جمعه 31 فروردین 1403

با تکنسینی که کیف پول رمزارز فراموش شده شما را باز می کند آشنا شوید

قیمت رمزارزتان در حال صعود است و شما کلمه عبور کیف پولتان را فراموش کرده اید. چکار باید کرد؟
به گزارش سکه نیوز، قیمت بسیاری از رمزارزها در سال های گذشته افزایشی جدی پیدا کرده است. از این رو تعداد کاربرانی که می خواهند کلمه عبور فراموش شده کیف پول هایشان را بازیابی کنند در حال افزایش است.
این همان جایی است که «دیو بیت کوین» وارد می شود. بنیانگذار سرویس های بازیابی رمز عبور با نام مستعار که به افراد کمک می کند تا دسترسی به کیف پول های محافظت شده با رمز عبور را بازیابی کنند و با هر بار صعود ارزش بیت کوین، این باکس ایمیل وی مملو از این درخواست ها می شود.
وی گفته است: «این روزها به دلیل افزایش قیمت و افزایش علاقه، روزانه حدود 50 تا 70 درخواست داریم.» (برای مصاحبه ما از طریق یک سرویس گفتگوی وب متصل شدیم که نیازی به حساب کاربری ندارد، فقط یک URL منحصر به فرد دارد. دیو به حریم خصوصی خود اهمیت می دهد و مکالمه زودگذر WebRTC را ترجیح می دهد)

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

خدمات بازیابی کیف پول

دیو و بنیانگذار وی شرکای برابر این شرکت هستند. آنها نرم افزاری را توسعه دادند که شرکتشان از سال 2013 برای سرگرمی استفاده کرده است.
این نرم افزار اختصاصی در واقع یک حمله بی رحمانه به کیف پول رمزارز شما است. میلیون ها رمز عبور را به سرعت پشت سر هم امتحان می کند. با استفاده از نود های لینوکس میزبانی شده در AWS، الگوریتم های نرم افزار با استفاده از بسیاری از جایگزینی های هر رمز عبور بالقوه ای که مشتریان فکر می کنند ممکن است با کیف پول مرتبط باشد، جایگزین می شوند. این اغلب کارساز است زیرا متأسفانه مردم تمایل به استفاده مجدد از رمزهای عبور دارند، علیرغم وجود دلایل منطقی برای عدم انجام این کار.
در اوایل روزهای سرگرمی خود، دیو و شریک خود در انجمن بیت کوین تاک پست ارسال می کردند و خدمات بازیابی کیف پول رمزارز خود را به عنوان چیزی که در حال امتحان کردن بودند، ارائه می دادند.
دیو گفت: «این بهانه ای بود تا ما با فن آوری و مواردی از این قبیل آشنا شویم. و سپس آنچه که ما انجام داده ایم این است که طی سالها، ما نرم افزار خود را توسعه داده ایم که به ما امکان می دهد انواع رمزهای عبور را بر اساس حدس مشتری امتحان کنیم، و به مرور پشتیبانی از انواع مختلف کیف پول ها را اضافه کنیم.»

روز به روز در یک روند صعودی

حتی در میان رونق بیت کوین، فعالیت های روزانه دیو ممکن است برای بسیاری از افراد قابل تشخیص باشد – او زمان کافی را صرف صرف پاسخ به سوالات از طریق ایمیل از افرادی می کند که نیاز به کمک دارند تا دریابند چگونه می توانند به کیف پول رمزارز خود دسترسی پیدا کنند.
دیو گفت: «آنها مثل این خواهند بود، هی، من دو سال پیش یک بار برای کسی کار کردم و آنها به من بیت کوین پرداخت کردند. و من هرگز واقعاً مراقب آن نبودم. اما اکنون می دانم که بیت کوین دارم، اما نمی دانم چگونه به آن دسترسی پیدا کنم. میشه به من کمک کنید؟»
وی سپس این سوالات را ارزیابی می کند و به مردم کمک می کند بفهمند آیا تلاش برای بازیابی بیت کوین فراموش شده آنها امکان پذیر است یا خیر. به عنوان مثال، اگر عبارت ریشه ای شما از بین رفته باشد، راهی برای دسترسی به دارایی ها وجود ندارد. او در این باره روشن خواهد بود و به مشتریان احتمالی هشدار می دهد که اگر کسی بگوید می تواند وجوه خود را در آن شرایط پس بگیرد، کلاهبردار هستند.
در حالی که اخیراً علاقه زیادی به رمزارز وجود دارد و تمرکز زیادی روی نهنگ هایی است که گنجینه های عظیمی را نگهداری می کنند اکثر افرادی که به دیو می رسند کیف پول رمز ارز با ارزش بالا ندارند.
«رای بسیاری از مشتریان ما، خواه چند اتر یا بیت کوین باشد، این مقدار پول می تواند تفاوت زیادی در زندگی آنها ایجاد کند. بنابراین، ما صرفنظر از اندازه آنها، مقدار كافی تلاش برای همه کیف پول ها انجام می دهیم.»
برخی از افراد سالها پس از اینکه گمان می کنند کیف پولشان گم شده است به آنها مراجعه می کنند زیرا آنها نمی دانستند خدماتی از این قبیل وجود دارد. در مورد سایرین، ممکن است نرم افزار دیو اکنون بتواند تا با مشکل روبرو شود. با بهتر شدن نرم افزار، این شرکت ممکن است کیف پول هایی را که در گذشته قادر به دسترسی به آنها نبودند دوباره مورد استفاده قرار دهد.
وی گفت: “هر زمان که موارد بیشتری را به نرم افزار خود اضافه کنیم، برمی گردیم و یک آزمایش انجام می دهیم و آزمایش می کنیم که آیا ورود به کیف پول موفقیت آمیز است یا نه. بعضی اوقات نرم افزار سرانجام آن را حل می کند و ما به مشتری ایمیل خواهیم زد و این برای او تعجب آور است.

خطر کیف پول رمزارز

واقعیت این است که افرادی که از خدمات بازیابی کیف پول استفاده می کنند به این شرکت واگذار کرده اند که به محض اینکه بتوانند کیف پول را هک کنند ارز دیجیتال آنها را سرقت نکنند. اما همانطور که دیو اشاره کرد، این شرکت دارای یک سری طولانی از بررسی های مثبت است. از این گذشته، تنها راهی که می تواند به حیات خود ادامه دهد حفظ شهرت خوب آن است.
دیو همچنین گفت كه به مشتریان می گوید پس از انجام تست های خود، رمزهای عبور خود را تغییر دهند (زیرا آنها معمولاً از تغییراتی در مورد رمزهای عبور خود استفاده می كنند).
در صورت موفقیت دسترسی به کیف پول رمزارز، خدمات بازیابی کیف پول 20٪ از دارایی های کیف پول رمزارز را پبه عنوان دستمزد دریافت می کنند.
دیو افزود: «از نظر تاریخی، میزان موفقیت ما حدود 35٪ است. بنابراین 65٪ احتمال دارد که از کیف پولهایی که کار می کنیم و هزینه و وقت خود را صرف می کنیم چیزی دریافت نکنیم.»

 

مطالب مرتبط: 

پلیس آلمان ۶۳ میلیون دلار بیت کوین را ضبط کرد؛ اما رمز کیف پول را ندارد

نحوه نصب کیف پول کونوس

کیف پول کالیبرا فیسبوک نام تجاری خود را به نُوی تغییر خواهد داد

انواع کیف پول دیجیتال کونوس

پیام‌رسان Kakao کیف پول رمزارز راه‌اندازی می‌کند

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته