جمعه 10 فروردین 1403

علاقه بانک‌ها به ریپل و احتمال افزایش قیمت آن تا 60 سنت

مدیر عامل ریپل در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این شرکت قصد دور زدن نهادهای تنظیمی و نظارتی را ندارد. در همین حین، قیمت کوین این شرکت (XRP) رو به افزایش است.

برد گارلینگ‌هوس، مدیرعامل ریپل، در مصاحبه‌ای با پادکست Recode Decode تأکید کرده است این شرکت می‌خواهد با سازمان‌های تنظیمی و قانونی همکاری مناسبی داشته باشد و قصد دور زدن آن‌ها را ندارد. در همین حین، قیمت XRP در بازار پایدار است و نسبت به سه ماه اول 2019 کاهش پیدا کرده است.

راه‌حل‌های شرکت ریپل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای بانک‌ها و نهادهای مالی را رفع کنند. البته چالش‌هایی در زمینه رعایت قوانین وجود دارد. مهم‌ترین آن‌ها این است که ریپل (XRP) توکن بهادار است یا توکن کاربردی. طرفداران ریپل معتقدند که این توکن کاربردی است.

با این حال، کمیسیون اوراق بهادار آمریکا در این رابطه اظهار نظر نکرده است. برد گارلینگ‌هاوس در مصاحبه‌ای با پادکست Recode Decode اعلام کرده که تمایل زیادی برای همکاری با بانک‌ها و نهادهای نظارتی دارد:

«از نظر من بانک‌ها و دولت‌ها از بین رفتنی نیستند. بانک‌ها چارچوب نظارتی و تنظیمی بسیار مهمی دارند که از نظر من اثر بسیار زیادی برای کل جامعه دارد. به شخصه معتقدم که بانک‌ها به ایفای این نقش ادامه خواهند داد و فناوری‌های جدیدی در همین راستا برای کمک به آن‌ها به وجود خواهد آمد.»

او در ادامه گفت:

«99 درصد بانک‌ها به کاری که ما انجام می‌دهیم علاقه زیادی دارند زیرا در حال حاضر اکثر منابع در اختیار تعداد بسیار کمی از بانک‌ها قرار دارد و می‌خواهیم این دسترسی‌ها را دموکراتیک کنیم.»

تحلیل قیمت ریپل

در حال حاضر، قیمت ریپل (XRP) نسبت به هفته گذشته 27.3 درصد رشد داشته ولی نسبت به روز گذشته، 2.7 درصد کاهش پیدا کرده است. با این حال، روند حرکت بازار صعودی است و احتمال زیادی وجود دارد که در روزهای آینده شاهد شکسته شدن مرز 40 سنت باشیم.

علاوه بر صحبت‌های گارلینگ‌هاوس، به زودی شاهد آن خواهیم بود که بانک‌های متصل به شبکه RippleNet به نسخه شماره 4 xCurrent مهاجرت کنند و همین امر باعث افزایش تقاضا خواهد شد.

بعد از اینکه قیمت XRP از بالاترین سطح خود در سه ماه اول 2019 فراتر رود، احتمال زیادی وجود دارد که قیمت تا 60 سنت نیز افزایش پیدا کند.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته