سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)

کونوس ایکس (CCXX) اولین سکه ی بانک پذیری است که الگوریتم اثبات کار (POW) را اجرا می کند. این سکه توسط پلتفرم خوش نام کونوس راه اندازی شده است. تعداد سکه های عرضه شده در این شبکه محدودیت ندارد، اما در مرحله اول حدود 18 میلیون و 300 هزار سکه استخراج شده است.

در مراحل بعدی، در صورتی که مدت زمان بین دو بلوک استخراج شده بیش از 2 دقیقه باشد، اولین بلوک پس از آن 0.035 سکه پاداش می گیرد. به سایر بلوکها پاداش داده نخواهد شد. به عبارت دیگر، حداکثر 25 سکه در یک روز تولید می شود.

از دیگر مزایای CCXX این است که اگر Counos X را بیش از یک سال در کیف پول استیکینگ نگه دارید، 5٪ سود استیکینگ دریافت خواهید کرد. اگر Counos X را بیش از 6 ماه نگه دارید ، سکه های شما 2٪ افزایش می یابد.


بلاک چین چیست؟


تولد کونوس ایکس

کونوس ایکس در تاریخ 1 ژوئن 2019 توسط تیم مستقر در سوئیس برای سهولت پرداخت و خرید ها، به ویژه برای مبادله آسان با پول فیات طراحی شده است. در حالی که قیمت این رمزارز در بازار تعیین می شود ، تلاش شده است تا از نوسان بیش از حد ارزش آن جلوگیری شود.

این سکه توسط پلتفرم کونوس راه اندازی شده است که دفتر مرکزی آن در سال 2018 تاسیس شده است و خدمات بسیاری را در حوزه فناوری بلاکچین و ارزهای رمز نگاری شده ارائه می دهد. هدف اصلی این شرکت ایجاد یک جامعه اقتصادی مبتنی بر فناوری بلاکچین است تا اعضای آن بتوانند با کمک این فناوری و از طریق این جامعه مانند شهروندان یک کشور اهداف خود را دنبال کنند. از آنجا که در نهایت، یک شبکه بزرگ از سیستم های غیرمتمرکز ایجاد شده است، تمام قدرت افراد، جوامع و اقتصاد مختلف در یک مکان جمع می شود.

استخراج کونوس ایکس  CCXX

مشخصات دقیق نحوه استخراج کونوس ایکس به شرح زیر است:

همانطور که در بالا ذکر شد، الگوریتم اصلی استفاده شده در این رمزارز، اثبات کار است اما به دلیل برخی ویژگی های اضافی برای استخراج کنندگان، دقیق تر این است که بگوییم الگوریتم مورد استفاده ترکیبی از اثبات کار و اثبات سهام است.

شرایط استخراج کونوس ایکس با استفاده از استخرهای استخراج رسمی کونوس

  •  استخراج کننده باید یک حساب کاربری در پلتفرم کونوس داشته باشد و سطح کامل استاندارد احراز هویت مشتری (KYC) 1 و 2 را بدست آورد.
  •  استخراج کننده باید حداقل 10،000 کونوس ایکس داشته باشد.
  •  در صورت تحقق شرایط، دریافت کونوس ایکس برای هر بلوک ایجاد شده به میزان 0.0035 بلوک امکان پذیر است.

اگر شرایط فوق الذکر رعایت نشود، استخراج هیچ پاداشی نخواهد داشت و پاداش استخراج برای بلوک محاسبه نمی شود و فقط هزینه معامله متناسب با سهم قدرت استخراج کننده به عنوان پاداش در نظر گرفته می شود.

 

 شرایط ایجاد استخر استخراج مستقل در شبکه کونوس ایکس:

  • استخراج کننده باید یک حساب کاربری در پلتفرم کونوس داشته باشد و سطح کامل 1 و 2 KYC را بدست آورد.
  • استخراج کننده باید حداقل 500000 کونوس ایکس داشته باشد.
  • با توجه به ساختار شبکه، استخراج بلوک های جدید برای استخرهای ناشناخته استخراج امکان پذیر نیست.

تاریخچه قیمتی کونوس ایکس CCXX

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، ارز دیجیتال کونوس ایکس یکی از ارز هایی است که با وجود نوسانات قیمتی در بازار همیشه باثبات مانده است و از نوسانات عجیب و بی منطق ارزها دیگر به دور است.

کونوس ایکس به دلیل اینکه برای رسیدن به اهدافی گسترده ساخته شده است و از فعالیت های سرمایه داری و دستکاری نهنگ ها و سو استفاده آن ها از سرمایه گذاران خرد به دور است می تواند آینده صنعت رمزارزها به شمار رود و با توجه به ویژگی های گسترده آن، به عنوان پول دیجیتال رایج به کار برده شود.

وضعیت پایدار این ارز دیجیتال در حالیست که اکثر ارزهای دیجیتال موجود در این حوزه به عاملی برای سو استفاده و نوسان گیری از سرمایه گذاران خرد تبدیل شده اند و به دلیل سرعت پایین تراکنش ها و نوسانات موجود نمی توانند انتخاب مناسبی برای جایگزینی پول رایج باشند.

نمودار

ارزش کونوس ایکس در (مارس ۲۰۲۱) در حدود ۹۳ دلار می باشد و بالاترین قیمت تاریخی آن در حدود ۱۱۳ دلار بوده است.

چه ویژگی هایی باعث برتری کونوس ایکس بر سایر رمزارزها شده است؟

• قیمت خرید و فروش ثابت و به دور از نوسان
• سود سالانه ۵ درصد
• سود شش ماه ۲ درصد
• تبادل آسان با پول فیات از جمله دلار، فرانک سوئیس، یورو و غیره
• نقل و انتقالات مالی در سراسر نقاط دنیا
• الگوریتم های امنیتی سطح بالا
• سرعت بالای تراکنش

نقشه راه کونوس ایکس

یکی از مزایای این رمزارز نقشه راه دقیق و قوی آن است. در این نقشه راه که برای پیشرفت های پروژه در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است، قابلیت هایی از جمله سیستم صدور مدرک، سیستم حفاظت از حق کپی رایت، سیستم انتخابات و لایه کونوس (Counos layer) فراهم خواهد شد.

۱. حفاظت از حق کپی رایت

برای اثبات مالکیت بر ایده، طرح، اختراع یا مواردی از این قبیل، اسناد یا مدارک تأییدی باید در سیستم های مرجع ثبت شوند. به این ترتیب می توانیم برای اثبات ادعای مالکیت خود به آنها استناد کنیم. مدل غیرمتمرکز ارائه شده توسط بلاکچین می تواند ابزاری ایده آل برای پیاده سازی سیستمی باشد که بتواند ادعای مالکیت حق چاپ یا مالکیت معنوی را اثبات کند.

چگونه می توان از شبکه بلاکچین عمومی برای این برنامه استفاده کرد؟

سیستم کپی رایت باید محیطی امن و مطمئن را برای هر کسی که می خواهد پرونده ها یا شواهد را برای اثبات مالکیت با زمان و جزئیات دقیق ثبت کند، فراهم کند. بلاکچین یک مرکز داده است که از زنجیره ای از اطلاعات ضد دستکاری و تغییر تشکیل شده است که می تواند برای ثبت هرگونه جزئیات از یک پدیده استفاده شود.

در بحث اثبات ادعا و حق مالکیت، سه نکته مهم برای اثبات مالکیت آثار وجود دارد:

1. اسناد و مدارک ادعای مالکیت
2. زمان ارائه اسناد و مدارک
3. مالکیت اسناد

لازم به ذکر است که انواع مختلفی از شواهد برای اثبات ادعای مالکیت اثر باید وجود داشته باشد و ارایه شود. شواهد و مدارکی مانند نحوه محاسبه فرمول ارایه شده، اسناد طراحی اتومبیل، کد منبع و طراحی برنامه، نتایج یک آزمایش و موارد لازم دیگر…

برای برخی از مطالب مانند فایل های چندرسانه ای، اولین نسخه ایجاد شده می تواند شواهدی برای اثبات مالکیت باشد، به شرطی که شخص مدعی واقعاً اولین شخصی باشد که محتوا را ایجاد کرده است.

تمام این اسناد و مدارک به صورت رمزنگاری شده در شبکه بلاکچین کونوس ثبت و نگه داری می شوند و سبب تضمین حق مالکیت آثار خواهد شد. این طرح، پیشرفت مهمی در حوزه حفاظت از حقوق کپی رایت و حفظ حقوق صاحبان آثار و همچنین جلوگیری از تقلب و دزدیده شدن آثار محسوب می شود.

کونوس ایکس

۲. سیستم صدور مدرک

وقتی صحبت از کاربردهای بلاکچین می شود، همراه با معاملات مالی رایجی که با استفاده از این فناوری انجام می شود، می توانیم به برخی از ویژگی های اصلی این فناوری مانند غیر قابل تغییر بودن و شفافیت اطلاعات اشاره کنیم و برنامه های دیگری مانند صدور گواهی و مدرک را با استفاده از این ویژگی ها ایجاد کنیم.

اجزای سیستم صدور گواهینامه:

۱. سازمان تأیید (ریشه اصلی)
۲. سازمان صدور گواهینامه
۳. نگه دارنده گواهینامه
۴. صدور کیف پول گواهینامه
۵. کاوشگر اختصاصی گواهینامه ها

حداقل می توان دو نوع گواهی در این سیستم تعریف کرد:

۱. گواهینامه های قابل انتقال
۲. گواهینامه های غیرقابل انتقال

اگر گواهی نامه قابل انتقال باشد، گیرنده می تواند آن را از طریق کیف پول اختصاصی به دیگران منتقل کند. این انتقال با استفاده از سه امضا ، امضای دارنده گواهینامه فعلی ، امضای ریشه ای و امضای صادر کننده انجام می شود. سپس معامله به آدرس جدیدی با سه امضا انجام می شود: امضای دارنده گواهینامه جدید ، امضای ریشه ای و امضای صادرکننده.

توجه: انتقال گواهینامه ها توسط کیف پول ویژه ای انجام می شود که به امضای صادرکننده و ریشه نیاز دارد. به همین ترتیب، نمی توان آن را با استفاده از کیف پول موبایل انجام داد.

برنامه های اصلی در اجزای سیستم:

سیستم تعریف گواهی: این سیستم مانند کیف پول است که می تواند اطلاعات صادرکنندگان گواهی و مقدار آنها را دریافت کرده و معاملات ویژه ایجاد کند.

سیستم صدور گواهینامه: این کیف پول می تواند با بدست آوردن امضای سازمان صادرکننده ، گواهی صادر کند. برای صدور گواهینامه ها، معامله خاصی به آدرس گیرنده گواهینامه انجام می شود. سیستم صدور گواهینامه حاوی امضای سازمان ریشه است.

سیستم تأیید و انتقال گواهی: این سیستم که کیف پول ویژه ای است دارای این ویژگی ها است:

• نمایش گواهی و جزئیات صدور آن
• تأیید مالکیت گواهی با امضای گیرنده
• انتقال گواهینامه هایی که قابل انتقال هستند
• این سیستم همچنین توانایی دریافت امضاهای صادرکننده و سازمان ریشه را دارد.

کاوشگر عمومی سیستم صدور گواهینامه: این سیستم لیستی از کلیه گواهینامه ها و معاملات آنها را به روش دسترسی آزاد (Open source) ارائه می دهد. سیستم اکسپلورر منبع باز است و توسط همه کاربران قابل نصب است.

تمام اجزای این سیستم فقط در شبکه بلاکچین ثبت شده است. داده های ثابت مانند آدرس کیف پول و معاملات ریشه در کد منبع سیستم ها ثبت شده و به صورت منبع باز ارائه می شوند. بنابراین، کلیه اطلاعات به روشنی و به صورت کاملا شفاف در دسترس عموم قرار دارد.

۳. سیستم انتخابات

از آنجایی که هیچ مرجع مرکزی در زیرساخت بلاکچین وجود ندارد و با توجه به این واقعیت که این سیستم ضد دستکاری و شفاف است، می توان مجموعه ای از قوانین ثابت را در آن تعریف کرد. همچنین با کمک این سیستم می توان بسیاری از فعالیت های عمومی را مدیریت و سازماندهی کرد.

در جوامع امروز، بسیاری از تصمیمات اساسی بر اساس انتخاب عموم مردم گرفته می شود. تصمیماتی که منعکس کننده انتخاب اکثریت در قالب انتخابات محلی یا سراسری است. با این حال، این روند در جوامعی که فاقد سیستم نظارتی شفاف و سازوکارهای برجسته دموکراتیک هستند به شدت زیر سوال رفته و تضعیف می شود.

به همین ترتیب، در سالهای اخیر که بلاکچین در حوزه فناوری مورد توجه قرار گرفته است، روشهای مختلفی برای اجرای آن در سیستمهای انتخاباتی ارائه شده است.

یک انتخابات منصفانه و شفاف باید دارای معیارهای زیر باشد:

۱. انتخابات باید با توجه به گزینه های پیشنهادی و آزادی شرکت کنندگان در انتخاب کاملا آزادانه برگزار شود.
۲. همه افراد واجد شرایط رأی دادن باید بتوانند شرکت کنند.
۳. روند رای گیری و شمارش آرا شفاف باشد.
۴. آرا رای دهندگان باید ناشناس بماند.
۵. نتایج سریع و با دقت بالا منتشر شود.
۶. نتایج باید تغییرناپذیر باشد.

شاید بتوان معیارهای دیگری را نیز به این لیست افزود. اما همانطور که مشاهده می شود برخی از این معیارها مربوط به سازماندهی انتخابات و برخی دیگر مربوط به رای گیری و مکانیزم شمارش آرا است که در این مقاله نمی گنجد.

در خصوص گزینه های اول این لیست، یک سیستم انتخابی مبتنی بر بلاکچین تفاوت خاصی را با یک سیستم سنتی در سازماندهی انتخابات نشان نمی دهد (دو مورد اول در لیست بالا) اما در معیارهای مربوط به روند رأی گیری و شمارش آرا ، بسیاری از روش های قابل اعتماد و مهم را می توان با استفاده از بلاکچین تعریف کرد.

• با استفاده از یک سیستم مبتنی بر بلاکچین، انتخابات می تواند به عنوان یک قرارداد هوشمند تعریف شود. در این قرارداد می توان گزینه های مختلف را با آدرس منحصر به فرد شناسایی کرد. آرا به صورت منبع مشخصی به رای دهندگان ارائه می شود (به عنوان مثال تعداد معینی سکه از یک منبع خاص).

• رأی دهندگان می توانند با انتقال مانده (یا حق رأی) خود به حساب نامزد یا انتخاب منتخب خود با اسکن آدرس خود رأی دهند.

• این انتقال در بلاکچین ثبت می شود و پس از تعداد مشخصی بلوک تایید شده شمارش می شود.

• در پایان روند رأی گیری، حساب هایی که مانده آنها از منبع از پیش تعیین شده مشخص شده در قرارداد هوشمند باشد، نامزد یا گزینه انتخابی را تعیین می کنند.

این یک تعریف ساده از روند انتخابات مبتنی بر بلاکچین بود.

کونوس ایکس

مزایای این ساختار 

شفافیت: تمام آرا (معاملات) یک نامزد در زمان واقعی و به روشی شفاف دیده می شود. رأی دهندگان می توانند با مشاهده نتایج به صورت آنلاین در حساب نامزد منتخب خود، از رای خود اطمینان حاصل کنند و در جریان روند دقیق انتخابات قرار بگیرند.

رازداری: حتی اگر حساب هایی که به نامزد منتخب خود رأی داده اند شفاف باشد، اما نام افرادی که رأی داده اند، فاش نخواهد شد.

نتایج سریع: نتایج را می توان در زمان واقعی مشاهده کرد، و این مورد نیازی به عملیات جداگانه ندارد.

غیرقابل تغییر: ساختار بلاکچین اجازه ایجاد تغییرات آسان را نمی دهد. هر تغییری کل زنجیره را باطل می کند.

اما آیا می توان از هر شبکه بلاکچینی برای راه اندازی سیستم انتخابات استفاده کرد؟

چالشهای بیشتری باید در این سیستم در نظر گرفته شود و راه حلی برای آنها ارائه شود.

جمعیت رأی دهندگان: از آنجا که اکثر شبکه های بلاکچین عمومی که برای ارزهای رمزنگاری شده استفاده می شوند، ظرفیت محدودی در هر بلوک برای پردازش معاملات دارند و بیشتر فضای موجود از طریق معاملات عادی پر شده است، امکان استفاده از این شبکه ها وجود ندارد. شبکه هایی مانند بیت کوین و اتریوم در این دسته قرار دارند.

با توجه به تعداد جامعه رأی دهنده، این شبکه باید ظرفیت پردازش چند میلیون معامله در روز را داشته باشد. به عبارت دیگر، برای دریافت 10 میلیون رأی، باید هر ثانیه 278 معامله ثبت شود. اگر بتوانیم سیستم را برای اوج هجوم آرا آماده کنیم، باید آماده باشد تا در هر ثانیه حدود 1000 معامله را پوشش دهد و این حجم از معاملات با قدرت اکثر شبکه های بلاکچین موجود فعلی سازگار نیست.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، سازماندهی انتخابات توسط این سیستم ها شامل تعیین نامزدها، تأیید هویت رای دهندگان، جلوگیری از آرا تکراری و جلوگیری از رای دهندگان جعلی خواهد بود.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که حملات 51 درصدی که می تواند در نتیجه قدرت اعمال شده در شبکه سازماندهی شود، می تواند بسیار مخرب باشد. از آنجا که انتخابات برای هر کشوری بسیار مهم ارزیابی می شود ، بنابراین احتمال چنین حملاتی از سوی ذینفعان افزایش می یابد.

راهکار بلاکچین کونوس برای سیستم انتخابات

ساختار شبکه بلاکچین کونوس در حال به روزرسانی است تا بتواند حداقل 4000 تراکنش را در ثانیه پردازش کند. این حجم از معاملات می تواند پاسخگوی نیازهای بزرگ سیستم های انتخاباتی باشد.

تمام استخرهای استخراج فعال در شبکه کونوس باید معیارهای خاصی را داشته باشند تا بتوانند بلوک ها را استخراج کنند (از جمله حداقل میزان اعتبار که در قوانین سیستم مشخص شده است).

از طرف دیگر، سختی شبکه با استفاده از فرمول ویژه ای کنترل می شود. همه اینها وقوع حمله 51 درصدی را دشوارتر می کند. علاوه بر این ، آنها از تغییر قوانین جلوگیری می کنند و بنابراین استخرهای ناشناخته ای وجود ندارد. جزئیات بلوک های ایجاد شده در هر استخر به صورت عمومی و شفاف قابل بررسی است.

در هر مرکز رای گیری، علاوه بر حق رأی ، به هر رأی دهنده یک آدرس جدید و اختصاصی داده می شود (balance از سکه های CCXX) که در پایان نتیجه رای گیری توسط مقدار balance تعیین می شود.

کل این balance ها از یک منبع خاص تأمین می شوند که برای همه معاملات انتخاباتی ثابت است (معروف به ریشه درخت مرکل).

این مقدار دائماً به آدرس اختصاصی هر مرکز رأی گیری ارسال می شود. در هر سیستم انتخاباتی، یک شناسه برای هر رای دهنده وجود دارد (این شناسه می تواند از شماره شناسنامه یا ملی یا هر معیار دیگری مانند یک معیار بیولوژیکی باشد).

هنگام دادن حق رأی، این شناسه به عنوان یک معامله جداگانه در بلاکچین به صورت پیام ثبت می شود و بدین ترتیب کاملاً شفاف سازی می شود که چه کسی قبلاً از حق رای خود استفاده کرده است.

اعتبار ثبت نام این شناسه باید توسط برگزارکنندگان انتخابات در خارج از شبکه بلاکچین تأیید شود. براساس تعداد شناسه های ثبت شده در دوره های زمانی خاص، موجودی کیف پول مرکز رای گیری مجدداً شارژ می شود.

انتقال آرا (موجودی ویژه در آدرس اختصاصی) می تواند از طریق کیف پول های رای گیری ویژه انجام شود. شناسه معامله و معامله خام در قالب یک کد QR قابل ضبط نشان داده می شود. به این ترتیب، هر رأی دهنده می تواند از نحوه رأی گیری مطمئن شود.

استخرهای استخراج در شبکه CCXX به گونه ای تنظیم می شوند که نمی توانند نقشی در ثبت معاملات در بلوک ها داشته باشند. بنابراین ، کلیه معاملات دریافتی که معتبر هستند، در اولین بلوک موجود ثبت می شوند.

با پایان روند رای گیری، موجودی مراکز رای دهی و مرکز اصلی غیرقابل انتقال خواهد بود. اگرچه ، یک دوره زمانی خاص برای تضمین دریافت کامل معاملات (توسط حساب کاندیدای انتخاب شده) برقرار است.

یک بلوک اکسپلورر ویژه به این سیستم اختصاص داده خواهد شد. تمام آرا معتبر در این کاوشگر نشان داده خواهد شد. آرایی که از مدت زمان تعیین شده یا از منابع غیرمجاز به دست می آیند، آرا نا معتبر به حساب می آیند و به عنوان بخشی از امتیاز نهایی محاسبه نخواهند شد و در پایان نیز نتایج معتبر و نهایی اعلام می شوند.

۴. لایه کونوس (Counos Layer)

این پروتکل بر روی شبکه بلاکچین کونوس ایکس افزوده خواهد شد و بر اساس این پروتکل، شبکه بلاکچین کونوس ایکس قادر خواهد بود تا دارایی های دیجیتالی مانند توکن ایجاد کند. کد منبع Counos Layer از کد منبع Omni Layer فورک گرفته شده است. Counos Layer را می توان بر روی شبکه بلاکچین رمزارزها اضافه کرد تا قابلیت تولید دیگر دارایی های دیجیتال مانند توکن به شبکه داده شود.

آینده رمزارز کونوس ایکس

رمز ارز کونوس X در حال پیمودن روند صعودی و پیشرفت سریعی است و با وجود افزایش تقاضا برای این رمزارز ، انتظار می رود این روند صعودی در آینده نیز با شدت بیشتری ادامه داشته باشد. همانطور که به طور مفصل به نقشه راه این رمزارز پرداختیم، با وجود امکانات گسترده ای که به این رمزارز در آینده اضافه خواهد شد، این روند صعودی سریعتر نیز خواهد شد.

اخیرا قیمت کونوس X در پی افزایش معاملات، علیرغم افت شدید قیمت بیتکوین به روند صعودی خود ادامه داد و به ۱۱۳ دلار رسید که بالاترین قیمت این رمزارز در کل دوره معاملات آن است.

اگرچه کونوس X هنوز یک رمزارز کاملاً جدید است، اما به دلیل قابلیت هایی که دارد مورد استقبال معامله گران قرار گرفته است. این امر منجر به افزایش قابل توجه تقاضا برای تهیه این ارز دیجیتالی شده است و این یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت آن است.

پیش بینی بلند مدت قیمت تا سال ۲۰۲۲:

نمودار

همانطور که در چارت بالا نیز مشاهده می کنید، کارشناسان و تحلیل گران آینده بسیار روشن و رشد قیمتی چشمگیری را برای این رمزارز پیشبینی کرده اند و با رونمایی از پیاده سازی مراحل مختلف نقشه راه این رمزارز، این روند صعودی به زودی در چارت قیمتی این رمزارز مشاهده خواهد شد.

کد خبر: 1400011005TSMCMF

مطالب مرتبط:

کیف پول کونوس

آینده روشن رمزارز کونوس

با کونوس کوین آشنایی دارید؟

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

بیشتر بخوانید

تداوم صعود کونوس ایکس

به تازگی پس از یک دوره طولانی روند صعودی در همه بازارهای رمزارزی، همه ارزهای دیجیتال سقوط کردند. اما این اتفاق برای کونوس ایکس...

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

آشنایی کامل با پلتفرم کونوس

فناوری بلاکچین تقریباً به همه جنبه های اقتصاد، صنعت و بسیاری از حوزه های دیگر راه یافته است. برخی از کشورها در حال بررسی...

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

سرویس کونوس اسکرو یک سیستم مالی رمزارزی است که در آن یک طرف سوم مورد اعتماد پرداخت ها و تراکنش ها بین دو طرف...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته