جمعه 31 فروردین 1403

امکان خرید بیت کوین با پول نقد در 2200 کیوسک Coinstar

با همکاری دو شرکت Coinme و Coinstar، امکان خرید بیت کوین از سوپرمارکت برای افراد نیز محقق شد.

استارتاپ Coinme که یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های مالی مبتنی بر بلاک چین است، مشارکتی را با Coinstar، بزرگ‌ترین شرکت کیوسک شمارش سکه و پول نقد در آمریکا آغاز کرده است که به افراد اجازه می‌دهد با مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی محله خود و پرداخت پول نقد، بیت کوین خریداری کنند. امکان خرید بیت کوین در حال حاضر در 2200 کیوسک Coinstar در 21 ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا (شهر واشنگتن) وجود دارد. خرده‌فروشی‌هایی مثل Albertsons، Jewel، Safeway، Shaw و Steve Mart همکاری خود با این طرح را آغاز کرده‌اند.

نیل برگویییست، مدیر عامل و بنیان‌گذار Coinme می‌گوید:

«بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مزایای منحصربه‌فردی از جمله مقرون به صرفه بودن و سرعت بالا دارند. Coinme بسیار خوشحال است که می‌تواند با همکاری شرکت Coinstar، امکان دسترسی به بیت کوین را فراهم کند.»

Coinme اولین شرکتی است که مجوز ایجاد کیوسک‌های بیت کوین را در سال 2014 در ایالات متحده دریافت کرده و اکنون بزرگ‌ترین شبکه کیوسک‌های بیت کوین را در جهان دارد. همکاری این شرکت با Coinstar به آن اجازه می‌دهد تعداد کیوسک‌های خود را از 70 به 2200 عدد افزایش دهد. این خدمت اکنون در 21 ایالت آمریکا و شهرهای بزرگی مثل بوستون، شیکاگو، دالاس، هیوستون، لس‌آنجلس، فیلادلفیا، سان‌‌دیگو، سیاتل و واشنگتن ارائه می‌شود.

جیم گاریتی، مدیر عامل Coinstar می‌گوید:

«واکنش مشتری‌ها به این قابلیت جدید بسیار مثبت بوده است و تقاضای زیادی از طرف مشتری‌ها و فروشگاه‌ها برای استفاده از این سرویس وجود دارد. بسیار از این همکاری خوشحال هستیم و مشتاقیم که در ماه‌های آینده به بازارهای جدید وارد شویم.»

Coinstar در حال حاضر 20 هزار کیوسک خودکار برای شمارش سکه در 9 کشور در اختیار دارد و می‌تواند قابلیت انجام تراکنش‌های بیت کوین را نیز به آن‌ها اضافه کند.

افراد می‌توانند با طی کردن چهار گام ساده، از کیوسک‌های Coinstar بیت کوین بخرند:

  1. مراجعه به کیوسک‌های منتخب، فشار دادن دکمه «خرید بیت کوین»، پذیرفتن قوانین استفاده و وارد کردن شماره تلفن.
  2. پرداخت پول نقد (کاغذی) تا حداکثر 2500 دلار.
  3. گرفتن رسید
  4. مراجعه به آدرس www.coinme.com/redeem برای ایجاد یا ورود به حساب کاربری و دریافت بیت کوین.

منبع : the-blockchain

بیشتر بخوانید

نمودارهای تحلیل فنی | آموزش تریدینگ TRADING فصل 6

Cryptowatch هم یکی دیگر از وبسایت های نمودار تحلیلی است که نمودارهایی را در رابطه با بیت کوین و دیگر رمزارزها ارائه می دهد. این پلتفرم برای اینکه بتوانید نگاهی سریع به نمودارهای تحلیلی داشته باشید بسیار مناسب است. همچنین ابزارهای حرفه ای ارائه شده در این پلتفرم رایگان هستند.

نمودار Coinigy | آموزش تریدینگ TRADING فصل 5

Coinigy یک پلتفرم تبادل آنلاین است که دو ویژگی اصلی دارد. نخست اینکه این پلتفرم جامع ترین نمودارها را در رابطه با رمزارزهای مختلف دارد. به این معنی که با استفاده از این پلتفرم می توانید تقریبا برای هر رمزارزی که می خواهید یک نمودار تحلیل فنی پیدا کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

شباهت رمزارزها و بانک ها: سقوط بیت کوین به 4،000 دلار

اقتصاد مدرن بر مبنای بانک ها است. سرتاسر دنیا در کشورهای مختلف هزاران هزار بانک وجود دارند و چرخ های اقتصاد جهانی را به...

مطالب داغ هفته