سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت در حال توسعه تراکنش ها و پلتفرم های پرداخت و هزینه های نسبتاً بالا طراحی شده است. در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مرجع ارزهای دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این راهکار و توکن کاربردی آن می پردازیم.

یو تراست (UTK) چیست؟

هدف اصلی این پلتفرم ساخت سیستمی است که تراکنش های رمزارز سریع و یکپارچه را با هزینه کمتری امکان پذیر کند، بنابراین به بازرگانان اجازه می دهد تا مخاطبان زیادی از دارندگان رمزارز را بدست آورند.

این پلتفرم به خریداران این امکان را می دهد تا خریدهای مطمئن انجام دهند و در عین حال گزینه ای برای بازپرداخت و محافظت از فروشندگان در برابر نوسانات زیاد بازار رمزارز ارائه می دهد.

یو تراست با ایجاد بهترین ویژگی های بلاک چین و سیستم های فیات سنتی قصد دارد یک پلتفرم پرداخت قابل اطمینان تر ایجاد کند.

بنیانگذاران یو تراست چه کسانی هستند؟

نونو کوریا یکی از بنیانگذاران یو تراست و رئیس هیئت مدیره آن است. کوریا با تأسیس مشاغل مختلف تجارت به مصرف کننده از سال 2011 در صنعت ارزهای دیجیتال کار کرده است. وی سابقه بازاریابی و حقوق را دارد.

روبرتو ماچادو یکی از بنیانگذاران، عضو هیئت مدیره و مدیر ارشد امنیت شرکت یو تراست است. قبل از یو تراست، ماچادو با شرکت های بین المللی مانند آپ هولد، AT&T و ایر تل همکاری کرده است.

فیلیپه کاسترو یکی از بنیانگذاران، عضو هیئت مدیره و مدیر ارشد تجارت یو تراست است. کاسترو دارای مدرک علوم کامپیوتر از دانشگاه پورتو است. قبل از یو تراست، او درگیر توسعه راهکارهای مربوط به نرم افزار بود.

چه چیزی یو تراست را منحصر به فرد می کند؟

یکی از بدترین مشکلات ارز دیجیتال، نوسان قیمت است. هدف یو تراست این است که با محافظت از فروشندگان در برابر نوسانات بازار و ارائه گزینه بازپرداخت به خریداران، هم از خریداران و هم از فروشندگان در برابر اثرات آن محافظت کند.

تا زمانی که کالای خریداری شده توسط خریدار دریافت نشود، یو تراست تراکنش را ایمن می کند، به عنوان یک واسطه عمل می کند و موفقیت تراکنش را تضمین می کند.

کاربران ارزهای دیجیتال تمایل دارند از بیش از یک کیف پول استفاده کنند و برای مدیریت دارایی های رمزارز خود مبادله کنند. یو تراست با معرفی کیف پول بومی خود که به کاربران امکان انجام تراکنش های سریع و ایمن را می دهد، قصد دارد این پیچیدگی را کاهش دهد. این کیف پول موبایل، هم از پرداخت های خارج از زنجیره و هم بر روی زنجیره پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را به فیات تبدیل کنند تا به جبران نوسان قیمت کمک کند.

چند توکن یو تراست (UTK) در گردش وجود دارد؟

از حداکثر 500 میلیون UTK، 450 میلیون توکن تا فوریه 2021 در گردش بوده اند. 50 میلیون توکن باقیمانده تا سال 2022 قفل می شوند تا اثرات تورم و رشد قیمت را کاهش دهد.
حدود 2.35 درصد از عرضه در گردش، یا 10,591,181 UTK، در دفاتر سفارش برای خرید موجود است.

UTK مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. بنابراین، برای ذخیره و دریافت UTK، کاربر باید آدرس کیف پول اتریوم داشته باشد.

امنیت شبکه یو تراست چگونه است؟

یو تراست یک توکن مبتنی بر ERC20 است و بنابراین توسط شبکه بنیادین بلاک چین اتریوم ایمن می شود.
یو تراست همچنین با پاندی ایکس همکاری می کند که از فناوری XPOS برای افزایش امنیت مشتری استفاده می کند.

از کجا می توانید یو تراست (UTK) بخرید؟

توکن UTK توسط بسیاری از صرافی های رمزارز بزرگ پشتیبانی می شود، مانند هوبی، کو کوین، بایننس، هات بیت و بیت فینکس.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: MGMCMH

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته