب دارایی‌های مجازی خود هم می‌توانید کاملا آسوده‌خاطر باشید. ظاهرا فعالیت رمزارزها و تمام اپلیکیشن‌های مرتبط با آنها در حال حرکت به مسیری جدید است. مسیری که در آن عملیات مختلفی که در حوزه رمزارزها صورت می‌گیرد بسیار آسان و بهینه طراحی شده است. با وجود امکان دانلود اپلیکیشن کیف پول کوین‌بیس، مسیر انجام فعالیت‌های مختلف در زمینه رمزارزهای گوناگونی نظیر بیت‌کوین، اکس‌پی‌آر، لایت‌کوین و اتریوم بسیار ساده‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

منبع : cintjournal 

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

مطالب داغ هفته