جمعه 7 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال کونوس H چیست؟

کونوس H یا (CCH)  یک ارز دیجیتال است که توسط شرکت بلاک چین «کونوس پلتفرم» (Counos Platform) مستقر در سوئیس ایجاد شده است. این سکه در یک شبکه بلاک چین کاملا مستقل کار می کند. کونوس H براساس الگوریتم SHA-256 طراحی شده است. مجموعا 18,888,888 سکه در شبکه CCH قابل عرضه است.

این سکه و شبکه بلاک چین آن برای راه اندازی بازار سهام و پلتفرم معاملات طراحی شده است. در واقع، کونوس H برای ایجاد توکن های جدیدی به کار خواهد رفت. این توکن ها از نوع توکن های کاربردپذیر (utility tokens) خواهد بود. این توکن ها اگرچه با کالا پشتیبانی نمی شود، اما مبتنی بر آن ها خواهند بود.
این بدین معنا است که ارزش این توکن ها براساس کالاها تغییر خواهد کرد؛ برای نمونه، برنج، گندم، طلا، نقره، ذغال سنگ و غیره و اساسا هر کالای اقتصادی که به لحاظ ارزشی نسبتا قابل معاوضه باشد.

در ارتباط با مشخصا استخراج و مکانیسم های بلاک چین کونوس H، باید یادآور شد که 8,888,880 سکه اول در 113 بلاک نخست ایجاد شده است. پس از آن، ایجاد هر بلاک 0.5 سکه CCH پاداش استخراج خواهد داشت.

افزون بر این، حداقل زمان میان دو بلاک 1.5 دقیقه و میانگین زمان تولید یک بلاک 2.5 دقیقه است. همه بلاک هایی که پس از بلاک شماره 1000 ساخته می‌شوند، زمان سررسیدشان 2,628,000 بلاک خواهد بود که حدود 10 سال است.

همچنین، استخراج کنندگان برای استخراج کونوس H باید ماینر مورد اعتماد باشند و همه استخراج کنندگان عملیات استخراج را پس از بلاک شماره 1000 شروع می‌کنند.
ماینر مورد اعتماد به این معنا است که یک استخراج کننده باید دست کم 500,000 کونوس H موجودی داشته باشد.
استخراج کنندگان همچنین باید دارای حساب راستی آزمایی شده و معتبر در کونوس SSO داشته و مراحل اعتبارسنجی KYC را گذرانده باشند.
در نهایت، همه استخراج کنندگان باید گواهی معتبر استخراج دریافت کنند. این گواهی پس از ایجاد هر بلاک توسط آن استخراج کننده در شبکه بلاک چین کونوس H برای امضای آن بلاک ضروری است.

مطالب مرتبط :

پلتفرم کونوس چیست؟

کونوس x چیست؟

 

بیشتر بخوانید

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس بیت (CBit)

کونوس بیت، هارد فورک جدید بیت کوین است که توسط پلتفرم کونوس معرفی شده است. این رمزارز ادامه زنجیره بیت کوین است و شامل...

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)

آخرین دستاورد کونوس دنیا را زیر و رو کرده است. اگرچه سکه های زیادی وجود دارند که تراکنش های سریع و ارزان را قادر می سازند، اما به دلیل نوسانات قیمت نمی توان آنها را به عنوان راه حل ایده آل برای پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی در نظر گرفت.

آشنایی کامل با پلتفرم کونوس

فناوری بلاکچین تقریباً به همه جنبه های اقتصاد، صنعت و بسیاری از حوزه های دیگر راه یافته است. برخی از کشورها در حال بررسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

تفاوت سفارش های استاپ و لیمیت چیست؟ انواع سفارش های خرید و فروش در بازار رمزارز

گستردگی بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است امکانات متنوعی از سوی ارائه کنندگان خدمات در اختیار کاربران قرار گیرد. این خدمات با توجه به...

مطالب داغ هفته