سه‌شنبه 29 اسفند 1402

مدیر ارشد اجرایی کوین بیس: اپل همچنان نسبت به رمزارزها موضع خصمانه ای دارد

ماه ها پس از هشدار صرافی شناخته شده کوین بیس به اپل مبنی بر حذف اپلیکیشن خود از بستر اپل استور، فصل سرد روابط این دو برند شناخته شده همچنان ادامه دارد. برایان آرمسترانگ، مدیر ارشد اجرایی کوین بیس ادعا می کند گوگل به عمد برخی عملکردهای مرتبط با رمزارزها را در بستر شبکه های خود مسدود می کند. او گفت:

“اپل همچنان موضع خصمانه ای در ارتباط با رمزارزها اتخاذ کرده است. این شرکت در ماه های گذشته برخی عملکردهای عمومی شبکه های رمزارز را مسدود کرده است نظیر مانع گذاری و یا توقف درآمد زایی از طریق تکمیل کارهای کوچک و مسدود کردن فعالیت اپلیکیشن ها و مرورگرهای غیر متمرکز مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین.”

در ماه دسامبر صرافی کوین بیس به کاربران خود گفت بنا به سیاست گذاری های شرکت اپل مجبور است مرورگرهای اپلیکیشن غیر متمرکز خود را از بستر فروشگاه اینترنتی اپل خارج کند. در همان زمان بود که شرکت گوگل هم به صرافی کوین بیس هشدار داد تمامی مرورگرهای غیر متمرکز شبکه های رمزارز این پلتفرم را از بستر بازار معاملاتی خود خارج خواهد کرد.

شرکت اپل

شرکت اپل اخیراً به دلیل موضع گیری های جانبدارانه خود نسبت به ناشران و توسعه دهندگان اپلیکیشن های رمزارز، توسط مراجع کلان بلاک چین تحت انتقادات شدید قرار دارد. در زمان حاضر دو غول شرکت های بزرگ تکنولوژی جهان (گوگل و اپل) هشدار داده اند برنامه ها و اپلیکیشن های غیر متمرکز را از بستر شبکه های پلی استور خود حذف خواهند کرد.

وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز هر یک به ترتیب در مقاله های مجزا از شرکت اپل خواسته اند در برابر خواست تمامی توسعه دهندگان اپلیکیشن و جامعه هدف، موضع متعادل تری اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته