جمعه 31 فروردین 1403

کشف 21 دستگاه ماینر در آذربایجان شرقی

مبارزه و برخورد با استخراج کنندگان غیر مجاز ارز های دیجیتال با جدیت ادامه دارد. این بار پلیس با انجام دو عملیات در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی، موفق به کشف مجموعا 120 میلیون تومان تجهیزات استخراج شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از ایرنا، جانشین انتظامی مراغه گفت: در راستای برخورد با سودجویان اقتصادی، 21 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیر مجاز قاچاق توسط پلیس در این شهرستان کشف و ضبط شد.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


سرهنگ علی ریحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر وجود دستگاه های ماینر و استفاده غیر مجاز از دستگاه های ارز دیجیتال در دو محله شهر مراغه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضایی در دو عملیات جداگانه از محلات شناسایی شده، تعداد 21 دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی اضافه کرد: کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را 120 میلیون تومان برآورد کرده اند.

وی گفت: با کشف این ماینرهای قاچاق و غیرمجاز، در این رابطه 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری مجرمان و برخورد با متخلفان همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و از شهروندان درخواست می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را ازطریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

کد خبر: 1400011404MGMMMF

مطالب مرتبط:

فعالیت ۱۲ مزرعه استخراج رمزارز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

جریمه سنگین در انتظار استخراج کنندگان رمز ارز در منازل

استفاده از پی اس 5 برای استخراج اتریوم

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته