جمعه 31 فروردین 1403

20 فرصت برای کسب و کار پردرآمد در سوئیس

کشور سوئیس به داشتن اقتصاد قوی و استاندارد زندگی بالا معروف است، که می تواند کار را برای مشاغل کوچک در آنجا دشوار کند. با وجود این، هنوز فرصت‌های زیادی برای صاحبان مشاغل با منابع محدود وجود دارد تا یک شرکت پررونق را راه‌اندازی کرده و آن را گسترش دهند. در اینجا 20 فرصت تجاری در سوئیس آورده شده است که با یک سرمایه گذاری اولیه کم می توانند پتانسیل موفق داشته باشند:

 

1. خدمات مشاوره: سوئیس بازار بزرگی برای خدمات مشاوره در زمینه هایی مانند فناوری، مدیریت و امور مالی دارد. راه اندازی یک شرکت مشاوره با گروه کوچکی از متخصصان می تواند یک سرمایه گذاری تجاری سودآور باشد.
2. کسب و کارهای آنلاین: بازار تجارت الکترونیک سوئیس در حال گسترش است و فرصت های زیادی را برای صاحبان مشاغل برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین فراهم می کند. کسب و کارهای کوچک می توانند از طرق مختلف از جمله فروش کالا و ارائه خدمات وارد این بازار شوند.
3. غذا و نوشیدنی: سوئیس دارای بازار آشپزی پر رونق و تقاضای زیادی برای مواد غذایی و نوشیدنی درجه یک است. ارائه خدمات پذیرایی یا افتتاح یک کافه یا رستوران کوچک می تواند راه موثری برای ورود به صنعت غذا و نوشیدنی با بودجه پایین باشد.
4. ورزش و تناسب اندام: سوئیس بازار رو به رشدی برای کالاها و خدمات تناسب اندام و سلامتی با تمرکز بر زندگی سالم دارد. ارائه خدمات آموزشی شخصی یا افتتاح یک باشگاه کوچک می تواند کسب و کار پرسودی باشد که به پول کمی برای راه اندازی نیاز دارد.
5. کالاهای دوستدار محیط زیست: سوئیس اولویت بالایی برای حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار قائل است. راه اندازی شرکتی که کالاها یا خدمات سازگار با محیط زیست، مانند گزینه های انرژی تجدیدپذیر یا خدمات پاکسازی سازگار با محیط زیست ارائه می دهد، می تواند از این بازار در حال گسترش استفاده کند.
6. هنر و فرهنگ: سوئیس دارای صنعت هنری فعال و تاریخ فرهنگی غنی است. می توانید با افتتاح یک گالری کوچک، آموزش هنر و یا فروش اجناس دست ساز وارد این بازار شوید.
7. فناوری: سوئیس مرکز بسیاری از شرکت های فناوری پیشرفته است و بازار رو به رشدی برای کالاها و خدمات جدید وجود دارد. یک راه خوب برای ورود به این بازار، راه اندازی یک شرکت مبتنی بر فناوری، مانند یک شرکت توسعه نرم افزار یا یک شرکت امنیت سایبری است.
8. سوئیس همچنین دارای سیستم بهداشت و درمان بسیار قوی است و تقاضا برای تجهیزات و خدمات مراقبت های بهداشتی و پزشکی در حال افزایش است. یک مرکز سلامت یا آژانس مراقبت های بهداشتی در خانه دو نمونه از مشاغل کوچک مراقبت های بهداشتی هستند که می توانند موفق باشند.
9. آموزش: سوئیس سیستم آموزشی قدرتمندی دارد و در این کشور شاهد افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات آموزشی هستیم. راه اندازی یک کسب و کار آموزشی کوچک مانند تدریس خصوصی یا آموزشگاه زبان می تواند سودآور باشد.
10. سفر و گردشگری: سوئیس یک مقصد گردشگری محبوب با بازار در حال توسعه برای کالاها و خدمات مرتبط با سفر و گردشگری است. یک راه خوب برای ورود به این بازار راه اندازی یک آژانس مسافرتی کوچک، ارائه خدمات راهنمای تور یا افتتاح یک مسافرخانه است.
11. خدماتی مانند نظافت، تعمیر و نوسازی به طور فزاینده ای در سوئیس محبوب شده اند. از سرمایه گذاری های کوچک می توان برای راه اندازی یک کسب و کار موفق خدمات خانگی استفاده کرد.
12. خدمات شخصی، مانند خرید شخصی، نظافت شخصی، و مدیریت مالی شخصی، در حال حاضر تقاضای بالایی در سوئیس دارند. با یک سرمایه گذاری اولیه متوسط، راه اندازی یک کسب و کار کوچک با ارائه خدمات شخصی می تواند سودآور باشد.
13. کالاها و خدمات مرتبط با حیوانات خانگی روز به روز در سوئیس محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. با استفاده از سرمایه گذاری کم هم می توانید یک کسب و کار مربوط به نظافت یا نگهداری از حیوانات خانگی راه اندازی کنید.
14. خدمات زیست محیطی: سوئیس اولویت بالایی برای حفاظت از محیط زیست قائل است و بازار در حال توسعه ای برای خدماتی مانند مدیریت زباله و بازیافت دارد. با یک سرمایه گذاری اولیه متوسط، راه اندازی یک شرکت خدمات زیست محیطی کوچک می تواند یک تجارت پرسود باشد.
15. سازمان دهندگان رویدادهای سوئیسی با توجه به رشد بخش رویدادهای این کشور، تقاضای زیادی دارند. یک سرمایه‌گذاری اولیه کوچک می‌تواند برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق برنامه‌ریزی رویداد ها، مانند خدمات برنامه‌ریزی عروسی یا خدمات برنامه‌ریزی رویداد شرکتی، استفاده شود.
16. خدمات دست ساز، مانند خدمات نگهداری و تعمیر خانه، تقاضای فزاینده ای در سوئیس دارد.
17. خدمات نظافتی هم به طور کلی در سوئیس هم برای املاک مسکونی و هم تجاری بازار خوبی دارند. حتی با یک سرمایه گذاری متوسط، راه اندازی یک کسب و کار خدمات نظافتی کوچک می تواند سودآور باشد.
18. خدمات تحویل کالا و مرسولات، مانند تحویل غذا و بسته: با یک هزینه مالی اولیه متوسط، راه اندازی یک شرکت خدمات تحویل مرسولات می تواند سودآور باشد.
19. زیبایی و مراقبت شخصی: بازار کالاها و خدمات زیبایی و مراقبت شخصی در سوئیس در حال گسترش است.
20. خدمات حمل و نقل مانند تاکسی اختصاصی و تاکسی اشتراکی: با یک سرمایه گذاری اولیه متوسط، راه اندازی یک شرکت خدمات حمل و نقل کوچک می تواند یک تجارت پرسود باشد.

این 20 زمینه برای سرمایه گذاری تجاری در سوئیس پتانسیل موفقیت خوبی دارند. قبل از انتخاب زمینه مورد نظر، انجام تحقیقات کامل و درک قوانین خاص و پیش نیازهای راه اندازی کسب و کار در سوئیس بسیار مهم است.

 

نویسنده: پویان قمری، اقتصاددان و نظریه پرداز اقتصادی

LinkedIn icon for email signatures - free download 20x20px

LinkedIn

Instagram icon for email signatures - free download 20x20px

Instagram

Twitter icon for email signatures - free download 20x20pxTwitter

YouTube icon for email signatures - free download 20x20px

YouTube

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته