پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

5 رویداد مهم پیش رو در حوزه رمزارز و بلاک چین

حضور در کنفرانس‌های حوزه رمزارز و بلاک چین فرصت بزرگی برای شبکه‌سازی و اطلاع پیدا کردن از جدیدترین اتفاق‌های این حوزه است.

صرف‌نظر از قیمت رمزارزهای مختلف در بازار، اتفاق‌های زیادی در پشت صحنه در حال رخ دادن است. بخش‌های مختلف صنعت بلاک‌چین از استارتاپ‌های نوآور این حوزه گرفته تا شرکت‌های باسابقه بین‌المللی و نهادهای تنظیمی، این روزها اقدام‌های زیادی انجام می‌دهند.

امسال نیز مثل چند سال گذشته پر از رویدادهای عالی در ز حوزه رمزارز و بلاک چین است. اگر به دنبال رفتن به یکی از این رویدادها هستید ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید، توصیه می‌کنیم این پنج رویداد را حتماً در نظر بگیرید.

کنفرانس Consensus: تاریخ ۱۳ تا ۱۵ می – نیویورک

این کنفرانس توسط CoinDesk برگزار می‌شود و به اعتقاد خیلی‌ها، بهترین کنفرانس بلاک‌چین است. امسال پنجمین دوره این کنفرانس است و به مدت سه روز در نیویورک برگزار خواهد شد.

مخاطبان کنفرانس Consensus معمولاً افراد فعال در حوزه خرید و فروش رمزارز است و امسال بیش از 250 سنخران از حوزه‌های مختلف خواهد داشت که در دانشگاه‌ها، برندهای جهانی، نهادهای مالی، صرافی‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌های قانون‌گذار مهمی فعالیت می‌کنند.

CoinDesk هنوز نام سخنران‌های این کنفرانس را فاش نکرده ولی اگر روند سال‌های گذشته حفظ شود، می‌توان مطمئن بود که این سخنران‌ها از بهترین افراد این صنعت هستند.

کنفرانس تجارت بیت‌کوین: 10 و 11 جولای – بارسلونا

همانطور که از نام این رویداد مشخص است، کنفرانس تجارت بارسلونا رویدادی قابل‌توجه برای آن‌هایی است که با دیدگاه بازارسازی وارد حوزه رمزارز شده‌اند.

چه در حال حاضر در تجارت بیت‌کوین فعالیت کنید و چه به فکر ورود به این حوزه باشید، کنفرانس تجارت بیت‌کوین فرصتی عالی برای یادگیری و شبکه‌سازی است. با حضور در این رویداد می‌توانید علاوه بر آشنایی با افراد فعال در این جامعه، با نمایندگان سازمان‌های قانونی، تنظیمی، مالیاتی و فناوری نیز ملاقات کنید.

شرکت‌هایی مثل Crypto Facilities (که به تازگی توسط Kraken خریداری شد)، Deribit و Swarm Fund در مورد محصولاتی در حال تکامل، مثل مشتقات بیت‌کوین، صحبت خواهند کرد. علاوه بر آن، سخنران‌های باتجربه‌ای مثل یونی آسیا (مدیر عامل و بنیان‌گذار eToro)، ماویس لدفورد (مدیر ارشد فناوری CoinMarketCap)، آستین الکساندر (معاون شرکت Kraken) و کارلوس دومینگو (مدیر عامل Securitize) در این رویداد حضور خواهند داشت.

این کنفرانس در جامعه رمزارز محبوبیت زیادی دارد و یکی از دلایلش این است که دولت منطقه کاتالان قصد ورود به حوزه بلاک‌چین را دارد.

کنفرانس بیت‌کوین 2019: 25 و 26 جون – سان‌فرانسیسکو

شعار کنفرانس بیت‌کوین امسال این است که «بیت‌کوین را دوباره لذت‌بخش کنیم». این کنفرانس که در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد، میزبان شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فضای رمزارز خواهد بود.

انتظار می‌رود که جیمی سانگ، توسعه‌دهنده بیت‌کوین، اریک ورهیز مدیر عامل Shapeshift، آرون ون ویردوم دبیر فناوری مجله بیت‌کوین و آنتونی پاملیانو بنیان‌گذار Morgan Creek Digital در این کنفرانس حضور داشته باشند.

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس اطلاعات زیادی در مورد پروژه‌های مهم و اثرگذار در زمینه بیت‌کوین دریافت خواهند کرد، با کاربردهای شبکه Lightning آشنا خواهند شد و فرصت سر زدن به گالری هنری بیت‌کوین را نیز خواهند داشت.

بیت کوین اکسپوی اروپا: 19 و 20 جون – آمستردادم

بیت‌کوین اکسپوی اروپا که به مدت دو روز در ماه جون برگزار خواهد شد، بزرگ‌ترین کنفرانس بلاک‌چین در قاره اروپاست. حدود 10 هزار شرکت‌کننده و 500 سخنران در این کنفرانس حضور خواهند داشت و 350 غرفه هم به فعالان این صنعت داده شده است.

بررسی رابطه بین بلاک‌چین، اینترنت اشیا، امنیت سایبری، کلان داده و رایانش ابری محور اصلی بیت‌کوین اکسپوی اروپا خواهد بود. سخنرانان این کنفرانس در شرکت‌های مهمی مثل BP، Gucci، Zurich، DHL، Citi، BBVA و Maersk کار می‌کنند. سخنران‌هایی از سازمان‌های دانشگاهی، سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

کنفرانس هوش مصنوعی و بلا ک چین: 23 و 24 می  – مالتا

مالت که به تازگی به عنوان «جزیره بلاک‌چین» مشهور شده است قصد دارد به هاب مرکزی رمزارز در اروپا تبدیل شود. به همین دلیل این جزیره یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین کنفرانس‌های مربوط به بلاک‌چین را برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که بیش از 5000 نفر از اعضای سازمان‌های مختلف در این رویداد شرکت کنند.

این کنفرانس به ویژه برای افرادی مفید است که علاقه زیادی به سازمان‌‌های مستقل توزیع شده (DAO) دارند زیرا دولت مالت چارچوبی قانونی برای تنظیم کردن این پدیده ارائه کرده است.

سخنران‌های کلیدی این کنفرانس شامل راجر ور، براک پیرس و تون ویز هستند که نیازی به معرفی آن‌ها در فضای رمزارزها نیست.

منبع : cryptoslate

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته