سه‌شنبه 28 فروردین 1403

وب‌سایت Bitcoin.com صرافی تاسیس می‌کند

وب‌سایت Bitcoin.com اعلام کرده که صرافی رمزارز تاسیس می‌کند. پیش‌بینی می‌شود این صرافی اوایل سپتامبر راه‌اندازی شود و قرار است بسیاری از توکن‌ها مثل بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را در فهرست معاملاتی خود قرار دهد.

وب‌سایت Bitcoin.com اعلام کرده که صرافی رمزارزی با نام Exchange. Bitcoin.com راه‌اندازی خواهد کرد.

این صرافی تازه‌ترین ضمیمه مجموعه محصولات Bitcoin.com است که افزون بر سرویس خبری‌اش ارائه می‌کند. این شرکت همچنین کازینوی کریپتو، کیف پول و صرافی همتابه‌همتایی برای بیت کوین کش توسعه داده که هدفش افزایش کاربرد این توکن جایگزین بیت کوین است.

این شرکت در بیانیه‌ای گفته است:

«هرچند معتقدیم شبکه بیت کوین کش با پذیرش انبوه در سطح جهان روبرو خواهد شد، در عین حال فکر می‌کنیم ترویج بازار و انتخاب آزاد نیز اهمیت دارد.»

نمودار قیمت بیت کوین کش در سی روز گذشته

این صرافی که پیش‌بینی می‌شود اوایل سپتامبر راه‌اندازی شود، از بسیاری از توکن‌های سرمایه‌ای مثل بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه این صرافی قصد دارد پنجاه زوج معاملاتی و همچنین توکن‌های پروتکل دفتر کل ساده‌ای (SLP) را ارائه کند که وابسته به بلاک چین بیت کوین کش هستند.

راجر ور (Roger Ver)، مدیر عامل پیشین Bitcoin.com و حامی بیت کوین کش می‌گوید:

«در مورد توکن‌های پروتکل دفتر کل ساده در آستانه اتفاقی هیجان‌انگیز و آغاز دنیایی قرار داریم که در آن می‌توانیم همه چیز را توکنی کنیم و وقتی افراد متوجه پتانسیل این تحول شوند، به‌مرور خواستار مکانی برای معامله این توکن‌ها می‌شوند.»

ور به‌تازگی از مدیر عاملی Bitcoin.com کناره‌گیری کرد.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته