شنبه 1 اردیبهشت 1403

دو گروه ترویج‌کننده فناوری بلاک چین باهم ادغام می‌شوند

بیست و دوم جولای در همایش سالانه بلاک چین آسیا اقیانوسیه در سیدنی اعلام شد که دو گروه ADCA و BA دو گروه ترویج‌کننده فناوری بلاک چین در این منطقه به‌طور رسمی ادغام شده‌اند. مدیران این سازمان‌ها معتقدند این اتفاق ارتباط بین همه بخش‌های اکوسیستم بلاک چین استرالیا را تقویت می‌کند و موجب یک‌صدایی و اتحاد بیشتر در این حوزه می‌شود.

دو گروه ترویج‌کننده فناوری بلاک چین در منطقه آسیا اقیانوسیه به‌طور رسمی ادغام شده‌اند.

بیست و دوم جولای اعلام شد که (Australian Digital Currency Association (ADCA و Blockchain Australia اسنادی را امضا کرده‌اند که به موجب آن، فعالیت‌های این دو گروه به‌طور رسمی ادغام شده و تحت لوگو و برند BA ادامه پیدا می‌کند.

ADCA در حوزه کسب‌وکارهایی که به‌دنبال پیاده‌سازی راه‌حل‌های بلاک چین هستند، شبکه پیشگام صنعت است و BA نمایندگی سازمان‌های داخلی را بر عهده دارد که در اقتصاد دارایی‌های کریپتو مشارکت دارند.

دو گروه شاخص هوادار بلاک چین در استرالیا با هم ادغام می‌شوند

نمودار قیمت بیت کوین به دلار استرالیا

در همایش سالانه بلاک چین آسیا اقیانوسیه در سیدنی این خبر اعلام و از لوگوی جدید این گروه رونمایی شد.

به‌علاوه، این خبر را سناتور جین هیوم، دستیار وزیر در امور بازنشستگی، خدمات مالی و فناوری مالی اعلام کرد تا حمایت دولت از این ادغام و تحولات آینده جامعه بلاک چین استرالیا را نشان دهد.

هیوم در این جلسه به حاضران گفت:

«واقعا خوشحالم که ADCA و BA گزینه ادغام را انتخاب کرده‌اند تا یک‌صدا و متحد به پشتیبانی از کاربرد مسئولانه فناوری بلاک چین ادامه دهند. باید پتانسیل کسب‌وکارهای بلاک چین استرالیا برای بهره‌برداری از تقاضای طبقه متوسط روبه‌رشد آسیا را به رسمیت بشناسیم.»

بورس سهام سیدنی میزبان ادغام رسمی بود و مدیران و اعضای هر دو سازمان شاهد این مراسم بودند.

نیک گیریتو (Nick Giurietto)، مدیر عامل BA به CoinDesk گفت:

«کنار هم قرار گرفتن این دو سازمان به تمام جامعه بلاک چین استرالیا این امکان را می‌دهد که با ذی‌نفعان کلیدی از جمله دولت‌ها و تنظیم‌گران شفاف‌تر و بی‌تناقض‌تر گفت‌وگو کنند. این اتفاق همچنین ارتباط بین همه بخش‌های اکوسیستم بلاک چین استرالیا را تقویت می‌کند.»

آدام پولتون (Adam Poulton)، عضو هیئت مدیره سازمان جدید نیز گفت:

«ادغام این دو سازمان صدایی قدرتمندتر و یکپارچه‌تر ایجاد می‌کند.»

افراد حاضر در سازمان جدید امیدوارند که این ادغام به خلق فرصت‌های بهتر و پیشرفت بیشتر منطقه آسیا اقیانوسیه کمک کند.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

چگونه تکنولوژی بلاک چین از هوش مصنوعی استفاده می کند؟

توسعه هوش مصنوعی می تواند به صورت مستقیم باعث پیشرفت و بهبود عملکرد زیرساخت های بلاک چین و صنعت رمزارزها شود. نهادینه سازی گسترده سازواره های پیشرفته در عصر تکنولوژی تنها مستلزم سادگی و سهولت در استفاده از آنها است.

امارات پلتفرم ملی احراز هویت مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین خود را به زودی راه اندازی می کند

امارات متحده عربی در نظر دارد یک پلتفرم ملی احراز هویت مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین راه اندازی کند. بانک مرکزی و وزارت توسعه اقتصادی این کشور با همکاری یکدیگر اين پلتفرم را در سطح ملی راه اندازی خواهند کرد.

هواوی امتیاز نامه و حق انحصاری استفاده از سیستم ذخیره بلاک چین خود را به ثبت رساند

شرکت چینی هواوی که یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی در زمینه شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است اخیراً حق انحصاری استفاده از سیستم ذخیره بلاک چین خود را در سیستم قضایی و سازمان حمایت از حقوق مالکیت فکری این کشور به ثبت رسانده است.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته