جمعه 31 فروردین 1403

کوین مارکت کپ و کونوس دکس

آشنایی با سایت کوین مارکت کپ

اگر چنانچه علاقمند هستید در زمینه رمزارزها فعالیت داشته باشید، باید قیمت سکه ها را با دقت مورد بررسی قرار داده، حجم معاملات را ارزیابی کنید و نسبت به بازار سرمایه آگاهی کافی داشته باشید تا مسیر خود به سمت موفقیت را هموارتر کنید. کمابیش افردای که در حیطه رمزارزها فعالیت می کنند برای ارزیابی داده ها به سایت کوین مارکت کپ [1] مراجعه می کنند.

کوین مارکت کپ وبسایت جامعی ست که اطلاعات کلی درباره سرمایه جاری در بازار رمزارزهای مختلف ارائه می دهد. این سایت یک پلتفرم معاملاتی و یا یک صرافی نیست. این سایت تنها یک ابزار است که داده های گسترده ای درباره قیمت به روز رمزارزهای مختلف ارائه می دهد. حجم معاملات، میزان عرضه رمزارزها، انواع پلتفرم های صرافی و اطلاعات جدولی درباره دارایی های دیجیتال از جمله دیگر داده های سودبخشی ست که در این سایت در اختیار فعالان در حیطه رمزارزها قرار می گیرد. 

کوین مارکت کپ یکی از پرکاربردترین و جامع ترین وب سایت های شبکه ای درباره پژوهش های معطوف در حیطه رمزارزهای معتبر جهانی ست که با ارائه داده ها و اطلاعات به روز درباره بازار رمزارزها، به افراد در انتخاب های آتی خود کمک شایانی می کند. 

کوین مارکت کپ، بازار سرمایه جاری در حیطه رمزارزها را در یک بسته جامع در اختیار علاقمندان و متخصصان قرار می دهد. در این مقاله به صورت خلاصه سعی خواهیم کرد با ارائه مفاهیم پایه ای در بازار رمزارزها، شما را با فضای این سایت آشنا کنیم. این سایت به شما این امکان را می دهد تا قیمت معاملاتی رمزارزها مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

سایت کوین مارکت کپ با کونوس

وقتی وارد سایت کوین مارکت کپ می شوید در ابتدا جدولی را مشاهده می کنید که 100 رمزارز معتبر را بر اساس سرمایه بازار آنها به ترتیب رتبه بندی کرده است. این جدول اطلاعات مفیدی نظیر اسم سکه/توکن، سرمایه بازار سکه مورد نظر، قیمت، حجم معاملات، تغییرات قیمت سکه مورد نظر در بازه زمانی 24 ساعت گذشته، و گراف قیمت سکه مورد نظر در 7 روز معاملاتی اخیر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای هر رمزارز شما می توانید اطلاعات زیر را مشاهده کنید:

  • سرمایه بازار
  • قیمت
  • حجم معاملات (24 ساعت گذشته)
  • چرخه توزیع
  • تغییرات (در 24 ساعت اخیر)
  • گراف قیمت

این وبسایت به صورت پیش فرض سکه ها و توکن ها را بر اساس سرمایه بازار آنها رتبه بندی می کند و برای ارزیابی قیمت ها نیز از دلار آمریکا به صورت پیش فرض استفاده می کند.

سرمایه بازار ارزش کلی یک رمزارز در بازار سرمایه است. سرمایه بازار یکی از مهم ترین واحدهای محاسباتی جهت ارزیابی ارزش رمزارزهای مختلف است.

چرخه توزیع رمزارز بهترین روش تخمین تعداد سکه هایی است که در بازار و یا در دست افراد حقیقی در حال چرخش معاملاتی است.

توزیع کلی تعداد کلی سکه هایی است که هم اینک در بازار سرمایه وجود دارند. (منهای سکه هایی که در بازبینی ها و رسیدگی های مختلف سوخته اند و یا از رده خارج شده اند)

توزیع بیشینه بهترین روش تخمین تعداد بیشینه سکه هایی است که در طول عمر مفید یک رمزارز امکان ورود به عرصه بازار معاملات سرمایه را خواهند داشت.

حجم معاملات روش اندازه گیری مهمی است که به شما کمک می کند تعیین کنید چه میزان از یک رمزارز ویژه در بازار سرمایه معامله شده است. این مورد برای افرادی که قصد دارند در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کنند بسیار مفید است.

صرافی های رمزارزها

صرافی رمزارز یک واحد تجاری است که به افراد این اجازه را می دهد تا رمزارزها را در محیطی ایمن معامله کنند. در این صرافی ها می توان معاملات تبدیل پول رایج به رمزارز و رمزارز به رمزارز را صورت داد. در سایت کوین مارکت کپ شما لیستی جامع از صرافی های رمزارزها را می توانید مشاهده کنید. صرافی های رمزارز بر اساس حجم معاملاتی که در چرخه سرمایه آنها در جریان است، رتبه بندی می شوند.

کونوس کوین در سایت کوین مارکت کپ

سکه کونوس مطابق با داده های مرجع لایتکوین[2] توسعه داده شده است و در شبکه ای کاملاً مستقل عمل می کند. سکه کونوس از الگوریتم مبتنی بر SCRYP استفاده می کند که مشابه الگوریتم لایت کوین است. سکه کونوس بر اساس تکنولوژی اثبات کار[3] در شبکه همتا به همتا (همراه به همراه یا نظیر به نظیر)[4] عمل می کند.

 

کوین مارکت کپ و کونوس پلتفرم

 

هدف سکه کونوس آن است تا با ایجاد محیطی امن و فراهم آوری استانداردهای بین المللی، بستری مناسب و قابل اعتماد برای انجام معاملات و پرداخت های بین المللی ایجاد کند. از سکه کونوس می توان برای خرید طلا به صورت آنلاین نیز استفاده کرد. همچنین بنا بر مشاهدات، افراد می توانند سکه کونوس را از آژانس ها  و دیگر صرافی های بین المللی خریداری کنند و یا به فروش این سکه و تبدیل آن به ارزهای رایج و دیگر رمزارزهای بین المللی اقدام کنند.

صرافی غیر متمرکز کونوس

صرافی غیر متمرکز کونوس در کشور استونی تأسیس شد. صرافی غیر متمرکز کونس بر اساس اجتماع همتا به همتا (نظیر به نظیر) عمل می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا در محیطی امن و آزاد رمزارزهای خود را به تبادل بگذارند. با استفاده از صرافی غیرمتمرکز کونوس می توانید رمزارزهای خود را با هر کاربر دیگری حتی با پول فیات (مثل ریال، دلار و غیره) تبادل کنید.

در صرافی غیر متمرکز کونوس هیچ محدودیتی جهت ارائه پیشنهادات فروش و یا انجام معامله جهت خرید رمزارزهای مختلف ندارید. صرافی غیر متمرکز کونوس با استفاده از تکنولوژی اسکرو، تنها در صورتی معامله نهایی را تایید خواهد کرد که طرفین معامله رضایت کامل داشته باشند. صرافی غیر متمرکز کونوس با بهره گرفتن از تکنولوژی کیف پول چندامضایی در تلاش است امنیت معامله را حفظ کرده و از هر گونه سوءاستفاده جلوگیری کند.

صرافی غیر متمرکز کونوس یک پلتفرم جامع در انجام معاملات مبتنی بر رمزارزها است. کاربران می توانند انواع مختلف رمزارزهای معتبر جهانی را در این صرافی غیر متمرکز خریداری کنند و یا از طریق بررسی پیشنهادات جاری، اقدام به خرید رمزارزهای رایج کنند.

معاملات در صرافی غیر متمرکز کونوس بسیار ساده و ایمن است. شما می توانید با استفاده از فناوری احراز هویت یکپارچه[5] ، تمامی معاملات در بازار رمزارزها را به راحتی ممکن انجام دهید. صرافی غیر متمرکز کونوس نه تنها این امکان را به شما می دهد تا از طریق رمزارزها به معامله در بازار سرمایه بپردازید، بلکه صرافی کونوس به کاربران این اجازه را می دهد تا از طریق پول فیات نظیر دلار آمریکا، ریال، یورو، فرانک سوئیس و دیگر پول های رایج، اقدام به خرید و فروش رمزارزهای مختلف کنند.

آخرین اخبار رمزارز و بلاکچین | سکه نیوز 

 

کلید متن:

[1] CoinMarketCap.com

[2] Litcoin

[3] Proof-of-Work

[4] Peer-to-peer network

[5] Single Sign On

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)

آخرین دستاورد کونوس دنیا را زیر و رو کرده است. اگرچه سکه های زیادی وجود دارند که تراکنش های سریع و ارزان را قادر می سازند، اما به دلیل نوسانات قیمت نمی توان آنها را به عنوان راه حل ایده آل برای پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی در نظر گرفت.

باج افزار چیست؟حملات باج خواهانه چگونه صورت می گیرند؟

مجرمان سایبری معمولا از کدهای نرم افزاری آلوده به ویروس برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند. در این مواقع هکرها دسترسی مردم و دیگر نهادهای دولتی و تجاری را به سیستم های مرکزی دریافت داده مسدود می کنند. سپس در ازای آزاد سازی اطلاعات مسدود شده و یا رمز گذاری شده، از قربانیان باج خواهی می کنند.

قابلیت های محدود قراردادهای هوشمند بدون پشتیبانی حسگرهای اینترنت اشیا

پایگاه های پژوهشی و مقالات تحقیقاتی نشان می دهند که قراردادهای هوشمند بدون پشتیبانی حسگرهای اینترنت اشیا قابلیت های محدودی دارند. متخصصان بلاک چین و نوابغ صنعت شبکه های غیر متمرکز در دانشگاه نیویورک اخیراً طی مقاله ای اثبات کرده اند که قراردادهای هوشمند تنها به پشتوانه حسگرهای اینترنت اشیا می توانند در صنایع مختلف به صورت گسترده نهادینه سازی شوند.

سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی، ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را آزمایش می کند

سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی، ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را آزمایش می کند سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی اعلام کرد ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را برای خرده فروشان در دانشگاه آیزو در فوکوشیما راه اندازی خواهد کرد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مقدمه ای بر الگوریتم Paxos: یک الگوریتم اجماع برای سیستم های توزیع شده

Paxos (پاکسوس) خانواده ای از پروتکل ها برای ایجاد اجماع در شبکه ای از پردازنده های غیرقابل اعتماد است. در سیستم های توزیع شده،...

مطالب داغ هفته