سه‌شنبه 29 اسفند 1402

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید شامل تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی است. به همین جهت، پیشنهاد می‌شود که تمام نسخه‌های قبلی به نسخه جدید بروزرسانی پیدا کند.

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد این نسخه هم اکنون در گیت هاب کونوس پلتفرم آماده دانلود است. در نسخه جدید 17.3 تلاش شده است تا تمام مشکلاتی که سینک شدن نود و کندی که در این عملیات وجود داشت رفع گردد. همینطور DNS Seed در این نسخه فعال شده است و در نتیجه با راه اندازی node به سادگی به نودهای شناخته و تایید شده متصل خواهد شد.

این نسخه و تغییراتی که در آن رخ داده است در حقیقت یک soft fork به حساب می‌آید و نودهایی که آپدیت نشوند دچار مشکل نخواهند شد. ولی کیفیت و پایداری ارتباط با شبکه و سرعت دسترسی و مدیریت منابع به شدت بهبود یافته است. در نتیجه بهتر است بروز رسانی انجام پذیرد.

 

اطلاعات بیشتر در مورد رمزارز کونوس ایکس

کونوس ایکس (CCXX) در واقع به عنوان نخستین سکه بانک‌پذیر در دنیا شناخته شده است. کونوس پلتفرم نخستین شرکت در دنیا است که سکه‌ای توسعه و طراحی کرده است که می‌توان آن را به صورت مستقیم از بانک محلی خود بخرید. هر کجا در دنیا هستید قادر خواهید بود کونوس ایکس را مستقیما از طریق بانک محلی یا کارگزار خود به کمک شماره ISIN خریداری کنید.

همچنین شایان ذکر است که کاربران قادر خواهند بود این سکه را استیک (stake) کنند و از همین طریق به سود سالانه 5 درصد دست یابند. اما کونوس ایکس ویژگی های خیلی بیشتری دارد.

شاید تمام این ویژگی ها بوده که این سکه را قادر ساخته تا در میان تمام نوسانات بازار رمزارز قیمت باثباتی را برای خود حفظ کند.

برای نشان دادن این موضوع، شاید جالب باشد تغییرات قیمت کونوس ایکس را در مقایسه با دو سکه معروف دیگر، بیت کوین و اتریوم در طول ماه گذشته بررسی کنیم (تمامی اطلاعات از وبسایت کوین مارکت کپ گرفته شده):

 

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

بیشتر بخوانید

بررسی عادات انسان از جنبه روانشناسی

عادات انسانی رفتارهایی عمیقاً ریشه دار هستند که نقش مهمی در شکل دادن به زندگی افراد و جامعه را دارند. درک روانشناسی پشت این...

نگاهی به مدل حکمرانی کشور سوئیس

  نوشته دکتر پویان قمری، ایده پرداز و نویسنده سوئیسی     مدل حکمرانی سوئیس نشان‌دهنده تلفیقی جذاب از دموکراسی مستقیم و سیستم شورای فدرال مبتنی بر اجماع...

نوآوری های هوش مصنوعی در حوزه استخراج طلا

  در چشم انداز همیشه در حال تحول استخراج طلا، ادغام هوش مصنوعی (AI) نوید دهنده عصر جدیدی از پیشرفت ها در کشف، کارایی عملیاتی،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

مطالب داغ هفته