شنبه 1 اردیبهشت 1403

کشف 40 دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان

در ادامه برخورد های قانونی با استخراج کنندگان غیر قانونی رمزارز در کشور، چندین دستگاه استخراج غیر مجاز در کردستان کشف و ضبط شدند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از ایرنا، سردار علی آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سقز با اشراف اطلاعاتی موفق شدند این تعداد دستگاه ارز دیجیتال را که در مکانی در این شهر جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر توسط ماموران آگاهی سقز دستگیر شدند، اضافه کرد: براساس بررسی‌های کارشناسی شده، ارزش دستگاه‌های کشف شده نیز ۱۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی کردستان در رابطه با یکی دیگر از کشفیات ماموران در استان گفت: بیش از هشت هزار و ۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز توسط ماموران انتظامی بیجار از یک دستگاه خودرو کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق ۲ میلیارد ریال بوده است یادآور شد: یک نفر در رابطه با این محموله دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد. برای استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به کسب مجوز است و پس از آن هزینه‌های برق مصرفی به صورت برق صنعتی حساب می‌شود.

کد خبر: 1400010205MGMMMF

مطالب مرتبط:

فعالیت ۱۲ مزرعه استخراج رمزارز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

جریمه سنگین در انتظار استخراج کنندگان رمز ارز در منازل

استفاده از پی اس 5 برای استخراج اتریوم

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

مطالب داغ هفته