جمعه 31 فروردین 1403

سامسونگ کوین توسط فردی غیرمرتبط با شرکت سامسونگ ثبت می‌شود؟

فردی که پیش از این نیز سابقه ثبت نام‌های تجاری مرتبط با کارهای رمزارز شرکت‌های فناوری بزرگ دیگر را داشته، سعی کرده است نام تجاری سامسونگ کوین را در کره جنوبی ثبت کند.

به‌نظر می‌رسد فردی در کره جنوبی سعی دارد با ثبت نام تجاری «سامسونگ کوین» از تلاش‌های سامسونگ در حوزه بلاک چین به نفع خودش استفاده کند.

درخواست‌های ثبت‌شده در اداره مالکیت معنوی کره نشان می‌دهند، فردی به نام کیم نام جین در تاریخ ده جولای درخواستی برای ثبت نام تجاری به دو زبان انگلیسی و کره‌ای ارائه کرده است.

این درخواست در شاخه‌های مربوط به برنامه‌های کامپیوتری مثل «برنامه کامپیوتری پول الکترونیک قابل دانلود»، «کارت پولی الکترونیک»، «دستگاه رمزنگاری الکترونیک» و «کارت هوشمند با کارکرد پول الکترونیک» ثبت شده است.

با این حال نماینده این غول فناوری در پاسخ به تماس CoinDesk گفت که سامسونگ این درخواست را ثبت نکرده است.

این نماینده سامسونگ گفت، «ما از چنین روشی استفاده نمی‌کنیم.»

اگرچه در این درخواست نام تجاری به‌طور خاص نیامده است که به بلاک چین یا رمزارز مربوط است، با گزارش قبلی CoinDeskدر اخبار بلاک چین و رمزارز همخوانی دارد که سامسونگ در حال توسعه بلاک چینی اختصاصی با استفاده از فناوری اتریوم است و شاید در آینده رمزارزی با نام احتمالی «سامسونگ کوین» عرضه کند.

مسئله‌ای که سرنخی از انگیزه احتمالی این فرد برای ثبت نام تجاری به ما می‌دهد، این است که همین فرد در گذشته سعی کرده بود نام‌های تجاری مرتبط با کارهای رمزارز شرکت‌های فناوری بزرگ دیگر را ثبت کند.

پایگاه داده اداره مالکیت معنوی کره نشان می‌دهد که کیم نام جین دهم جولای درخواست ثبت نام تجاری «ThinQ Wallet» را هم ارائه کرده است.

با این حال ال‌جی الکترونیکز دوم جولای درخواست نام تجاری «ThinQ Wallet» را در کره جنوبی و ایالات متحده ثبت کرده بود.

براساس اطلاعات درخواست ال‌جی، این کیف پول مجموعه‌ای از خدمات موبایل شامل «پلتفرم نرم‌افزاری برای بلاک چین» و «کیف پول الکترونیکی موبایل برای رمزارز» ارائه می‌کند.

چند منبع خبری پیش از این خبر ثبت نام تجاری سامسونگ کوین را به اشتباه اینگونه مطرح کرده بودند که سامسونگ این درخواست را ارائه کرده است.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته