جمعه 10 فروردین 1403

احراز هویت در کونوس – قدم به قدم

در این پست ما به چگونگی احراز هویت در سایت کونوس می پردازیم و قدم به قدم احراز هویت در کونوس را با یکدیگر مرور می کنیم

 1- اکانت کونوس کام

 

کونوس sso

ساخت اکانت در کونوس 

اگر تا بحال اکانتی در کونوس نداشته اید می توانید با مراجعه به کونوس کام اطلاعات خود را وارد کنید و بعد از احراز هویت در کونوس سکه رایگان خود را دریافت کنید( توجه داشته باشید که قبل از این کار باید در سیستم پروموشن کونوس ثبت نام کرده باشید) 

 

ساخت-اکانت-جدید

 

بعد از کامل کردن اطلاعات، کدی به ایمیل وارد شده ارسال می شود که باید آن را در فیلد مورد نظر وارد کنید و برای احراز هویت در کونوس آماده شوید …

 

کد-ارسالی

 

تغییر اطلاعات اکانت کونوس 

اگر از قبل اطلاعات خود را وارد کرده اید و قصد تغییر آن را دارید می توانید وارد اکانت خود شوید و اطلاعات وارد شده را تغییر دهید.

2- وارد کردن اطلاعات

 

بعد از احراز هویت

 

اطلاعات را وارد کنید

اطلاعات شخصی 

با وارد کردن اطلاعات خود اعم از آدرس- اسم و فامیل- تاریخ تولد- شهر- کشور و … این قسمت را کامل می کنید. در قسمت آخر این فیلد باید آدرس کیف پول cca موبایل و ویندوز خود را وارد نمایید.( در وارد کردن این کد و آدرس دقت کنید)

 

اطلاعات دقیق احراز هویت

 

اطلاعات بانکی

برای احراز هویت در مرحله 2 کونوس و استفاده از سرویس های این شرکت، جهت امنیت بالا باید اطلاعات بانکی خود را وارد نمایید و خود را احراز کنید.

در این قسمت باید اطلاعات خود را دقیق وارد کنید و منتظر باشید تا وکلای کونوس آن ها را بررسی کنند.

توجه داشته باشید دست بردن در مدارک و ساخت مدارک جعلی می تواند شما را برای همیشه پشیمان کند 

کونوس با توجه به امنیت بالایی که در نظر گرفته است می کوشد تا بهترین سرویس ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. (برای دریافت سکه رایگان مرحله دوم اجباری نیست )

 

اطلاعات بانکی

 

مدارک ارسالی از طرف شما باید توسط بانک حساب شما ترجمه شده باشد(می توایند برای اینکار به شعبه بانک خود مراجعه نمایید)

3-مدارک مورد نیاز

 

اطلاعات دقیق 1


احراز هویت 2

مدارک لازم برای ارسال در عکس ها نمایش داده شده است و شما می توانید هر کدام از آن ها را تهیه نموده و برای احراز هویت ارسال نمایید.

4-انتظار جهت تایید مدارک ارسالی

در این مرحله باید منتظر باشید تا مدارکی که ارسال کرده اید توسط تیم کونوس بررسی شود. در صورتی که مدارک شما مورد قبول بود و شما در سیستم پروموشن ثبت نام کرده باشید نهایتا تا 3 روز کاری به وقت سوییس سکه رایگان به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

در صورتی که اطلاعات شما مورد قبول کونوس نبود باید وارد اکانت خود شده و اطلاعات وارد شده را تغییر دهید تا مجددا برای بررسی های بیشتر برای تیم کونوس فرستاده شود.

در صورتی که سوالی داشتید و یا به مشکلی برخورد کردید می توانید به ساپورت پیام دهید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی نمایند: support[@]sekeh.news 

 

مراحلی که بعد از آپدیت کیف پول الکترونیکی نسخه1.9.0 به پروموشن کونوس پلتفرم اضافه شده است را در ادامه ارائه خواهیم کرد: ( این قسمت در اپدیت جدید موجود است )

با توجه به تغییر سیستم پروموشن، برای دریافت ریوارد هایی که در صفحه اصلی سایت پروموشن ذکر شده است باید ابتدا در سیستم پروموشن ثبت نام کنید. بعد از آن به سیستم SSO منتقل خواهید شد که در آنجا باید مدارک احراز هویت را برای پلتفرم کونوس ارسال نمایید.

در این آپدیت جدید دنبال کردن شبکه های اجتماعی نیز برای شما جایزه به همراه خواهد داشت و همینطور برای شرکت در قرعه کشی 10 هزار دلاری و 100،000 دلاری نیز باید تمامی مراحل را انجام داده باشید. 

در تصویر زیر عکس قسمتی که بعد از ثبت نام در سیستم پروموشن با آن روبرو می شوید و باید اکانت فضای مجازی خود را وارد نمایید و بعد کونوس پلتفرم را در آن شبکه های مجازی دنبال کنید نشان داده شده است. 

برای درک بهتر برای شما عزیزان ویدئویی در سایت پروموشن قرارداده شده است که می توانید آن را تماشا کنید ( ترجمه فارسی این ویدئو برای شما عزیزان آماده شده است)

 

 

 

سیستم پروموشن

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

4 COMMENTS

  1. آموزش بسیار خوبی در مورد گرفتن پاداش کونوس کوین هست
    ممنون از شما

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته