سه‌شنبه 29 اسفند 1402

امکان فروش NFT در پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیکی

شرکت بزرگ تجارت الکترونیکی که 187 میلیون خریدار در پلتفرم خود دارد، اکنون اجازه فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را می دهد. این شرکت اعلام کرد: «این تنها آغاز کار است. این عرضه اولیه به ما کمک می کند تا درباره آنچه برای جامعه ما مهم است بیشتر بدانیم.»

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، شرکت ای بی (Ebay) روز سه شنبه اعلام کرد که فروشندگان اکنون می توانند در این پلتفرم که در حال حاضر حدود 187 میلیون خریدار دارد، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) بفروشند.


توکن غیرمثلی یا ان اف تی NFT چیست؟


این شرکت گفت: «اخیرا، ما شاهد موج گسترده ای از توجه، پوشش رسانه ای و مکالمه آنلاین پیرامون این مجموعه های سطح بالا یا آنچه بسیاری دارایی های جایگزین می نامند، هستیم. علاقه و سرمایه گذاری از کارتهای معاملاتی و کمیک گرفته تا کفشهای کتانی و کلکسیون های هنری متنوع شده است.»

«امروز ما در حال به روزرسانی سیاست های ای بی هستیم که شامل فروش NFT است. در کوتاه مدت، مقادیر NFT توسط فروشندگان معتبری که از استانداردهای بالای ما برخوردار هستند، در دسته هایی مانند کارت های معاملاتی، موسیقی، سرگرمی و هنر ارائه می شود.»

ای بی ادامه داد: «این تنها آغاز کار است. این عرضه اولیه به ما کمک می کند تا درباره آنچه برای جامعه ما مهم است بیشتر بدانیم. انتظار می رود برنامه ها، سیاست ها و ابزاری را ببینید که به مخاطبان ما امکان می دهد با سهولت و اطمینان بیشتری، در طیف گسترده تری از دسته ها، NFT ها را خریداری کنند یا بفروشند.»

این شرکت خاطرنشان کرد که در ماه های آینده، ای بی ظرفیت های جدیدی اضافه می کند که مجموعه های مبتنی بر بلاک چین را به این پلتفرم وارد می کند.

در اوایل ماه جاری، مدیرعامل شرکت ای بی، جیمی یانون فاش کرد که شرکت وی در حال بررسی پذیرش ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت است. وی افزود «ما در حال توسعه و گسترش انواع روش های پرداخت برای محصولات هستیم. ما اکنون پرداخت از طریق اپل پی و گوگل پی را داریم. ما همچنان به گزینه های دیگر مانند ارز دیجیتال نگاه خواهیم کرد.»

کد خبر: 1400022503MGMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

NFT ها به کمک مولفین و ناشران می آیند

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

  • برچسب ها
  • Nft

بیشتر بخوانید

انتشار NFT توسط کتابخانه ملی ایران

کتابخانه ملی ایران با مشارکت شرکت ققنوس، نخستین شناسنامه دیجیتال بر بستر توکن بی‌تا (NFT) برای یک نسخه نفیس حافظ و خیام، از اولین...

تفاوت کوین و توکن چیست؟

تفاوت کوین Coin و توکن Token مسئله ای است که اغلب افرادی که تازه وارد دنیای رمزارز می شوند، سردرگم می کند؛ سکه (کوین) و...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته