جمعه 10 فروردین 1403

اضافه شدن پلتفرم TRON به مرورگر اپرا

پلتفرم TRON و مرورگر اپرا به تازگی وارد مشارکتی شده‌اند که می‌تواند به هر دو شرکت سود زیادی برساند و گام بزرگی در پیشرفت صنعت بلاک چین باشد.

شرکت TRON به تازگی اعلام کرده است که با مشارکتی را با مرورگر اپرا که محبوبیت زیادی در آسیا دارد، آغاز کرده است.

همکاری پلتفرم TRON با اپرا اهمیت زیادی برای این شرکت دارد. این مروگر که در حال حاضر حدود 300 میلیون کاربر دارد، جایگزین مناسبی برای مروگرهای کروم و سافاری به حساب می‌آید که امنیت کمتری دارند. همچنین، هدف این مروگر این است که وب 3.0 را به محیطی کاربرپسند و قابل کنترل تبدیل کند.

اپرا همچنین اقدام‌های زیادی در مورد رمزارزها انجام داده است و در حال حاضر از اتر و دیگر توکن‌های مبتنی بر ERC پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، اولین مرورگری است که قابلیت انجام پرداخت‌های همتا به همتا از طریق ارزهای دیجیتال را دارد.

مشارکت با TRON در راستای دیگر اقدامات اپرا است و این شرکت قصد دارد در سال آینده بیش از 10 مورد بلاک چین دیگر را به پلتفرم خود اضافه کند تا قابلیت‌ها و کنترل آن بیشتر شود. کریستین کولوندرا، یکی از معاو‌های شرکت اپرا و مدیر مرورگر آن به تازگی گفته است:

«TRON بلاک چینی محبوب است که به سرعت رشد می‌کند و اکوسیستم بزرگی از اپلیکیشن‌های توزیع شده را در اختیار دارد. خوشحالیم که مرورگر خود را با آن هماهنگ کنیم. ما انتظار داریم که با اضافه کردن بلاک چین‌های دیگر به پلتفرم خود، ورود کاربران به عصر وب 3.0 را تسهیل و تسریع کنیم.»

پیروزی پلتفرم TRON

این خبر پیروزی بزرگی برای پلتفرم TRON به حساب می‌آید زیرا به احتمال زیاد، پایگاه کاربران آن به شدت رشد خواهد کرد. همچنین، کاربرهای اپرا خواهند توانست از اپلیکیشن‌های توزیع شده TRON به صورت مستقیم استفاده کنند. جاستین سان، بنیان‌گذار TRON در این رابطه اعلام کرده است:

«بسیار خوشحالیم که کاربران یک مرورگر پرطرفدار با صدها میلیون کاربر اکنون می‌توانند از TRX و دیگر توکن‌های TRON استفاده کنند و به زودی قابلیت بهره بردن از اپلیکیشن‌های توزیع شده پلتفرم ما نیز ارائه خواهد شد.»

پلتفرم TRON که در حال حاضر نیز یکی از نقش‌آفرینان عمده در صنعت رمزارز و بلاک چین است، باید برای رقابت با اتریوم و باینانس، پایگاه کاربران خود را گسترش دهد. باینانس در واقع نشان‌دهنده تمایل جامعه کاربران برای فاصله گرفتن از اتریوم است و مواجه شدن با این دو پلتفرم به روش‌های خلاقانه‌ای نیاز دارد.

اپرا فرآیند انتشار کیف پول خود برای کاربرهای iOS را تسریع کرده است. بازار آیفون بازار بسیار بزرگی است که اپرا و TRON هنوز اقدامی در آن انجام نداده‌اند. هرچند حکم دادگاه علیه اپل باعث کند شدن سرعت حرکت این شرکت شده است، هنوز هم در کشورهایی که تولید ناخالص بالایی دارند، بزرگ‌ترین پایگاه کاربران در اختیار اپل است. به این ترتیب، پلتفرم TRON می‌تواند به کاربرهای پرسودی دست پیدا کند.

به نظر می‌رسد همکاری TRON و اپرا یک همکاری واقعا برد-برد است زیرا هر دو شرکت مزایای بسیار زیادی به دست می‌آورند. با افزایش رشد صنعت کریپتو، دسترسی به حجم زیادی از کاربرها، اهمیت کلیدی پیدا می‌کند.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

نگاهی به میراث ادامه دار سوئیس

  سوئیس که در میان زیبایی های باشکوه کوه های آلپ قرار گرفته است، نه تنها به عنوان یک ملت بلکه به عنوان نمادی از...

لذت های بهاری: نگاهی به سنت های نوروزی و اروپایی

  این مقاله که توسط دکتر پویان قمری، یک ایده پرداز سوئیسی نوشته شده است، به نقش جشن های بهاری می پردازد و ارتباطات بین...

جشن نوروز: ضربان قلب مشترک بشریت

نوروز فقط یک جشن سال نو نیست. نوروز یک نفس عمیق از زندگی تازه است، گواهی بر این که چگونه ما، به عنوان انسان،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته