چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

بلاک‌چین می‌تواند مشکل بیمه هندوستان را رفع کند

بر اساس اعلام نماینده مجمع جهانی اقتصاد و چینلینک: فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند می توانند ارزش نهفته سیستم های قدیمی دیجیتالی را آشکار کنند. برای فهم بهتر این مطلب، نگاهی به برنامه سازمان بیمه هندوستان می اندازیم.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، طی مقاله ای 40 صفحه ای که روز چهارشنبه منتشر شد: یک سازمان مستقر در ژنو توانست تنها در مواردی خاص که با بلاک‌چین هم خوانی دارد موجب توسعه تعامل میان سیستم های قدیمی و فناوری های دفتر کل توزیع شده شود.

در حالی که خواننده در حال استفاده از بلاک‌چینی مطابق با روند کسب و کار خود است، این مقاله نقش بلاک‌چین و قراردادهای هوشمند را مورد توجه قرار می دهد و توصیه هایی با هدف افزایش کارآمدی روند کسب و کار در اختیار خواننده می گذارد.

این مقاله علاوه بر اینکه راه حل های فوق العاده فنی و انتزاعی در تقویت تعامل میان بلاک‌چین و سیستم های قدیمی (پل تعامل) ارائه می دهد، مثال های ملموسی از جمله برنامه سازمان بیمه هندوستان را نیز بازگو می کند.

این سازمان در سال 2016 با هدف پوشش بیمه و حمایت مالی کشاورزان در برابر بلایای طبیعی تاسیس شد.

مقصر اصلی تمامی مشکلات، سازمان های دخالت کننده در اجرای این برنامه هستند چرا که مباحث را از مسئولیت پذیری و پیش روی، به فساد و درگیری با امنیت اطلاعات کشانده اند.

مقاله مذکور توضیح می دهد که قرارداد های هوشمند مبتنی بر بلاک‌چین و سیستم های پیشنهادی چگونه بر این چالش ها غلبه می کنند.

در این مقاله آمده است: دستور کار سازمان بیمه، موکد به کمبود هایی است که بیشتر سیستم های قدیمی در روندهای کسب و کار چندحزبی با آن روبه رو می شوند.

در ادامه می گوید: اگر به دلایل مختلفی، هدف یک سازمان اجرای اتوماتیک روند کسب و کار به روشی غیرمتمرکز و غیروابسته باشد پس وجود ساختاری مبتنی بر بلاک‌چین امری ضروری خواهد بود.

قانون گذاران هندوستان در مورد رمزارزها دچار دودلی بودند ولی می توان گفت بیشتر پذیرای فناوری بلاک‌چین هستند. پیش تر نیز سازمان دولتی نهاد ملی تغییرات هندوستان گزارشی در راستای نقش بلاک‌چین در توسعه کسب و کار و بازدهی اجتماعی و دولتی کشور منتشر کرده است.

منبع: کوین تلگراف

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مقدمه ای بر الگوریتم Paxos: یک الگوریتم اجماع برای سیستم های توزیع شده

Paxos (پاکسوس) خانواده ای از پروتکل ها برای ایجاد اجماع در شبکه ای از پردازنده های غیرقابل اعتماد است. در سیستم های توزیع شده،...

مطالب داغ هفته