جمعه 31 فروردین 1403

ارائه استیبل کوین با پشتوانه پزو فیلیپین توسط شرکت بیت اسپارک

به دنبال فراگیر شدن استیبل کوین های مختلف، شرکت بیت اسپارک اعلام کرده است که استیبل کوین با پشتوانه پزو فیلیپین ارائه خواهد کرد.

شرکت خدمات پرداخت بیت‌اسپارک رمزارزی جدید بر اساس پزوی فیلیپین (PHP) ایجاد خواهد کرد. این شرکت ارائه‌دهنده راه‌حل‌های انتقال پولی بدون بانک، رمزارز جدید خود را peg.PHP نامیده است و اولین شرکتی که از آن استفاده خواهد کرد، استارتاپی استرالیایی به نام Okra Solar است که در کامبوج استقرار دارد.

Okra Solar که راه‌حل‌های انرژی خورشیدی برای مناطق دورافتاده ارائه می‌کند، از طریق شبکه پرداخت بیت‌اسپارک از peg.PHP استفاده خواهد کرد. در بیانیه مطبوعاتی این استیبل کوین آمده است که این اولین باری خواهد بود که از یک استیبل کوین برای پرداخت قبض استفاده خواهد شد.

جورج هاراپ، مدیر عامل و هم‌بنیان‌گذار بیت‌اسپارک گفته است که این شرکت می‌خواهد با آغاز به کار peg.PHP، اکوسیستم پرداخت را بهبود دهد. به گفته او: «در حال حاضر بیش از 180 ارز رسمی در سراسر دنیا وجود دارد و بلاک چین می‌تواند ارزهایی را آزاد کند که در گذشته قفل شده بودند یا کاربرد زیادی در بازارهای جهانی نداشته‌اند.

همانطور که در ماه مارس گزارش شد، شش بانک بین‌المللی از جمله Banco Bradesco از برزیل، بانک بوسان کره‌جنوبی و شرکت بانکداری تجاری ریزال فیلیپین تفاهم‌نامه‌هایی را به امضا رساندند تا با پشتیبانی واحد پول فیات کشور خود در شبکه IBM، استیبل کوین‌هایی صادر کنند.

در ماه فوریه، فیلیپین مجموعه جدیدی از قوانین حاکم بر ارائه توکن برای دارایی‌های دیجیتال (DATO) را معرفی کرد. طبق گزارش‌ها، مقررات جدید منتشر شده توسط اداره منطقه اقتصادی Cagayan کشور برای تنظیم صنعت رمزارز و حمایت از سرمایه گذاران طراحی شده‌اند و بر مسائلی مانند دستیابی به دارایی‌های رمزی اثر می‌گذارند.

تراست توکن نیز چندی پیش اعلام کرده بود ارزهای دیجیتال جدیدی بر پایه دلار استرالیا (TrueAUD)، بورو (TrueEUR)، دلار کانادا (TrueCAD) و دلار هنگ کنک (TrueHKD) منتشر خواهد کرد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته