شنبه 1 اردیبهشت 1403

خرید و فروش کونوس – قسمت دوم | فروش

بعد از آپیدت جدید کونوس، خرید و فروش در صرافی با سیستم اسکرو انجام نمی گردد و در سیستم خوده صرافی غیر متمرکز دکس این معامله با استفاده از سیستم اسکرو انجام میگیرد، به زبان ساده تر; معامله با استفاده از اسکرو در دکس انجام میگیره اما قبلا معامله مستقیم داخل اسکرو ساخته میشد.(عکس ها مربوط به آپدیت گذشته هست، اگر کسی موردی داره می تونه به ایمیل پشتیبانی سکه نیوز پیام بده تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم)

خرید و فروش کونوس از صرافی معتبر کونوس دکس

در مقاله قبلی “خرید و فروش کونوس – قسمت اول | خرید” با نحوه خرید کونوس کوین از طریق صرافی غیرمتمرکز کونوس دکس آشنا شدیم. این روش یکی از امن ترین و بهترین راه برای خرید و فروش سکه های پلتفرم کونوس از CCA , CCXX تا استیبل کوین های کونوس مانند CCE, CCU ,…  با انواع ارز ها و رمزارز های دیگر همچون دلار، ریال، درهم و 52 پول فیات مهم دیگر و همچنین رمزارز های مهم همچون بیت کوین، اتریوم و … است.

شما می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده درخواست فروش دیگران را قبول کنید و با آن فروشنده وارد قرارداد شوید و خرید خود را با اطمینان به پایان برسانید. همچنین می توانید برای فروش کونوس ، درخواست خود را در سایت صرافی غیر متمرکز کونوس پلتفرم (دکس) ثبت کنید و منتظر باشید تا شخصی درخواست هیجان انگیر شما را قبول کند تا بتوانید با وی وارد قراردادی مطمعن و امن شوید.

بعضی از دوستان فکر می کنند که سرویس امن اسکرو صرفا برای صرافی غیر متمرکز کونوس پلتفرم ساخته و راه اندازی شده است، باید بگوییم این سرویس علاوه بر اینکه قرارداد های این صرافی را امن می کند، قراردادی کاملا هوشمند را در هر حوزه ای که فکرش را بکنید طراحی می کند، که می توانید در این مقاله ” کونوس اسکرو – آینده تراکنش های رمزارزی ” با آن بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله برای شما نحوه فروش سکه کونوس کوین CCA به ریال ایران را با شرح تصویر توضیح می دهیم.

فروش در کونوس دکس

1- ورود به اکانت کونوس sso

در هر حال شما بهتر می دانید که برای انجام تراکنش های مالی شما باید اکانتی احراز شده داشته باشید که بتوانید از سرویس های مطمعنی چون کونوس پلتفرم استفاده نمایید. پس در این قسمت و برای فروش ارز و رمزارز خود باید اکانت احراز هویت شده، در کونوس  SSO داشته باشید تا بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید. می توانید مراحل ثبت نام در کونوس را از* اینجا *مطالعه نمایید. با فرض بر اینکه شما اکانت تایید شده دارید می توانید در صرافی غیرمتمرکز کونوس پلتفرم (دکس) از قسمت SIGN IN وارد  اکانت خود شوید.

فروش کونوس به ریال

2- ثبت درخواست فروش کونوس کوین به ریال

در این مرحله شما باید اطلاعات مورد نظر برای فروش کونوس کوین را وارد نمایید و درخواست خود را با دقت ثبت کنید. در تصویری که مشاهده می کنید هر یک از قسمت ها شرح داده شده است، پس با پر کردن قسمت های مورد نظر از جمله قسمت و واحد های مورد نظر می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

توجه داشته باشید که قبل از اینکه کسی درخواست شما را قبول کند و شما وارد قرارداد هوشمند شوید می توانید اطلاعاتی که وارد کرده اید را در قسمت “درخواست های من” ادیت کنید.

 

فروش در کونوس دکس

برای ثبت اطلاعات بانکی می توانید از روش زیر یک حساب بانکی برای خود ایجاد کنید تا خریدار برای واریز مبلغ قرارداد آن را مشاهده نماید.

فروش کونوس کوین به ریال

پس از اینکه تمامی قسمت های مورد نظر برای ثبت درخواست فروش کونوس کوین به ریال را ثبت کردید، می توانید درخواست خود را نهایی کنید تا دیگران بتوانند در قسمت MARKET آن را مشاهده کنند و اگر برای آن ها جذاب بود با شما وارد قرارداد شوند. حال شما باید توجه داشته باشید که درخواستی که ثبت می کنید باید منصفانه باشد تا خریدار بتواند از خریدی که می کند و پولی که به شما می دهد راضی باشد. در نهایت شما نیز باید از فروشی که می کنید سود ببرید، پس به اعداد و ارقامی که در هر قسمت وارد می کنید توجه داشته باشید.

فروش کونوس در دکس

3- انتظار برای قبول درخواست شما از طرف خریدار

پس از ثبت نهایی باید منتظر باشید تا خریداری متوجه پیشنهاد هیجان انگیز شما شود و آن را قبول کند، پس از آن،  وارد قراردادی هوشمند، در سرویس امن اسکرو کونوس پلتفرم خواهید شد.

ضمنا شما می توانید با ورود به حساب امن اسکرو خود، درخواست فروش کونوس کوین خود را پیگیری کنید.

اگر کسی درخواست شما را قبول کند ایمیلی برای شما فرستاده خواهد شد تا شما را از این بابت مطلع کند، شما نیز می توانید از قسمت زیر درخواست خود را پیگیری نمایید.
پیگیری فروش کونوس

4- واریز مبلغ درخواستی خریدار به حساب امن اسکرو

پس از اینکه خریدار درخواست شما را قبول کرد، نوبت شماست تا مبلغ درخواستی خریدار را به حساب امن اسکرو واریز نمایید. در این مرحله شما می توانید از کیف پول الکترونیکی کونوس ، مقدار مشخص شده را به حساب امن کونوس واریز نمایید تا قرارداد وارد فاز بعدی شود.

دانلود کیف پول الکترونیکی کونوس

ثبت درخواست فروش کونوس

واریز وجه به حساب کونوس اسکرو

کارمزد
  • کارمزد سرویس: مقدار کارمزدی است که برای قرارداد هوشمند تنظیم می شود
  • کارمزد ناظر: دو صورت باید کارمزد ناظر را پرداخحت کنید:اگر با پول فیات وارد قرارداد شده باشید و یا ناظر از هر طرف وارد قرارداد برای داوری شود.
  • کارمزد شبکه: کارمزد شبکه بلاکچین

پس از واریز وجه قرارداد با استفاده از کیف پول الکترونیکی کونوس به حساب امن باید منتظر کانفیرم شدن واریز باشید.( این پروسه ممکن است مدتی زمانبر باشد، شکیبا باشید!)

انتظار برای پرداخت کونوس

6- قبول واریز وجه و آزاد کردن قرارداد

پس از اینکه مبلغ درخواستی خریدار را به حساب امن اسکرو واریز کردید، خریدار باید وجه قرارداد را به حساب بانکی که برای وی مشخص کرده اید واریز نماید.

واریز خریدار به حساب فروشنده

خریدار برای شما تصویری از رسید واریزی، جهت اثبات واریز ارسال می نماید. پس از اینکه واریزی وجه برای شما اثبات شد، با کلیک بر روی دکمه ای که مشخص شده است می توانید قرارداد را آزاد کنید. این به آن معنی است که پس از آزاد کردن قرارداد خریدار می تواند مبلغ قرارداد را از حساب امن اسکرو برداشت نماید.

** لطفا از واریز وجه اطمنیان خاطر داشته باشید، در صورتی که خریدار ادعا کرد وجه را برای شما واریز کرده است، اما شما وجهی دریافت نکرده اید، پس از گذشت مدت زمان قابل توجهی آن را به ناظر قرارداد اطلاع دهید**

نکته مهم:ا گر ناظر قرارداد به هر دلیلی از دو طرف فرا خوانده شد، هیچ کدام از طرفین قادر به بستن یا تکمیل کردن قرارداد نخواهند بود، بلکه ناظر با دلایل و مدارک موجود که از هر طرف دریافت می کند این قرارداد را با توجه به شرایط انجام خواهد داد

مرحله اخر فروش کونوس

صحبت آخر

در دو قسمت کوتاه، خرید و فروش کونوس کوین به ریال ایران را با شرح تصویر برای شما عزیزان توضیح دادیم. امیدواریم که این دو مقاله روزی برای خرید و فروش هر ارز و یا رمزارزی که در نظر دارید به شما کمک کند.

در مقاله های بعدی سعی می کنیم خرید و فروش انواع رمزارز ها را با پول فیات و یا تعویض رمزارزها (change) را با شرح تصویر برای شما آماده کنیم.

اگر از کونوس دکس برای خرید و فروش و از کونوس اسکرو برای انجام معامله ای تجربه کسب نموده اید، تجربه خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از این تجربیات ارزشمند شما استفاده کنند.

منبع: سکه نیوز | اخبار بلاک چین و رمزارز

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

1 COMMENT

  1. بسیار عالی کونوس دکس خیلی خوبه و جلوی خیلی از کلاهبرداری هارو میشه با کونوس دکس گرفت و امنیت خرید و فروش بسیار بالایی دارد
    به امید پیشرفت هرچه پیشتر پلتفرم کونوس

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته