جمعه 10 فروردین 1403

مجله خبری سکه نیوز شروع به کار کرد

سکه نیوز مجله‌ای خبری، تحلیلی و آموزشی در حوزه رمزارز و بلاک‌چین است که با هدف افزایش آگاهی پیرامون حوزه‌های مذکور، در فضای وب فارسی فعالیت می‌کند.

مجله خبری سکه نیوز در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ و با تمرکز بر حوزه‌ رمزارز و بلاک‌چین شروع به فعالیت کرد. هدف از راه‌اندازی این مجله، فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی پیرامون حوزه‌های مذکور در قالب خبررسانی، آموزش و تحلیل مسائل روز است.

سکه نیوز در ادامه فعالیت‌های خود تلاش می‌کند تا برترین سرویس‌ها و روش‌های کاربردی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای بلاک‌چین همچون قراردادهای هوشمند را معرفی و بررسی کند.

قراردادهای هوشمند و سکه‌های پایدار یا استیبل کوین، از حوزه‌های مهم و کاربردی فناوری بلاک‌چین هستند. به‌همین دلیل یکی از زمینه‌های تمرکز فعالیت‌های سکه‌نیوز نیز روی همین موارد معطوف خواهد بود. با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط قراردادهای هوشمند و ترکیب آنها با استییل‌کوین‌ها، می‌توان بسیاری از چالش‌های موجود در تبادلات مالی در سطح بین‌المللی را حل کرد.

تیم تحریریه‌ سکه نیوز در راستای همین اهداف تلاش می‌کند تا به‌روزترین اخبار و تحلیل ها را به‌همراه آموزش‌های کاربردی در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن به مخاطبان ارائه کند.

جدید ترین و به روز ترین اخبار بلاک چین و رمزارز با ذکر منبع خبری را از سکه‌نیوز دنبال کنید. منتظر خبر های فوق العاده در حوزه بلاک چین و رمزارز باشید و ما را در صفحه های مجازی دنبال کنید.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته