سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ایکس بیت (Xbit) بازی آنلاین با طعم بلاکچین

ایکس بیت پروژه ای است که برای ایجاد انقلاب در صنعت بازی آنلاین توسعه داده شده. بازی آنلاین بلاکچین محور به معنی حریم شخصی، امنیت، شفافیت و بهره وری بیشتر برای کاربران خواهد بود.

پروژه ایکس بیت رمزارزی را به کاربران ارائه می دهد که به طور خاص برای صنعت گیمینگ آنلاین توسعه داده شده.

لازم به ذکر است با توجه به بررسی های انجام شده، امکان استفاده از این پلتفرم گیمینگ و همچنین خرید سکه های ایکس بیت برای کاربران در کشورهای کره شمالی، ایران، و همچنین سرزمین های فلسطین وجود ندارد. دلیل این امر احترام به قوانین این کشورها در این راستا بوده است.

 

 اطلاعات فنی

سکه ایکس بیت (Xbit Coin) رمزارزی است که بر پایه الگوریتم SHA-256، یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین استانداردها در دنیای ارزهای دیجیتال توسعه داده شده است. از جمله رمزارزهایی که بر اساس همین الگوریتم طراحی شده‌اند می توان به بیت کوین اشاره کرد.

این سکه دارای شبکه بلاکچین مجزا و مستقل خود می‌باشد. بر همین اساس، بر خلاف دیگر سکه ها و توکن هایی که ممکن است بر روی دیگر شبکه های بلاکچین توسعه داده شوند و خود به طور مستقل شبکه بلاکچین نداشته باشند، ایکس بیت بلاکچین کاملا مستقلی برای خود دارد.

تعداد کل سکه های ایکس بیت 1 میلیارد سکه است که همگی از پیش استخراج شده اند.

طریقه توزیع این یک میلیارد سکه از قرار مقابل است: 400 میلیون سکه به سرمایه گذاران اولیه واگذار شده است که در حقیقت پایه گذار این پروژه بوده اند. 400 میلیون سکه به خریداران عادی عرضه خواهد شد. و در نهایت 200 میلیون سکه هم در اختیار گردانندگان این کسب و کار و پروژه قرار خواهد گرفت.

 

توسعه داده شده توسط کونوس

رمزارز و پلتفرم گیمینگ ایکس بیت توسط شرکت سوئیسی کونوس توسعه داده شده است. پلتفرم کونوس توسعه جوانب فنی این رمزارز و پلتفرم بازی آنلاین را به عهده داشته است.

کونوس پلتفرم سرویس های بسیاری را به کاربران ارائه می دهد. برخی از این سرویس ها در این پلتفرم آنلاین نیز به کار گرفته شده اند؛ از جمله درگاه پرداخت و سیستم استیکینگ کونوس.

همچنین لازم به ذکر است که سکه ایکس بیت توسط کیف پول های کونوس پذیرفته می شود.

 

ایکس بیت چگونه می تواند سودآور باشد؟

سکه Xbit برای یک پلتفرم گیمینگ آنلاین به نام Xbit توسعه داده شده است. به بیان ساده، دارندگان این سکه از دو طریق می توانند به سودآوری دست یابند. در ادامه هر یک را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد تا نشان دهیم که چرا افراد می توانند از این پروژه بهره ببرند.

استیک کردن Xbit

نخستین مورد استیک کردن سکه Xbit یا همان staking می باشد.

از طریق استیک کردن سکه Xbit کاربران به طور سالانه سودی معادل با 5 درصد را دریافت خواهند کرد، رقمی که در مقیاس بین المللی چشمگیر می باشد.

در این روش سکه ها فریز می شوند و دیگر قابل انتقال نخواهند بود. به ازای هر سال استیکینگ، 5 درصد سود به کاربران تعلق خواهد گرفت.

با استیک شدن سکه ها، میزان گردش آنها در صرافی ها نیز پایین خواهد آمد. این مسئله با ایجاد تقاضای بیشتر به دلیل عرضه کمتر منجر به افزایش قیمت این سکه می شود. از این طریق نیز دارندگان سکه می توانند سودآوری بیشتری را تجربه کنند.

سکه Xbit نمایانگر سود سهام است

شکل دیگری که سکه Xbit می تواند برای دارندگان خودش مفید و سودآور واقع شود از طریق مالکیت خود سکه است. اما چطور؟

سکه های Xbit در حقیقت نمایانگر سود سهام پلتفرم گیمینگ Xbit می باشند.

به این شکل که سود سالانه تقسیم بر 800 میلیون سکه خواهد شد (شامل 400 میلیون سکه عرضه شده به سرمایه گذاران اولیه و 400 میلیون سکه عرضه شده به خریداران عادی).

بنابراین به بیان ساده هر شخصی که دارنده ی سکه Xbit می باشد از طریق سود پلتفرم گیمینگ به سودآوری خواهد رسید، چراکه همانطور که پیشتر به آن اشاره شد این سکه ها در حقیقت نمایانگر سود سهام این پلتفرم گیمینگ آنلاین می باشند.

Xbit سکه ای است که خودش ثروت و ارزش خلق می کند و دارندگان آن نیز از همین ایجاد ثروت به سود خواهند رسید.

همچنین گردانندگان پروژه از این ثروت و درآمد خلق شده برای بهبود و توسعه این پروژه بهره خواهند برد.

از آنجاییکه قیمت اولیه ی این سکه ها بسیار پایین خواهد بود، بخصوص با توجه به پایه های فنی قدرتمند این پروژه، ارزش و قیمت این سکه افزایش زیادی می تواند داشته باشد.

باید به این نکته اشاره داشت که نه تنها کاربران می توانند از سکه Xbit در پلتفرم گیمینگ مربوطه برای انجام بازی و سپرده گذاری استفاده کنند، بلکه همچنین می توان از این سکه به عنوان یک ابزار مالی برای انتقال پول نیز بهره برد.

بیشتر بخوانید

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

نگاهی به آینده پیشرفت های فناوری

  پیشرفت سریع نوآوری و فناوری های آینده در سال‌های اخیر، سرعت نوآوری‌های فن‌آوری شتاب بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است که ناشی از پیشرفت‌های چشمگیر در...

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

فراتر از زمین: بررسی کاوش های کیهانی

  جذابیت خیره شدن به ستارگان، هزاران سال است که تخیل انسان را مجذوب خود کرده است و کنجکاوی عمیقی را در مورد کیهان مرموز...

مطالب داغ هفته