سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

معرفی استیبل کوین eCAD با پشتوانه دلار کانادا توسط Coinsquare

صرافی Coinsquare، به زودی استیبل کوین جدیدی  را معرفی خواهد کرد که با نسبت یک‌به‌یک وابسته به دلار کانادا خواهد بود. براساس گزارش Business Wire، بورس Coinsquare قصد دارد از توکن eCAD برای پرداخت و انتقال پول بین‌المللی، قرض‌دهی همتا‌به‌همتا، ایجاد درگاه‌های پرداخت، توافق‌نامه‌های تجاری و معامله در فارکس استفاده کند.

مدیر ارشد اجرایی این بورس، Cole Diamond، با اعلام این خبر اذعان کرد:

«eCAD اولین روش شفاف، مقرون‌به‌صرفه و امن برای انتقال پول به کانادا و خارج از آن خواهد بود که ریسک عدم‌ثبات در بازار رمزارزها را نخواهد داشت.»

این بورس تعهد کرده است که هر استیبل کوین eCAD برابر با یک دلار کانادایی پشتیبانی خواهد داشت. در‌حالی‌که ادعا می‌شود کل فرآیند معاملات شفاف خواهد بود، این صرافی هیچ توضیحی در مورد روش اثبات وجود ذخایر پشتیبان ارائه نکرده است.

این خبر مدتی پس از خبر خریده شدن مالکیت صرافی غیرمتمرکز (DEX) StellarX توسط Coinsquare منتشر می‌شود. مالکیت StellarX که در برمودا مستقر است، اکنون متعلق به بورس Coinsquare است و این بورس غیرمتمرکز یکی از زیرمجموعه‌های Coinsquare به حساب می‌آید. بورس Coinsquare توسط شرکت خدمات مالی Canaccord Genuity حمایت مالی می‌شود که در اوایل سال ۲۰۱۸، از طریق فروش سهامش، حدود۳۰  میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

این صرافی اعلام کرد:

«سرمایه‌گذاری به عنوان عامل محرکی برای برنامه رشد جهانی و استراتژی تنوع متمرکز بر ایجاد بستری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان اصلی است.»

به تازگی استارتاپی به نام Coinfirm که در زمینه رگ‌تک (تکنولوژی تنظیم مقررات) فعالیت می‌کند، Coinsquare را به عنوان صرافی کم‌ریسک معرفی کرده است. این امر به این علت است که این بورس جوازهای لازم و سیاست شناخت مشتریان (KYC) و قوانین مبارزه با پول‌شویی (AML) دارد.

استیبل کوین‌های بسیاری اخیراً معرفی شده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به معرفی ارزی با نسبت وابستگی یک‌به‌یک با پوند انگلیس توسط TrustToken اشاره کرد. این در حالی است که پراستفاده‌ترین استیبل کوین یعنی Tether(USDT) به علت فقدان حسابرسی مستقل پشتوانه‌اش با مشکلاتی مواجه شده است. اخیراً گزارشی منتشر شده که تاکید دارد که صد درصد ضمانت‌های این ارز دیجیتال به دلار آمریکا نیستند.

منبع : ambcrypto

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته