پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بایننس صرافی جدیدی در کره جنوبی افتتاح می‌کند

به‌نظر می‌رسد بایننس قصد دارد شعبه محلی جدیدی در کره جنوبی راه‌اندازی کند، البته این خبر هنوز تایید نشده و بیشتر در حد گمانه‌زنی است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان از لحاظ حجم معامله روزانه در پی افتتاح شعبه‌ای در کره جنوبی است.

رسانه رمزارز Block In Press شانزدهم جولای گزارش داد که چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس گفته که این صرافی رمزارز مستقر در کشور مالت می‌خواهد با همکاری شرکای محلی در کره جنوبی صرافی جدیدی را در این کشور راه‌اندازی کند.

بر طبق گزارش‌ها چانگ‌پنگ ژائو گفته که این شرکت هنوز جزئیات راه‌اندازی شعبه جدید در کره جنوبی را تعیین نکرده است.

با این حال، یکی از نمایندگان بایننس این خبر را تکذیب کرد و گفت، بایننس هنوز تصمیم نهایی را برای راه‌اندازی شعبه در کره جنوبی نگرفته است. این نماینده ناشناس به‌طور خاص اظهار داشت که بایننس با شرکت فین‌تک BxB مستقر در کره جنوبی گفت‌وگوهایی را ترتیب داده است اما هنوز به تصمیم مشخصی نرسیده‌اند.

رسانه رمزارز The Block نیز به نقل از یکی دیگر از سخنگویان بایننس در اخبار بلاک چین و رمزارز گزارش داده که این صرافی در حال حاضر به افتتاح شعبه محلی در کره جنوبی فکر نمی‌کند.

مدیر عامل بایننس پیش از این در جولای ۲۰۱۸ در نشست شرکای بلاک چین سئول به‌صورت غیرمستقیم به حضور بالقوه شرکتش در کره جنوبی اشاره کرده بود. چانگ‌پنگ ژائو در آن زمان بر اهمیت بازار کره جنوبی تاکید کرده و گفته بود بایننس به رشد صنعت رمزارز این کشور کمک خواهد کرد.

صرافی جهانی بزرگ Huobi به‌تازگی از برنامه‌هایش برای حضور در ترکیه رونمایی کرد. گفته می‌شود ۲۰ درصد از ساکنان این کشور مالک یکی از انواع رمزارزها هستند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته