پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دبیت کارت جدید مک آفی با تمرکز روی حریم خصوصی عرضه می‌شود

جان مک‌آفی که از جنجالی‌ترین چهره‌های حوزه کریپتو است، به زودی دبیت کارتی مبتنی بر رمزارز را با همکاری ویزا و مسترکارت ارائه خواهد داد که در همه جای دنیا قابل استفاده خواهد بود.(دبیت کارت جدید مک آفی)

جان مک‌آفی همیشه یکی از افرادی بوده که نظر مثبتی در مورد بیت کوین دارند. او قبلا پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید و با این ادعا، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. دبیت کارت جدید شرکت او نیز طی یک ماه گذشته مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این دبیت کارت که تصویر چهره جان مک‌آفی روی آن چاپ خواهد شد، به کاربرانش امکان خرید رمزارز و تبدیل رمزارز به پول نقد را می‌دهد.

مک‌آفی در توییتی اعلام کرد که این کارت تمرکز زیادی روی حریم خصوصی و گمنامی کاربران خواهد داشت و برای دریافت آن به هیچ‌نوع اطلاعات شخصی نیاز نیست. بدون شک تاکنون نمونه مشابهی از این نوع دبیت کارت وجود نداشته است. مک‌آفی در مورد زمان و نحوه ارائه این کارت به بازار می‌گوید:

«کافی است کاربر نامی که می‌خواهد روی کارت چاپ شود (حتی نام مستعار یا ساختگی) و آدرسی که کارت به آن فرستاده می‌شود را در اختیارمان بگذارد. آدرس صندوق پستی هم قابل قبول است و نیازی به ارائه آدرس فیزیکی واقعی وجود ندارد.»

فروشندگانی که کارت های ویزا و مسترکارد را قبول کنند، این دبیت کارت جدید مک آفی را نیز قبول خواهند کرد. دبیت کارت جان مک‌آفی در تمام کشورها قابل استفاده است و هیچ محدودیتی ندارد.

مدتی پیش، مک‌آفی تصاویری از هر دو طرف دبیت کارت متعلق به خودش را در توییتر پشت کرده بود و از افرادی که معتقد بودند این کارت تقلبی است، خواسته بود که مبلغ کمی به آدرس کیف پول روی کارت واریز کنند تا مطمئن شوند که فریبی در کار نیست. اما بعد از چند روز تعداد واریزی‌ها به قدری زیاد شد که از کاربرها خواهش کرد این کار را متوقف کنند زیرا ممکن است مشکل مالیاتی برای او به وجود آید.

منبع : ambcrypto

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته