جمعه 10 فروردین 1403

تداوم صعود کونوس ایکس

به تازگی پس از یک دوره طولانی روند صعودی در همه بازارهای رمزارزی، همه ارزهای دیجیتال سقوط کردند. اما این اتفاق برای کونوس ایکس (CCXX) نیافتاد.

نوسان و بی ثباتی از ویژگی های تعیین کننده دنیای رمزارزها است. اما چه چیزی می تواند متفاوت باشد؟ با نگاهی به کونوس ایکس، می توان فهمید که این رمزارز می تواند ثبات مورد نیاز کاربران را برایشان فراهم کند.


آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)


بازار رمزارز در مقابل کونوس ایکس: گاوی یا خرسی؟

تقریبا همه بازارهای رمزارزی صعودی طولانی در مسیر بازار گاوی داشتند. و البته این روند خیلی دوام نیاورد و همه آنها سقوط کردند. به عنوان مثال، رمزارزهایی که در زیر فهرست شده اند، فقط در هفت روز این مقدار سقوط را تجربه کردند:
بیت کوین (11 درصد) ، ریپل (23 درصد) ، دوج کوین (21 درصد)، لایت کوین (16 درصد) ، بیت کوین کش (20 درصد) ، وی چین (28 درصد) ، ترون (26 درصد) ، و ایاس (27 درصد) و وضعیت بسیاری دیگر از رمزارزها هم به همین شکل بود.

در میان همه این فراز و فرودها، کونوس ایکس قیمت ثابتی را در حدود 100 دلار حفظ کرده و حتی از لحاظ ارزش رشد کرده است.

کونوس ایکس از زمان عرضه به بازار در حال رشد بوده است و در میان تمام مشکلات بازار رمزارزی، ثبات خود را حفظ کرده است.

کونوس ایکس ثباتی را ارائه می کند که می تواند ارزهای دیجیتال را به خط مقدم امور مالی روزانه و حرفه ای بیاورد.

درباره کونوس ایکس بیشتر بدانید

کونوس ایکس رمزارزی است که توسط شرکت بلاک چین کونوس پلتفرم (Counos Platform) مستقر در سوئیس راه اندازی شده است. کونوس ایکس اولین سکه بانک پذیر است و از الگوریتم اثبات کار (proof of work) بهره می برد.

تعداد سکه های عرضه شده در این پلتفرم محدود نیست اما در مرحله اول حدود 18 میلیون و 300 هزار سکه استخراج شده است.

همانطور که گفته شد، کونوس ایکس اولین سکه بانک پذیر است. کونوس پلتفرم اولین شرکتی است که رمزارزی را عرضه کرده که می توان مستقما از بانک های محلی خرید. در هر کجای دنیا که باشید، می توانید کونوس ایکس را از طریق بانک خود یا مستقیما با استفاده از شماره بین المللی اوراق بهادار سوئیس (ISIN) از طریق کارگزاری خریداری کنید.

کونوس ایکس همچنین در شبکه بلاک چین خود قابلیت هایی مانند سیستم صدور گواهینامه، سیستم انتخابات، سیستم حق تکثیر (copyright)، لایه کونوس و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را ارائه می دهد.

همه این سیستم ها مبتنی بر سکه های کونوس ایکس هستند. به عنوان مثال، سکه های کونوس ایکس در سیستم انتخابات کونوس نقش برگه های رای گیری، در سیستم صدور گواهینامه کونوس نقش گواهینامه و در سیستم کپی رایت نقش اسناد حق تکثیر را ایفا می کنند.

همه این قابلیت ها یک اکوسیستم را در حول کونوس ایکس شکل می دهد. یک اکوسیستم و جامعه بزرگ که حول کونوس ایکس می چرخد و آن را برای کل سیستم حیاتی و ارزشمند می کند.

چگونه کونوس ایکس بخریم؟

کونوس ایکس در چندین صرافی برتر فهرست شده است و تعداد این صرافی ها به طور پیوسته رشد خواهد کرد. در حال حاضر می توانید کونوس ایکس را از صرافی های زیر خریداری کنید:

• صرافی غیرمتمرکز کونوس (Counos DEX)
• ال بانک (LBank)
• p2pb2b
• آتومارس (Atomars)
• اکس مارکتس (ExMarkets)
• ساوث اکسچینج (SouthExchange)
• وایت بیت (WhiteBIT)
• صرافی مستقیم کوپال (Koopal)
• آلتردایس (Alterdice)

کیف پول کونوس را از کجا بیاوریم؟

کونوس پلتفرم کیف پول های مختلفی را ارائه می دهد که می توان از آن ها برای ذخیره کونوس ایکس استفاده کرد. می توانید کیف پولی را که نیازهای شما را به بهترین شکل برآورده می کند، از میان آن ها انتخاب کنید. در اینجا فهرستی از کیف پول های ارائه شده در کونوس پلتفرم آمده است:

کیف پول موبایل کونوس (اندروید و آی او اس)
کیف پول کاغذی کونوس
کیف پول تحت وب کونوس
کیف پول هسته کونوس (برای ویندوز)
کیف پول هسته کونوس (برای لینوکس)
کیف پول هسته کونوس (برای سیستم عامل مک)

هر یک از این کیف پول ها مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردهای منحصر به فرد را ارائه می کند. کاربران بر اساس نیازهایشان گزینه های گسترده ای را برای انتخاب کیف پول رمزارزی برای ذخیره، ارسال و دریافت کونوس ایکس دارند.

کد خبر: 1400021006AAMMMF

مطالب مرتبط:

کیف پول موبایل کونوس

آشنایی کامل با پلتفرم کونوس

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX)

آخرین دستاورد کونوس دنیا را زیر و رو کرده است. اگرچه سکه های زیادی وجود دارند که تراکنش های سریع و ارزان را قادر می سازند، اما به دلیل نوسانات قیمت نمی توان آنها را به عنوان راه حل ایده آل برای پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی در نظر گرفت.

پیش بینی قیمت رمزارز کونوس ایکس

ارز دیجیتال کونوس ایکس (CCXX) یکی از ارزهای باثبات است که این روزها رفته رفته، توجه معامله گران را به خود جلب کرده است...

آینده روشن رمزارز کونوس

در مقاله های پیشین سکه نیوز، به بررسی و تحلیل پلتفرم کونوس پرداختیم، در این مقاله با مروری کوتاه روی این پلتفرم به بررسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته