جمعه 10 فروردین 1403

کیف پول رمزارز ZenGo از شبکه آزمایشی لیبرای فیسبوک پشتیبانی می‌کند

توسعه‌دهندگان کیف پول رمزارز ZenGo اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن آن‌ها از شبکه آزمایشی لیبرای فیسبوک پشتیبانی می‌کند. البته منابع مالی این شبکه آزمایشی هیچ‌گونه ارزش واقعی ندارند و فقط برای اهداف آزمایشی استفاده می‌شوند. فیسبوک در حال توسعه کیف پول خودش است که کیف پولی امانی خواهد بود و در نتیجه روی منابع ذخیره‌شده در آن کنترل کامل خواهد داشت اما با این اتفاق افراد کیف پول غیرامانی ZenGo را به‌عنوان گزینه‌ای دیگر در اختیار خواهند داشت.

توسعه‌دهندگان راه‌حل کیف پول رمزارز غیرامانی و بدون کلید ZenGo هجدهم آگوست در بیانیه‌ای اعلام کردند که اپلیکیشن آن‌ها اکنون از شبکه آزمایشی (تست‌نت) لیبرای فیسبوک پشتیبانی می‌کند.

آزمایش کردن با لیبرا

بر طبق این بیانیه، کاربران اکنون «می‌توانند رمزارز جدید فیسبوک، لیبرا را مانند هر رمزارز دیگری در کیف پول رمزارز ZenGo ارسال و دریافت کنند.» توسعه‌دهندگان همچنین اشاره کرده‌اند که «منابع مالی این شبکه آزمایشی هیچ‌گونه ارزش واقعی ندارند و فقط برای اهداف آزمایشی استفاده می‌شوند.» این مطلب همچنین توضیح می‌دهد:

«اگر می‌خواهید با لیبرا آزمایشی انجام دهید، می‌توانید شبکه آزمایشی لیبرا را از تب حساب کاربری در کیف پول فعال کنید. وقتی این قابلیت را فعال کردید، اطمینان حاصل کنید که از کیف پول‌تان نسخه پشتیبان گرفته شده است، بعد ما اولین لیبرا را برای شما می‌فرستیم. فیسبوک در حال توسعه کیف پول خودش، کالیبرا است اما هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. وقتی در دسترس قرار بگیرد، کیف پولی امانی خواهد بود که یعنی فیسبوک روی منابع ذخیره‌شده در آن کنترل کامل خواهد داشت اما این کیف پول تنها گزینه موجود نخواهد بود. به همین دلیل لیبرا را در کیف پول غیرامانی ZenGo ارائه می‌کنیم تا افراد گزینه دیگری هم داشته باشند.»

هنوز در مرحله آزمایشی

تیم ZenGo همچنین هشدار داده‌اند که تست‌نت لیبرا هنوز در مرحله آزمایشی است. در نتیجه به‌منظور تعمیر و ارتقا به‌صورت دوره‌ای از نو راه‌اندازی می‌شود و در این مقاطع «همه داده‌های شبکه همراه با تاریخچه تراکنش‌ها و ترازها به حالت اولیه برمی‌گردند.»

کیف پول رمزارز ZenGo در حال حاضر فقط در پلتفرم iOS در دسترس است. این کیف پول همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که با کارت‌های اعتباری یا از طریق Apple Pay بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین بخرند.

همان‌طور که Cointelegraph پیش از این گزارش داده بود، کیف پول ZenGo قصد دارد به‌جای ارائه کلیدی به‌صورت رشته‌ای از کاراکترها، با استفاده از راه‌حلی مشابه کلید که بین طرف‌های مختلف توزیع‌شده، نیاز به ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی را از بین ببرد.

همزمان دیوید مارکوس، رئیس کالیبرا تاکید کرده که کاربران لیبرا نیازی به اعتماد به فیسبوک ندارند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته