جمعه 10 فروردین 1403

پلتفرم Ontology استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا ارائه خواهد کرد

شرکت Ontology (ONT) که پلتفرم بلاک‌چین سازمانی دارد، قصد دارد استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا ، به نام Paxos Standard (PAX) روی بلاک‌چین خود ارائه دهد.

طبق بیانیه رسانه‌ای این شرکت، این توکن جدید (PAXO) بر اساس استاندارد OEP-4 این شرکت ارائه خواهد شد و امکان atomic swap بین بلاک‌چین اصلی Ontology و دیگر بلاک‌چین‌ها را فراهم خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، هدف از این کار، این است که کسب‌وکارها بتوانند با سادگی بیشتری در اکوسیستم Ontology بر اساس ارزهای فیات خرید و فروش انجام دهند.

این شرکت ادعا می‌کند که PAX «اولین استیبل کوین قانونی مبتنی بر دلار آمریکاست که امکان حسابرسی باز و امنیت دارایی‌ها را تضمین می‌کند و صرافی‌های زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند». طبق گزارش‌ها، مبالغ پشتیبان تمام توکن‌های PAX در حساب‌های مستقل بانک‌های ثبت‌شده آمریکایی قرار دارند و توسط FDIC بیمه شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که «این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که PAX در واقع نوعی دلار دیجیتال باشد، برخلاف Tether که نمی‌تواند تضمین کند که ارزش هر توکن آن همیشه 1 دلار خواهد بود».

همانطور که Cointelegraph در اوایل این هفته گزارش داده بود، Tether متهم به استفاده از منابع مالی خود برای پوشش ضررهای شرکت خواهرش Bitfix شده است ولی این شرکت در بیانیه‌ای مدعی شده است که مدارک ارائه شده توسط دادستان کل نیویورک «پر از ادعاهای اشتباه» هستند.

رمزارز ONT متعلق به شرکت Ontology در حال حاضر نوزدهمین رمزارز دنیا از لحاظ ارزش بازار است. این توکن 1.13 دلار ارزش دارد و به تازگی کمتر از 1 درصد رشد کرده است.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته