شنبه 1 اردیبهشت 1403

کونوس اسکرو – آینده تراکنش های رمزارزی

در طول چند سال اخیر، رمزارزها طوفانی در دنیا به پا کرده اند که کونوس اسکرو یکی از آن هاست، با استفاده از آن می توانیم آینده تراکنش های رمزارزی را پیش بینی کنیم. سیستم های پرداخت بر اساس بلاک چین به نظر قرار است آینده ی پرداخت های روزمره ما را در دست بگیرند، چرا که در مقایسه با سیستم های سنتی قابل اعتمادتر و امن‌تر هستند. کونوس اسکرو نمونه ای از این سیستم ها است که در آن همه چیز بر اساس فناوری بلاک چین کار می کند و همین باعث می شود سیستمی با ثبات بسیار بالا باشد.

کونوس اسکرو یک پلتفرم آنلاین نظیر به نظیر است که تراکنش های آنلاین را بین کاربران تسهیل می کند و همچنین رمزارزهای خود را نیز ارائه می دهد. کونوس اسکرو یکی از بهترین و امن‌ترین پلتفرم ها برای تراکنش های رمزارزی است. این پلتفرم مجموعه ای از استیبل کوین ها، رمزارزها و خدمات مالی آنلاین را ارائه می دهد.

 

کونوس escrow چگونه کار می کند؟

اسکرو معمولا یک قرارداد مالی است که در آن یک شخص سوم به عنوان میانجی بین خریدار و فروشنده عمل می کند. می توان به این شخص سوم گفت نماینده اسکرو و او پرداخت انجام شده توسط خریدار را نگه می دارد تا در آن مدت فروشنده کالا یا خدمات را تحویل دهد. هنگامی که کالا یا خدمات تحویل داده شد، نماینده اسکرو پول را به فروشنده می دهد. چنین سیستمی اطمینان به دست می دهد که هم خریدا و هم فروشنده در یک محیط امن قادر باشند به طور موفقیت آمیز به تبادل و تجارت مشغول شوند.

در بخش مالی و رمزارزی، کونوس اسکرو حرف بسیار برای گفتن دارد، چراکه در آن تراکنش ها در یک محیط امن صورت می گیرند و به همین دلیل فروشنده ها و خریداران قادر خواهند بود تجارت خود را به طور ایمن به انجام برسانند. سیستم کونوس اسکرو بر مبنای سیستم کیف پول مولتی سیگ می باشد که نیازمند تایید سه طرف برای کامل کردن هر تراکنشی می باشد. خریدار باید تایید کند که خدمات را دریافت کرده است، فروشنده نیز باید تایید کند و نماینده اسکرو تراکنش را کامل اعلام می نماید و پول برای فروشنده واریز می شود.

 

اسکرو کونوس با امنیت بالا

 

چرا باید از کونوس استفاده کنید؟

  1. این پلتفرم مجموعه ای از رمزارزهای متنوع را ساپورت می کند

سرویس کونوس اسکرو بیشتر روی رمزارزها تمرکز دارد و در حال حاضر بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، کونوس یو (CCU)، کونوس ایکس (CCX)، کونوس کوین (CCA)، و کونوس ای (CCE) تنها رمزارزهایی هستند که در این پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در آینده دیگر رمزارزها نیز توسط این پلتفرم ساپورت خواهند شد.

  1.  یک پلتفرم امن است

در تراکنش های آنلاین، ایمنی مورد بسیار کلیدی به شمار می آید، بخصوص با افزایش جرایم سایبری. از آنجاییکه کونوس یک شبکه جهانی نامتمرکز است، سرویس های پرداخت آن بر اساس فناوری بلاک چین هستند و همگی در یک پلتفرم رخ می دهند. با ترکیب سرور تایم استمپ و فناوری اثبات کار، کاربران پلتفرم کونوس در تمام پرداخت های آنلاین خود نهایت ایمنی را تجربه خواهند کرد.

  1. محافظت و عدالت

کونوس اسکرو با فناوری کیف پول مولتی سیگ سطحی بی نظیر از ایمنی را ارائه می دهد؛ این فناوری به گونه ای است که برای دسترسی به کیف پول آن، کلیدهای شخصی تمام طرفین حاضر در قرارداد و همچنین کلید شخصی نماینده اسکرو لازم است. بنابراین، هیچ کس نمی تواند بدون رضایت تمامی طرفین و همچنین اجازه نماینده اسکرو از این کیف پول برداشت انجام دهد. بدین شکل، ایمنی تبادلات به طور کامل در قراردادهای اسکرو مدنظر قرار گرفته اند.

  1. با استفاده از این پلتفرم می توان خدمات و محصولات زیادی را خرید و یا به فروش رساند

برخلاف دیگر پلتفرم های مشابه، با استفاده از خدمات کونوس اسکرو می توانید تقریبا هر چیزی را بخرید یا به فروش برسانید، از جمله رمزارزها، خودرو، ملک، جواهرات، وسایل الکترونیک، عتیقه جات، کالاها و هرگونه خدمات.

کونوس اسکرو در امنیت کامل

 

چگونه کار با کونوس escrow را آغاز کنید؟

شروع به کار با کونوس اسکرو یک فرایند ساده است که در آن کافی است تنها یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از پایان مراحل آن، قادر خواهید بود از این پلتفرم استفاده کنید. گاهی اوقات، طرف مقابل که می خواهید با او وارد یک قرارداد شوید ممکن است عضو این سیستم نباشد و در چنین شرایطی می توانید او را به کونوس اسکرو دعوت کنید و پلتفرم کونوس از طریق ایمیل به آن فرد اطلاع خواهد داد. این مسئله شما را قادر می سازد تا هم با کسانی که عضو کونوس هستند و هم با کسانی که عضو کونوس نیستند وارد تراکنش های مالی شوید.

در نهایت اینکه کونوس اسکرو کاربردهای فراوانی در سیستم مالی دارد چراکه تضمین می کند تبادلات کالاها و خدمات در یک محیط بسیار امن صورت بگیرند. از آنجاییکه این سیستم بر اساس فناوری بلاک چین است، سطح اعتماد و آشکاری در تبادلات مالی افزایش پیدا می کند و این سیستم اسکرو به این طریق در حال ایجاد تحولی عظیم در تراکنش های رمزارزی است.

منبع: paperblockchain.com

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مقدمه ای بر الگوریتم Paxos: یک الگوریتم اجماع برای سیستم های توزیع شده

Paxos (پاکسوس) خانواده ای از پروتکل ها برای ایجاد اجماع در شبکه ای از پردازنده های غیرقابل اعتماد است. در سیستم های توزیع شده،...

مطالب داغ هفته