پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پیام‌رسان Kakao کیف پول رمزارز راه‌اندازی می‌کند

پیام‌رسان Kakao قصد دارد تا آخر امسال کیف پول رمزارزی به نام Klip عرضه کند. این کیف پول اطلاعات کاربران و دارایی‌های دیجیتال را مدیریت می‌کند و از توکن اصلی بلاک چین این شرکت و توکن‌های مرتبط مبتنی بر استاندارد KRC-20 پشتیبانی می‌کند. Kakao در اقدامی شبیه به پروژه لیبرای فیسبوک اعلام کرده که استفاده از Klip بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌های دیگر و از طریق KakaoTalk امکان‌پذیر خواهد بود.

اپلیکیشن پیام‌رسان Kakao (که در ماه ژوئن بلاک چینی اختصاصی راه‌اندازی کرد) گفته قصد دارد تا آخر امسال کیف پول رمزارزی به نام Klip عرضه کند.

بر طبق گزارشی از واحد کره CoinDesk، این شرکت دوازدهم آگوست در اپلیکیشن KakaoTalk برای این محصول صفحه‌ای تبلیغاتی ایجاد کرده و جزئیاتی از آن ارائه کرده است.

Klip را GroundX، شرکت بلاک چین وابسته به Kakao توسعه داده و کیف پول دیجیتالی خواهد بود که اطلاعات کاربران و دارایی‌های دیجیتال را مدیریت می‌کند. Klip به‌طور ویژه از Klay، توکن اصلی بلاک چین Klayton این شرکت و توکن‌های مرتبط مبتنی بر استاندارد KRC-20 پشتیبانی می‌کند.

این شرکت اشاره کرده که کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال فهرست‌شده را بی‌درنگ به مخاطبان‌شان در KakaoTalk بفرستند یا از آن‌ها در KakaoPay برای پرداخت استفاده کنند.

بلاک چین Klayton ۲۷ ژوئن در شبکه اصلی شرکت در دسترس قرار گرفت و به گفته GroundX سرعت پاسخگویی آن در سطح خدمات وب موجود است.

صفحه تبلیغاتی Klip همچنین حاوی چند لوگو از خدماتی مثل پروژه پیشنهاد غذای Hintchain است که از شرکای اولیه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز این شرکت هستند. Kakao می‌گوید کاربران می‌توانند رمزارزهایی را که به‌عنوان پاداش استفاده از این اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در کیف پول Klip دریافت می‌کنند، نگهداری و مدیریت کنند.

پیام‌رسان Kakao کیف پول رمزارز راه‌اندازی می‌کند

Kakao همچنین می‌گوید در آینده امکان ذخیره‌سازی و تبادل دارایی‌های دیجیتال دیگر اضافه خواهد شد. این دارایی‌ها شامل توکن‌های تعویض‌ناپذیر مبتنی بر (Klay (NFTها و اقلام کلکسیونی رمزنگاری‌شده می‌شود. کاربران می‌توانند اقلامی را که در بازی‌های بلاک چین سازگار با Klay کسب می‌کنند، در Klip ذخیره یا با کاربران دیگر مبادله کنند.

GroundX ماه پیش اعلام کرد که چند بازی مبتنی بر بلاک چین از جمله Klayton Knights، Marvel Clans و ExiInfinity از توکن‌های Klay استفاده می‌کنند.

Kakao در اقدامی شبیه به پروژه لیبرای فیسبوک اعلام کرده است که استفاده از Klip بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌های دیگر مثل Kakao Page، Kakao Friends Shop و Kakao Game و از طریق KakaoTalk امکان‌پذیر خواهد بود.

Kakao گفته است با در دسترس قرار دادن مستقیم Klip از طریق KakaoTalk قصد دارد دسترسی‌پذیری آن را افزایش دهد.

این شرکت افزوده است که می‌خواهد از طریق Klip، امکان مواجهه طبیعی ۵۰ میلیون کاربر KakaoTalk با خدمات مبتنی بر Klayton را ایجاد کند و در نتیجه پذیرش فناوری بلاک چین را افزایش دهد.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

آشنایی با ارز دیجیتال کلور (KLV)

کلور (KLV) یک اکوسیستم کیف پول رمزارز است که از طریق اپلیکیشن Klever، کلور سواپ، و کلور او اس، به بیش از 2 میلیون...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته