جمعه 31 فروردین 1403

سرمایه‌گذاری 2.9 میلیون دلاری سامسونگ روی استارتاپ کیف پول سخت‌افزاری

شرکت Ledger، تولیدکننده کیف پول‌های رمزارز سخت‌افزاری ، با شرکت سامسونگ به توافقی برای دریافت سرمایه از این شرکت رسیده است.

شرکت Ledger که کیف پول‌های رمزارز سخت‌افزاری تولید می‌کند، توانسته 2.6 میلیون یورو (2.9 میلیون دلار) سرمایه از شرکت سامسونگ دریافت کند.

علیرغم اینکه سخنگوی شرکت Ledger این سرمایه‌گذاری را تأیید کرده است، جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه نشده است.

این خبر به دنبال انتصاب پاسکال گوتیر، رئیس پیشین هیأت مدیره این شرکت، به سمت مدیر عاملی منتشر شد. مدیر عامل قبلی شرکت، اریک لارچوک، اکنون رئیس هیأت مدیره خواهد شد. او در بیانیه‌ای اعلام کرده: «در این نقش می‌توانم تمرکز مناسبی روی استراتژی و چشم‌انداز شرکت داشته باشم و همزمان روی تعامل با قانون‌گذارها و دولت‌ها، مشارکت‌ها، مشتری‌ها، روابط کاری و رهبری فکری در زمینه فناوری نظارت داشته باشم».

منبع گم‌نامی به CoinDesk Korea اعلام کرده است که سامسونگ به احتمال زیاد می‌خواهد بلاک‌ چینی ترکیبی (عمومی-خصوصی) با توکن رمزارز خود ایجاد کند. این پروژه بخشی از فعالیت‌های واحد بلاک‌ چین این شرکت خواهد بود که به زودی منجر به ایجاد مین‌نتی مبتنی بر شبکه اتریوم و توکن Samsung Coin خواهد شد.

این منبع گفته است: «انتظار داریم Samsung Coin در اولین فرصت وارد بازار شود ولی هنوز شرایط مشخص نیست».

طبق اعلام Ledger شرکت سامسونگ ورود گوشی تاشوی 2000 دلاری خود به نام Galaxy Fold به بازار را به تأخیر انداخته است. دلیل این تأخیر، مشکلی اعلام شده که منجر به خرابی گوشی می‌شود. چند نفر از افرادی که این گوشی را تست کرده بودند هم گفته‌اند که صفحه آن پرش دارد و بعد از چند روز، دستگاه کاملاً خاموش می‌شود. همچنین گفته می‌شود که مواد موجود داخل دستگاه، روی عملکرد صفحه نمایش آن اثر منفی دارند.

گروهی از پژوهشگران چند ماه پیش اعلام کرده بودند که توانسته‌اند کیف پول‌های رمزارز Trezon One، Ledge Nano S و Ledger Blue را هک کنند ولی Ledger ادعا کرد که آسیب‌پذیری‌های کشف شده در کیف پول‌های سخت‌افزاری‌اش، اهمیت حیاتی ندارند.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته