جمعه 10 فروردین 1403

استارتاپ RENBDO اولین عرضه اولیه سکه‌ مورد تأیید کمسیون اروپا

اتحادیه اروپا ۷۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز پروژه RENBDO را تامین می‌کند که هدف اصلی آن جذب منابع مالی از طریق عرضه اولیه سکه برای ایجاد نیروگاهی بادی با ۵۲ توربین است. برخلاف پروژه‌هایی که توکن‌های بی‌استفاده به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند، RENBDO ۹۰ درصد از سود به‌دست آمده از این پروژه را بین صاحبان توکن‌ها تقسیم می‌کند.

اتحادیه اروپا با تامین مالی استارتاپ انرژی بلاک چین RENBDO موافقت کرده است و پیش از تایید عرضه اولیه سکه این استارتاپ، از طریق صندوق انرژی سبز این اتحادیه ۷۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز این پروژه را تامین می‌کند. RENBDO تلاش دوستدار محیط زیست Eco Smart Energies Ltd است که قصد دارد نیروگاهی بادی با ۵۲ توربین ایجاد کند.

مارک رابرت بیگینز، مدیر عامل Eco Smart Energies Ltd می‌گوید:

«مایه افتخار و مسرت فراوان من است که اعلام کنم اتحادیه اروپا کمپین عرضه اولیه سکه RENBDO را تایید کرده است. از پشتیبانی اتحادیه اروپا سپاسگزاریم و شکی نداریم که این پشتیبانی ما را به موفقیت‌های بزرگی می‌رساند. همچنین باور داریم که این خبر نه تنها برای RENBDO بلکه برای همه جامعه رمزارز در سرتاسر دنیا خبر بسیار خوبی است. پشتیبانی فعال نهادهای مالی و پولی جریان اصلی مثل اتحادیه اروپا می‌تواند برای پذیرش گسترده رمزارزها  بسیار مفید باشد.»

RENBDO یا «شبکه انرژی تجدیدپزیر مبتنی بر سازمان‌دهی غیرمتمرکز» به‌تازگی کمپین مقدماتی عرضه اولیه سکه‌اش را آغاز کرده است. هدف این کمپین جذب ۳۰ درصد باقیمانده از منابع مالی مورد نیاز است. RENBDO پیرامون توکن انرژی تجدیدپذیر (RET) اختصاصی‌اش اکوسیستمی غیرمتمرکز ایجاد کرده است. برخلاف پروژه‌هایی که توکن‌های بی‌استفاده به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند، RENBDO اکوسیستم سودآوری برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است چراکه در اختیار داشتن ۱ RET معادل تملک ۱ دارایی در شرکت است. مهم‌تر از همه ۹۰ درصد از سود به‌دست آمده از این پروژه بین صاحبان توکن‌ها تقسیم می‌شود.

RENBDO به‌منظور فراهم کردن فرصت‌های بهتر برای سرمایه‌گذارانش، این پروژه را توکنی کرده است. صاحبان توکن‌ها براساس تعداد توکن‌هایشان مقدار مشخصی از بازگشت سرمایه را دریافت می‌کنند. با توجه به موافقت اتحادیه اروپا با تامین مالی این شرکت، قیمت هر RET در حال حاضر به ۰.۴۹۵ دلار رسیده است. در حال حاضر همه می‌توانند با مشارکت در کمپین عرضه اولیه سکه RENBDO توکن‌های این شرکت را خریداری کنند. Eco-Smart Energies Ltd با حذف همه واسطه‌ها امکان کلاهبرداری را به حداقل رسانده است. جالب است بدانید که سرمایه‌گذاران در همه تصمیم‌های مهم مربوط به فعالیت‌های RENBDO نقش دارند.

کمپین عرضه اولیه سکه RENBDO تا ۴۵ روز ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از اتریوم، بیت کوین و لایت کوین RET خریداری کنند. توکن‌های در دسترس برای فروش ۸۰ میلیون عدد هستند و حداکثر تعداد توکنی که در این کمپین فروخته می‌شود، ۳۹۶۰۰۰۰۰ عدد است.

RENBDO یا شبکه انرژی تجدیدپزیر مبتنی بر سازمان‌دهی غیرمتمرکز استارتاپ رمزارز جدیدی است که به‌دنبال ایجاد نیروگاه‌های بادی برای تولید انرژی سبز است. هدف اصلی این پروژه جذب منابع مالی از طریق عرضه اولیه سکه برای نصب ۵۲ توربین بادی است. این پروژه ایده Eco-Smart Energies Ltd است که گروهی از متخصصان صنعت آن را در سال ۲۰۱۵ بنیان‌گذاری کردند. این گروه پیش از راه‌اندازی پلتفرم RENBDO، در زمینه تولید و توزیع برق فعالیت می‌کردند.

منبع : the-blockchain

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته