جمعه 31 فروردین 1403

کیف پول آنلاین کونوس چیست ؟

کیف پول آنلاین کونوس، یا The Counos Web Wallet ، توسط شرکت سوئیسی کونوس پلتفرم ارائه شده است. با استفاده از کونوس وب والت، کاربران قادر خواهند بود برای رمزارزهای خود در هر زمان کیف پول ایجاد کرده و اقدام به ارسال، دریافت، و یا ذخیره سازی آنها کنند.

در حقیقت کونوس پلتفرم کیف پول های متنوعی را ارائه کرده است. از جمله آنها می توان به کیف پول موبایل، کیف پول کاغذی، کیف پول آنلاین (وب والت) و غیره اشاره کرد. می توانید تمامی این کیف پول های مختلف را در صفحه Counos Wallets  مشاهده کنید. سپس می توانید با توجه به نیازهای خود، بهترین نوع کیف پول رمزارزی را انتخاب نمایید. در این مقاله می خواهیم نگاهیی عمیق تر به کونوس وب والت داشته باشیم.

کونوس وب والت کاملا غیرمتمرکز می باشد، به این معنی که تمام کلید های شخصی (private key) ایجاد شده تنها توسط خود کاربران ذخیره و نگهداری خواهند شد. هیچ اطلاعاتی در هیچ سروری ذخیره نخواهد شد و این مسئله کونوس وب والت را به بهترین گزینه برای کسانی بدل کرده که حریم شخصی و امنیت برایشان اهمیت دوچندان دارد.

رمزارزهایی که توسط کونوس وب والت پشتیبانی می شوند از این قرار هستند: کونوس کوین (CCA)، کونوس ایکس (CCXX)، بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، و دش.

کونوس ایکس رمزارزی ارائه شده توسط شرکت کونوس پلتفرم می باشد. این رمزارز نخستین سکه بانک پذیر در دنیا می باشد، به این معنی که می توانید کونوس ایکس را مستقیما از بانک و یا کارگزار خود با استفاده از شماره ISIN سوئیس خریداری کنید.

کونوس کوین یکی دیگر از رمزارزهای ارائه شده توسط این شرکت سوئیسی می باشد که در یک شبکه کاملا مستقل فعالیت می کند. هدف و رسالت کونوس کوین ارائه بالاترین استانداردهای ایمنی، امنیت و اطمینان برای تراکنش‌ها و پرداخت ها در سراسر دنیا می باشد.

می توانید با استفاده از کونوس وب والت هر دوی این مرزارزها را ارسال، دریافت و ذخیره کنید. برای استفاده از این کیف پول، به صفحه کونوس وب والت (The Counos Web Wallet) مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

آشنایی با ارز دیجیتال کلور (KLV)

کلور (KLV) یک اکوسیستم کیف پول رمزارز است که از طریق اپلیکیشن Klever، کلور سواپ، و کلور او اس، به بیش از 2 میلیون...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته