جمعه 10 فروردین 1403

گزارش بررسی وضعیت استخراج رمزارز توسط مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزها و استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس را در دستور کار دارند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسات یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری طرح جهش تولید و تامین مسکن، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه و لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۱۴ قانون صدور چک را در دستور کار دارند.

لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل و لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و برزیل از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات علنی هفته جاری خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب، طرح جهش تولید دانش بنیان و لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر را در دستور کار دارند.

لایحه تصویب اصلاحات کمیسیون بین المللی استانداردهای آموزش صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان، طرح الحاق یک تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه مردمی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات علنی هفته جاری خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین لایحه موافقتنامه بین ایران و افغانستان در خصوص ارتباط بین المللی راه آهن، طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، طرح الحاق یک تبصره به بیمه محصولات کشاورزی و لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی و کمیسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی در دریای خزر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و لایحه اصلاح ماده ۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه از دیگر دستور کارهای این هفته مجلس خواهد بود.

گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارز های جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده یک قانون مدنی از سوی حسن روحانی رئیس جمهور از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات این هفته خواهد بود.

نمایندگان مجلس در جلسات هفته جاری گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، گزارش کمیسیون صنایع مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گزارش کمیسیون صنایع مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کد خبر: 1400011805MGMMMF

مطالب مرتبط:

استفاده از رمزارز برای کاهش تاثیر دلار در کشور

فعالیت بدون مجوز پلتفرم ها با دارا بودن شرایط لازم

بلاک چین در ایران: فرصتی که نباید به راحتی از دست داد

فعالیت ۱۲ مزرعه استخراج رمزارز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته