جمعه 10 فروردین 1403

تشخیص رمزارزهای لیست سیاه و غیرقانونی

برای اینکه بفهمید یک ارز دیجیتال به اصطلاح در لیست سیاه قرار دارد و غیرقانونی است، می توانید از ابزارها و منابع نرم افزاری مختلفی استفاده کنید، از جمله:

Crypto Screener یک ابزار تجزیه و تحلیل مالی و غربالگری برای ارزهای دیجیتال است که داده ها و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی را در مورد ارزهای دیجیتال مختلف، از جمله ارزهایی که ممکن است در لیست سیاه در نظر گرفته شوند، ارائه می دهد.

Chainalysis یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین است که نرم‌افزاری را برای ردیابی و شناسایی فعالیت‌های غیرقانونی در بلاک چین، از جمله مواردی که شامل ارزهای دیجیتالی که در لیست سیاه هستند، ارائه می‌کند.

CipherTrace یک شرکت امنیتی و انطباق با بلاک چین است که نرم‌افزاری را برای شناسایی و ردیابی ارزهای دیجیتالی که ممکن است در فعالیت‌های غیرقانونی دخیل باشند، از جمله آن‌هایی که در لیست سیاه هستند، ارائه می‌دهد.

Elliptic یک شرکت اطلاعاتی بلاک چین است که نرم‌افزاری را برای ردیابی و شناسایی فعالیت‌های غیرقانونی روی بلاک چین، از جمله مواردی که شامل ارزهای دیجیتالی که در لیست سیاه هستند، ارائه می‌کند.

Coinfirm نیز همانند پلتفرم های بالا یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین است که نرم‌افزاری را برای ردیابی و شناسایی ارزهای دیجیتالی ارائه می‌دهد.

اینها تنها چند نمونه از ابزارها و منابع نرم افزاری فراوان موجود برای شناسایی ارزهای دیجیتال در لیست سیاه هستند. هنگام انتخاب یک ابزار، مهم است که عواملی مانند دقت و قابلیت اطمینان داده ها، سطح تخصص فنی مورد نیاز برای استفاده از نرم افزار و هزینه راه حل را در نظر بگیرید. علاوه بر این، همیشه توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال، بدون در نظر گرفتن «کثیف بودن» یا در لیست سیاه بودن، تحقیق و بررسی کامل انجام دهید.

 

این مقاله به کمک هوش مصنوعی (AI) نوشته شده است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته