چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ادغام پلتفرم Coinbase Commerce با استیبل کوین USDC

پلتفرم Coinbase Commerce به تازگی USD Coin را به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت به پلتفرم خود اضافه کرده است و به این ترتیب، کاربرها می‌توانند از رمزارز برای پرداخت هزینه کالا یا خدمات استفاده کنند بدون اینکه کارمزدی به فروشنده تحمیل شود.

پلتفرم Coinbase Commerce که سال گذشته برای تسهیل پرداخت آنلاین از طریق رمزارز ایجاد شده بود، اکنون قابلیت استفاده از کوین اختصاصی کوین‌بیس به نام USD Coin (USDC) را نیز اضافه کرده است. این استیبل کوین پس از شروع مشارکت Circle و Coinbase در اکتبر 2018 به وجود آمد.

این اقدام گام بزرگی در زمینه افزایش پذیرش رمزارزها به حساب می‌آید. کارمزد و زمان پردازش بیت کوین معمولاً بسیار زیاد است ولی USDC که پشتوانه دلار آمریکا را دارد به فروشنده‌ها اجازه می‌دهد از تمام مزایای رمزارزها استفاده کنند بدون اینکه نگران معایب و نواقص آن‌ها باشند.

نکته مطلوب‌تر این است که تراکنش‌های USDC هیچ نوع کارمزدی ندارند و فروشندگان می‌توانند در هر نقطه‌ای از دنیا، بدون نیاز به حساب بانکی، از مشتری‌های خود رمزارز دریافت کنند. مبالغ دریافتی به صورت مستقیم به کیف پول فروشنده واریز می‌شود و او کنترل کامل آن‌ها را در اختیار دارد.

ادغام پلتفرم Coinbase Commerce با استیبل کوین

USDC همخوانی کاملی با Coinbase و Coinbase Pro دارد و بنابراین کاربرها می‌تواند به سادگی رمزارزهای خود را با ارز فیات تعویض کنند. همچنین امکان برقرار ارتباط بین پلتفرم Coinbase Commerce و پلتفرم‌های فروش آنلاین مثل Spotify و WooCommerce نیز وجود دارد که استفاده از آن را برای هزاران صاحب فروشگاه‌های آنلاین ساده می‌کند.

این اقدام گام مهمی در پیشرفت رمزارزها به عنوان راهکاری برای پرداخت به حساب می‌آیند. سال گذشته فروشندگان مختلفی مثل Steam و Twitch تصمیم گرفتند به دلیل بالا بودن کارمزد و کم بودن تمایل مشتری‌ها، گزینه پرداخت از طریق رمزارز را در پلتفرم‌های خود غیرفعال کنند.

با این وجود، فناوری‌های پرداخت اخیراً پیشرفت‌های متعددی داشته‌اند و پلتفرم‌های مثل اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و XRP اکنون می‌توانند پرداخت از طریق بلاک چین را با کارمزدهای بسیار کمتری اجرایی کنند. بنابراین، انتظار می‌رود که مسیر فراگیر شدن رمزارزها هموارتر شده باشد.

منبع : cryptoslate

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته