سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مدیر عامل Coinbase فعالیت‌های شرکتش را گسترده‌تر می‌کند

مدیر عامل Coinbase می‌خواهد شرکتش محدود به معاملات رمزارز نباشد. او ماموریت شرکتش را گسترش پذیرش کریپتو می‌داند و در این راستا حتی از افرادی که این شرکت را برای راه‌اندازی پروژه کریپتوی خودشان ترک کرده‌اند، حمایت می‌کند.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase ، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز و خدمات کیف پول در آمریکا معتقد است، این شرکت پنج سال بعد بیش از آنکه شرکتی برای معاملات رمزارز باشد، پذیرش کریپتو را گسترش می‌دهد.

آرمسترانگ می‌خواهد این شرکت فعالان صنعت کریپتو را به یگدیگر مرتبط کند

آرمسترانگ در یک جلسه پرسش و پاسخ آزاد چشم‌انداز پنج ساله‌اش برای این شرکت را ارائه کرد و گفت Coinbase در آینده دیگر فقط ارائه‌دهنده خدمات معامله کریپتو نیست بلکه سازمانی فراگیرتر است که به گسترش پذیرش کریپتو کمک می‌کند.

آرمسترانگ همچنین گفت، این شرکت ماموریت دارد که با برقراری ارتباط بین افراد در بازار به رشد اقتصاد جهانی کریپتو کمک کند و همچنین با گسترش جامعه کریپتو به افراد کمک کند از رمزارزها در فعالیت‌هایی غیر از خرید و فروش استفاده کنند. آرمسترانگ در این راستا به برخی از فعالیت‌های جدید Coinbase ازجمله برنامه آموزشی کریپتوی Coinbase Earn و همچنین آماده‌سازی مقدمات ارائه وام‌های کریپتو و معاملات مارجین در Coinbase اشاره کرد. آرمسترانگ توضیح داد:

«امیدوارم در پنج سال آینده فعالیت‌هایمان بسیار فراتر از این گسترش یابد. آن زمان هزاران شرکت اول کریپتو وجود خواهند داشت.»

آرمسترانگ از افرادی که Coinbase را برای راه‌اندازی پروژه کریپتوی خودشان ترک کرده‌اند، حمایت می‌کند

آرمسترانگ در راستای ماموریت Coinbase برای گسترش پذیرش کریپتو اعلام کرد، نسبت به آن دسته از کارمندان سابق این شرکت که برای راه‌اندازی پروژه کریپتوی موفق خودشان، این شرکت را ترک کرده‌اند، موضع مثبتی دارد. مدیر عامل Coinbase با یادآوری ده فردی که این شرکت را برای مدیریت شرکت‌های کریپتوی موفق ترک کرده‌اند، به عبارت مافیای Coinbase اشاره کرد.

آرمسترانگ این کارمندان سابقش را تشویق کرد و مدعی شد واقعا می‌خواهد Coinbase مکانی برای یادگیری افراد باشد و این افراد برای افزایش پذیرش کریپتو دانش خود را اشاعه دهند. آرمسترانگ گفت که «همچنان و با قدرت بیشتر به همین روش ادامه می‌دهیم.» او همچنین اضافه کرد که Coinbase شرکتی چندمحصولی است.

آرمسترانگ دوازدهم جولای گفته بود توئیت‌های ضد بیت کوین اخیر دونالد ترامپ دستاوردی دیگر برای صنعت کریپتو است و خاطر نشان کرده بود که صنعت کریپتو مستقل از قدرت‌های جهانی است و این قدرت‌ها نمی‌توانند این صنعت را تعطیل کنند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته