جمعه 10 فروردین 1403

قانون جدید آمریکا برای دارایی‌های رمزارزی در خارج از کشور

طبق قانونی جدید شهروندان آمریکایی که بیش از 100 هزار دلار رمزارز در سرویس های مالی خارج از کشور دارند، باید دارایی های خود را اعلام کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از تی دی سی، شبکه اجرایی جرائم مالی (FinCEN) قوانین جدیدی برای کاربران رمز ارز در آمریکا وضع کرده که طبق آن افرادی که بیش از 100 هزار دلار رمزارز در سرویس های مالی خارج از کشور دارند، باید آن را به مقامات داخل آمریکا گزارش کنند.

قانونگذاران اکنون وظیفه نظارت بر تخلفات احتمالی از قوانین مالی داخلی را برعهده دارند. اقدامات اخیز نیز درراستای گسترش کنترل بر صنعت رمزار است.

FinCEN تصمیم دارد در قانون رازداری بانکی بخش های مربوط به بانک خارجی و حساب های مالی (FBAR)را اصلاح کند. البته این بیانیه در حالی اعلام می شود که سه هفته دیگر وزیر خزانه دارای مریکا تغییر می کند.

هرچند هنوز هم زمان دقیقی برای اجرای این قوانین پیشنهادی اعلام نشده اما با اصلاحات جدید، FBAR شامل دارایی های دیجیتالی شهروندان آمریکایی درخارج از این کشور نیز می شود.

در حال حاضر قانون مذکور برای افرادی اجرا می شود که در حساب های مالی خود در خارج از آمریکا بیش از 10 هزار دلار دارایی دارند. قانون فعلی شامل رمزر ارز نمی شود. اما اصلاحات جدید تمام این موارد را شامل می شود.

این قانون در حالی اعلام می شود که چند روز قبل مرحله جدیدی از قوانین FinCEN اعلام شد.

طبق قوانین مذکور کسب وکارهای مبتنی بر رمزارز ثبت شده باید تراکنش های کاربران را همراه با هویت طرف مقابل آنها ردیابی و حفظ کنند. همچنین آنها باید تمام اطلاعات مربوط به تراکنش های بیش از 3 هزار دلاررا ثبت کنند. در کنار این موارد اگر طرف مقابل تراکنش از یک کیف پول بدون میزبان استفاده کند، کسب وکارهای مذکور باید اطلاعات راردیابی و حفظ کنند.

اجرای قوانی پیشنهادی به این معنی است که مالکان رمزارزباید دارایی های خود را گزارش دهند و همزمان صرافی ها نیز موظف به ذخیره اطلاعات مشتریان هستند.

بیشتر بخوانید

پرداخت قبوض با رمزارز در یک شهر آمریکا

شهری در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت قبوض خدماتی آغاز کرده است. مدیر امور مالی شهر می گوید:...

آشنایی با کشور جمهوری دومینیکن و قوانین ارزهای دیجیتال

جمهوری دومینیکن کشوری است که در جزیره هیسپانیولا در مجمع الجزایر آنتیل بزرگ در منطقه کارائیب واقع شده است. جمهوری دومینیکن دومین کشور بزرگ...

آشنایی با کشور دومینیکا و قوانین ارزهای دیجیتال

دومینیکا، با نام رسمی قلمرو همسود دومینیکا، کشوری جزیره ای در دریای کارائیب است. پایتخت، روزو، در ضلع غربی جزیره واقع شده است. این...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته