شنبه 1 اردیبهشت 1403

سرمایه گذاری بایننس لنز روی شبکه مدیریت ارتباط با مشتری

شتابدهنده بایننس لبز، سرمایه‌‌گذاری استراتژیکی روی شبکه Cere انجام داده است؛ سرمایه گذاری بایننس لنز ، استارتاپی مبتنی بر بلاک چین که در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت می‌کند. 

بایننس لبز به تازگی در بیانیه‌ای خبری اعلام کرده که استارتاپ Cere که یکی از استارتاپ‌های چرخه دوم این شتابدهنده است، راند اول سرمایه خود را از شرکت‌های بایننس، Arrington XRP Capital و NEO Global Capital دریافت خواهد کرد. این اولین سرمایه گذاری بایننس لنز بر روی این پروژه می باشد.

کلیک کنید و جدیدترین اخبار بلاک چین را بخوانید

این استارتاپ از سیستمی توزیع شده و مبتنی بر بلاک چین برای ذخیره‌سازی داده‌های مشتریان استفاده می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با استفاده از کلیدهای پروکسی به این داده‌ها دسترسی پیدا کنند. 

به گفته Cere این روش امکان تبادل امن داده‌ها را فراهم می‌کند و ساده‌تر هم هست. دلیل ساده بودن اشتراک داده‌ها روی این بلاک چین این است که سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری فعلی، ایزوله هستند و بنابراین تبدیل کردن داده‌های موجود به اطلاعات ارزشمند، کار سختی است. 

همچنین، توکن اختصاصی این استارتاپ CERE نام دارد و از آن به عنوان مشوقی استفاده می‌شود تا افراد حاضر به استفاده از این فناوری باشند و امکان پرداخت هزینه برای خدمات بلاک چین را نیز فراهم می‌کند. 

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در اخبار بلاک چین و رمزارز ، شبکه Cere اولین شبکه مبتنی بر بلاک چین در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و پلتفرم داده‌های مشتری است. علاوه بر آن، شرکت گارتنر به تازگی در پژوهشی اعلام کرده است:

«مدیریت ارتباط با مشتری یکی از حوزه‌های نرم‌افزاری دارای رشد بسیار زیاد است.» 

الا ژنگ، مدیر بایننس لبز، گفته است که این شتابدهنده به همکاری خود با Cere ادامه خواهد داد و به زودی آن را به Binance Chain ملحق خواهد کرد. 

اولین چرخه استارتاپ‌های سرمایه گذاری بایننس لنز در اواخر دسامبر 2018 از این شتابدهنده خارج شدند و 500 هزار دلار سرمایه دریافت کردند تا بتوانند با کمک منتورهای این شتابدهنده، به توسعه فعالیت خود ادامه دهند. برنامه شتابدهی این شرکت 10 هفته زمان می‌برد و از هشت پروژه‌ای که وارد چرخه اول شده بودند، هفت مورد با موفقیت این دوره را طی کردند. 

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

صرافی بایننس و آنچه پشت پرده می‌گذرد

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعال باشید و یا حتی در مورد موضوعات آن کنجکاو نیز باشید باید تا کنون نام بایننس را شنیده...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته