پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نسخه جدید کیف پول کونوس برای کاربران آیفون

خبر خوش برای کاربران سیستم عامل iOS انتشار آخرین نسخه از کیف پول رمزارزی کونوس می‌باشد. نسخه 1.9.50 کونوس موبایل والت برای گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

این نسخه از کیف پول کونوس شامل بهبود کاربری و ویژگی های جدید زیادی است تا کاربران را قادر سازد در نهایت امنیت و راحتی رمزارز دریافت، ارسال، و ذخیره کنند.

می توانید این نسخه از کیف پول کونوس را از این لینک دانلود کنید.

در ادامه نگاهی به تغییرات و ویژگی های جدید این نسخه خواهیم داشت.

 

ارسال رمزارز به ایمیل

با کمک کیف پول کونوس می توانید به ایمیل افراد رمزارز ارسال کنید. با استفاده از این روش دیگر نیازی به داشتن آدرس کیف پول دیگران نخواهید داشت و می توانید به راحتی تنها با دانستن ایمیل افراد تراکنش انجام دهید.

برای ارسال تراکنش تنها کافی است ایمیل فرد مورد نظر را وارد کرده و رمزارز برای او ارسال کنید. اگر فرد مورد نظر کیف پول کونوس داشته باشد، به طور عادی و به سرعت رمزارز خود را دریافت خواهد کرد.

اما اگر فرد مقابل کاربر کیف پول کونوس نباشد چی؟ در این صورت با ارسال تراکنش به ایمیل‌شان، کونوس پلتفرم همچنین برای آن ها یک دعوتنامه ارسال می کند تا کیف پول را نصب کرده و به کاربران این والت بپیوندند.

به محض اینکه کیف پول را نصب کنند، رمزارزی که به ایمیل آن ها ارسال شده بود به والت‌شان اضافه خواهد شد.

 

درخواست پرداخت با ایمیل

همچنین در آخرین نسخه از کیف پول موبایلی کونوس، کاربران می توانند به ایمیل دیگران درخواست پرداخت ارسال کرده و به راحتی و به سرعت رمزارز خود را دریافت کنند.

برای انجام این کار، کاربر مقدار دقیق رمزارز را مشخص کرده و سپس آدرس ایمیل فرد پرداخت کننده را وارد می کند. سپس یک ایمیل پرداخت برای فرد مورد نظر ارسال می شود.

این ایمیل شامل آدرس کیف پول کاربر و همچنین یک کد QR برای این آدرس می باشد تا فرد پرداخت کننده به راحتی و با وارد کردن آدرس یا اسکن کردن کد مقدار دقیق رمزارز را به کاربر ارسال کند.

با کمک کیف پول کونوس به راحت ترین شکل ممکن از هر شخص دیگری با هر والتی که دارد رمزارز خود را به سرعت دریافت کنید.

 

پین کد

احتمالا مهمترین ویژگی اضافه شده به این نسخه از والت پین کد است.

پین کد مهمترین ویژگی امنیتی این کیف پول است و کاربران را قادر می سازد تا تمام کلیدهای شخصی (Private Key) کیف پول خود را رمزگذاری کنند.

پیش از این، علاوه بر رمز عبور اصلی کیف پول (پسوورد اول)، کاربران همچنین قادر بودند رمز عبور دیگری (پسوورد دوم) را برای کیف پول خود مشخص کنند. رمز عبور دوم هنگام انجام تراکنش ها به کار برده می‌شد.

اما اکنون کاربران باید با استفاده از رمزعبور دوم خود اقدام به تنظیم پین کد کنند. به این شکل رمز عبور دوم دیگر کاربردی ندارد.

از سوی دیگر، پین کد ویژگی های امنیتی بسیاری دارد که در مجموع ایمنی کیف پول و دارایی های کاربر را چندین برابر می کند. مهمترین نکته این است که پین کد در هیچ سروری ذخیره نمی شود، حتی سرورهای شرکت کونوس. بدین شکل به هیچ عنوان امکان هک کردن این رمز عبور وجود نخواهد داشت.

در عین حال، به این خاطر که پین کد در هیچ سروری ذخیره نمی شود، قابلیت بازنشانی ندارد. به همین دلیل کاربر باید به بهترین شکل ممکن از آن محافظت و مراقبت کند.

 

اضافه شدن سکه ها و توکن های جدید

در آخرین نسخه از کیف پول کونوس تعداد بسیار زیادی سکه و توکن به لیست ارزهای دیجیتال این والت اضافه شده‌اند. از جمله رمزارزهای اضافه شده در این نسخه می توان به کونوس اچ (Counos H)، کونوس بیت (Counos Bit)، سکه ایکس بیت (Xbit Coin) و ریپل (Ripple) اشاره کرد.

همچنین اکثر توکن های شبکه اتریوم نیز که بر پایه استاندارد ERC20 هستند به لیست توکن های این والت اضافه شده اند؛ از جمله Chainlink، Uniswap، SushiToken، Graph، Maker و غیره.

از سوی دیگر، اکثر توکن های شبکه ترون (TRON) که بر اساس استاندارد TRC20 طراحی شده اند نیز در بین توکن‌ها می باشند. از جمله مهمترین این توکن ها، توکن USDT TRON است که در مقایسه با eUSDT کارمزد تراکنش کمتری دارد.

همانطور که پیشتر اشاره شد، تعداد این سکه ها و توکن ها بسیار زیاد است و می توانید لیست کامل آن ها را با نصب این نسخه جدید مشاهده کنید.

 

یک کیف پول برای تمام نیازهای کاربر

آخرین نسخه از کیف پول موبایلی کونوس شامل تغییرات و بهسازی های زیادی است. به غیر از ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره شد مانند پین کد، و همچنین سکه ها و توکن های بیشماری که به والت اضافه شده، بهسازی‌های کلی و رفع باگ نیز برای ارائه یک تجربه بهتر به کاربران صورت گرفته است.

به طور کلی، سرعت بالا، کاربری آسان، امنیت تضمین شده، و تعداد بسیار زیاد سکه ها و توکن های ساپورت شده، کیف پول کونوس (Counos Mobile Wallet) پاسخگوی تمامی نیازهای رمزارزی کاربران خواهد بود.

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته