شنبه 8 اردیبهشت 1403

وب والت کونوس؛ ارسال رمزارز به روش حرفه‌ای‌ها

وب والت کونوس یک کیف پول آنلاین و تحت وب است. با استفاده از این کیف پول، کاربران قادر خواهند بود به صورت آنلاین و با استفاده از مرورگر اینترنت خود به راحتی و به سرعت اقدام به ارسال و دریافت رمزارز کنند.

این کیف پول آنلاین به طور کامل غیرمتمرکز است. به همین دلیل تمامی کلید های شخصی (private keys) تنها در اختیار کاربر هستند و هیچ اطلاعاتی در هیچ کجا ذخیره نمی شود.

وب والت غیرمتمرکز کونوس بار دیگر قدرت، اختیار و حریم شخصی را به طور تام در اختیار کاربران می گذارد تا بتوانند ارزهای دیجیتال خود را به راحت ترین و حرفه ای ترین روش ممکن مدیریت کنند.

و حالا با انتشار آخرین نسخه از این وب والت، مزیت های بیشتری نیز برای کاربران وجود دارد.

 

تعداد بیشتری سکه و توکن

وب والت کونوس پیش از این از تعداد بسیار زیادی سکه و توکن از جمله کونوس ایکس (CCXX)، کونوس کوین (CCA)، بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، و دش پشتیبانی می کرد.

و حالا با انتشار جدیدترین نسخه کیف پول آنلاین کونوس، تعداد بیشتری سکه و توکن به این لیست اضافه شده اند.

در این میان می توان به اتریوم (ETH) و تمام توکن های توسعه داده شده بر اساس شبکه اتریوم (استاندارد ERC20) اشاره کرد.

همچنین سکه بایننس (Binance) و تمامی توکن هایی که بر اساس استاندارد این شبکه (BEP20) طراحی و توسعه داده شده اند نیز به لیست سکه ها و توکن های مورد پشتیبانی وب والت کونوس اضافه گردیده اند.

 

تجربه ارسال رمزارز به روش حرفه‌ای‌ها

در هر کیف پولی ارائه گستره‌ی زیادی از سکه ها و توکن های پشتیبانی شده به کاربران گام نخست است.

مهمتر از اضافه شدن سکه ها و توکن های جدید به این نسخه از کیف پول آنلاین کونوس، روش جدیدی برای ارسال اتریوم، بایننس و تمامی توکن های مربوط به این دو رمزارز است.

 

تنظیم مقدار Gas Limit، Gas Price و Nonce

در این نسخه جدید از وب والت کونوس، کاربران قادر خواهند بود مقادیر گَس لیمیت (Gas Limit)، گَس پرایس (Gas Price)، و نانس (Nonce) را به صورت دستی تنظیم کنند.

در نظر داشته باشید اگر تمایل به تغییر این مقادیر و یا از تنظیم صحیح‌شان آگاهی ندارید، می‌توانید از مقادیر پیش فرض والت استفاده کنید.

تغییر دستی این مقادیر به این معنی است که کاربر به طور کامل کنترل تراکنش را در دست خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، مفاهیم Gas Limit، Gas Price، و Nonce همگی مربوط به مکانیزم های شبکه بلاکچین در هنگام انجام و ارسال تراکنش ها هستند.

به عنوان مثال، Gas Limit به بیشترین میزان انرژی مورد نیاز برای انجام یک تراکنش بخصوص اشاره دارد. به همین جهت با بالا بردن میزان Gas Limit کار بیشتری در شبکه برای تایید تراکنش مورد نیاز خواهد بود و بالعکس.

از سوی دیگر، کنترل کردن مقدار Nonce مزیت بسزایی دارد. کاربر با استفاده از Nonce قادر خواهد بود تراکنش را کنسل کند. مزیتی که به ندرت در دنیای رمزارزها در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

همه چیز در دست کاربر

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، وب والت کونوس از سکه ها و توکن های بسیار زیادی پشتیبانی می کند. اما نکته مهمتر در مورد این کیف پول، غیرمتمرکز بودن آن است. این یعنی حریم شخصی و امنیت برای کاربران.

از سوی دیگر، در این نسخه جدید کاربران همچنین کنترل کامل تراکنش خود را نیز در اختیار خواهند داشت و بر همین اساس در وب والتِ کونوس همه چیز در دست کاربر است.

بیشتر بخوانید

چالش های صنعت داروسازی با رویکرد پایدار و دوستدار محیط زیست

  با تشدید نگرانی های جهانی زیست محیطی، صنعت داروسازی برای اتخاذ شیوه های تولید پایدار تحت فشار فزاینده ای قرار دارد. این مقاله به...

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

نگاهی به آینده پیشرفت های فناوری

  پیشرفت سریع نوآوری و فناوری های آینده در سال‌های اخیر، سرعت نوآوری‌های فن‌آوری شتاب بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است که ناشی از پیشرفت‌های چشمگیر در...

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته